Meer zwangerschapskleren voor de Sims 3

Plaats hier vragen en antwoorden over Sims 3 cheats, mods, downloads en poseplayer
Plaats reactie
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Meer zwangerschapskleren voor de Sims 3

Bericht door Cloedien »

OneEuroMutt heeft bestaande Sims 3 kledingstukken van het basisspel en de uitbreidingspakketten omgezet in zwangerschapsoutfits. Je kan per uitbreidingspakket de outfits downloaden en zelfs nog de outfits verwijderen die je niet wil gebruiken als zwangerschapskleding. Dit geeft als voordeel dat je zwangere sims niet alweer die gekke standaard outfit draagt waar je niet op zit te wachten, maar ook 'normale' kleding kan dragen.

Bij het gebruik van deze kleding zitten helaas wel wat nadelen of zelfs glitches, deze staan hier uitgelegd. Ik ben zelf al twee problemen tegengekomen:

Het eerste en eigenlijk belangrijkste nadeel is dat een tiener meisje niet kan opgroeien naar jongvolwassene. De sim blaast de taart uit en staart dan voor haar uit en verjaart niet. Het lukt daarna ook niet meer om met testingCheatsEnabled true de sim te verjaren. Het is mij uiteindelijk gelukt, maar weet niet meer precies hoe. :mrgreen: Wat ik later online heb gelezen is dat dit waarschijnlijk op te lossen is door die bestanden tijdig uit de mods map te verplaatsen voordat je de sim laat opgroeien naar jongvolwassene. Volgens OneEuroMutt ligt het er aan dat de aangepaste versies van kleding niet meer wordt aangetrokken door de andere bewoners van de stad en daardoor misschien te weinig 'gewone' kleding overblijft om aan te trekken. Dus probeer niet alles te downloaden, maar gebruik een selectie. Je kan de kledingstukken gewoon downloaden en de items die je niet wil gebruiken per stuk verwijderen.

Als tweede komen de thumbnails in CAS van de kleding die je hebt gedownload komt niet altijd overeen met de juiste kleur als je die aantrekt bij de Sim. Het kledingstuk klopt wel, alleen komen de verschillende niet altijd overeen met wat je ziet op de thumbnail en wat je krijgt als je het de sim aantrekt. Hier heb ik bijvoorbeeld de zwarte outfit gekozen, maar krijg ik de roze variant. Niet heel erg dus, maar kan vervelend zijn. ;)
Afbeelding

Ten slotte
Los van deze twee nadelen ben ik blij met deze vondst en wilde ik het toch met jullie delen. Ik was de standaard zwangerschapskleding van de Sims 3 eigenlijk wel een beetje zat, maar wilde ook weer niet iets downloaden dat niet origineel van de Sims was. Nu is dit wel custom content, maar de kledingstukken zijn nog zoals EA ze heeft gemaakt. Dit is voor mij de perfecte oplossing. Zo heb ik nu meer zwangerschapskleding en blijft de stijl van de kleding hetzelfde als de rest van het spel. [eusa_dance.gif]

Mocht je dit gaan gebruiken, let er dan wel op dat bij sommige acties van de Sims de handen soms in de kleding verdwijnen. Zorg dan gewoon dat je de juiste hoek pakt en dan zie je er niks van. ;)
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Meer zwangerschapskleren voor de Sims 3

Bericht door Deetui »

Ik dacht, zie ik daar nu een spoiler? [tongue3.gif]

Erg leuke mod, want de zwangerschapskleding in de Sims 3 stoort mij ook wel eens.
Maar aangezien het last heeft van zulke glitches, laat ik het toch aan mij voorbij gaan :mrgreen:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Plaats reactie