Wat leuk om je mooie screens nu hier weer te kunnen bekijken.
![Prachtig [love4.gif]](./images/smilies/love4.gif)
Superleuk je hier weer te zien, dus een warm welkom op het Forum!
![Welkom [welcome.gif]](./images/smilies/welcome.gif)
Ik heb de Sims 2 altijd een leuker spel gevonden. Het is maf, heeft veel leuke details en levendige animaties. En zoals al is opgemerkt, de sims zelf hebben over het algemeen wel iets vrolijks. Verder is het heel handig om de Bodyshop weer te hebben. Ik vind het makkelijker om verschillende gezichten te maken dan in de Sims 3. Ik ben bijna meteen overgegaan op deel 3 toen dat uitkwam, maar vond het al snel saai. (wat waarschijnlijk meevalt met meer pakketten) Uiteindelijk was ik alleen maar bezig met het maken van screenshots. (deels onder invloed van tumblr, oh gosh)Deetui schreef: ↑13 apr 2025, 17:13 Wauw, wat een prachtige screens![]()
Ik moest twee keer kijken dat dit De Sims 2 was![]()
Vanwaar je keuze om De Sims 2 te spelen, want voorheen speelde je De Sims 3 toch?
De sims zijn trouwens ook prachtigIk hou ook wel van dat stijltje
![]()
Welke verhalen had je rondom deze sims? Het scheelt dat De Sims 2 ook al weer ouder is en dat je dichterbij het daadwerkelijke tijdperk zit![]()
Deze plaatjes zijn bewerkt.Queenofmyownfantasy schreef: ↑14 apr 2025, 12:18 Gebruik je ook reshade, of gewoon editing?
Inderdaad zeer mooi, ik heb sims 2 altijd al vrij lelijk gevonden maar met de juiste custom content en tools kan zelfs sims 2 gered worden(nu ja, veel mensen vinden sims 3 zeer lelijk - ik vind dat het nog meevalt op hoge instellingen zelfs zonder 10 gb aan cc and wat bestandjes in de binfolder - dus tja)
Yes, dat is inderdaad (één van de vele versies van) Raven. En met dat lange bruine haar is Jack.