Simmerdown's screens [25-4-25]

Heb je een 365 dagen project of leuke screens met de Sims 1 of 2? Laat het dan hier zien.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Simmerdown's screens [13-4-25]

Bericht door Simmie »

Als ik het goed heb, herken ik de screens van 'Shaan' van lang geleden hierin en daar heb ik goede herinneringen aan (vooral die met veel clutter!). ;)
Wat leuk om je mooie screens nu hier weer te kunnen bekijken. [love4.gif] Knap hoe je dit zelfs met Sims 2 voor elkaar krijgt.

Superleuk je hier weer te zien, dus een warm welkom op het Forum! [welcome.gif]
simmerdown
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door simmerdown »

Bedankt voor de reacties allemaal. Leuk dat de sims jullie opvrolijken, haha. :D En dank je wel, Simmie! Leuk om weer terug te zijn
Deetui schreef: 13 apr 2025, 17:13 Wauw, wat een prachtige screens [love4.gif]
Ik moest twee keer kijken dat dit De Sims 2 was :o
Vanwaar je keuze om De Sims 2 te spelen, want voorheen speelde je De Sims 3 toch?

De sims zijn trouwens ook prachtig [love4.gif] Ik hou ook wel van dat stijltje ;)
Welke verhalen had je rondom deze sims? Het scheelt dat De Sims 2 ook al weer ouder is en dat je dichterbij het daadwerkelijke tijdperk zit [tongue3.gif]
Ik heb de Sims 2 altijd een leuker spel gevonden. Het is maf, heeft veel leuke details en levendige animaties. En zoals al is opgemerkt, de sims zelf hebben over het algemeen wel iets vrolijks. Verder is het heel handig om de Bodyshop weer te hebben. Ik vind het makkelijker om verschillende gezichten te maken dan in de Sims 3. Ik ben bijna meteen overgegaan op deel 3 toen dat uitkwam, maar vond het al snel saai. (wat waarschijnlijk meevalt met meer pakketten) Uiteindelijk was ik alleen maar bezig met het maken van screenshots. (deels onder invloed van tumblr, oh gosh)

De verhalen rondom deze sims heb ik nooit gepost omdat ik het maar lastig vond er een coherent geheel van te maken. Ik bleef er maar dingen bij verzinnen waardoor er veel verschillende versies ontstonden. Dat krijg je met vele POV karakters.
Haha ja, zeker een voordeel dat het inmiddels al een oud spel is. :D
Queenofmyownfantasy schreef: 14 apr 2025, 12:18 Gebruik je ook reshade, of gewoon editing?

Inderdaad zeer mooi, ik heb sims 2 altijd al vrij lelijk gevonden maar met de juiste custom content en tools kan zelfs sims 2 gered worden [new_rofl.gif] (nu ja, veel mensen vinden sims 3 zeer lelijk - ik vind dat het nog meevalt op hoge instellingen zelfs zonder 10 gb aan cc and wat bestandjes in de binfolder - dus tja)
Deze plaatjes zijn bewerkt. :mrgreen: Ja, de spellen verschillen erg qua stijl. Achteraf vind ik de Sims 3 nogal lomp als ik mijn eigen screenshots bekijk. [new_rofl.gif] Maar de sims hebben tenminste realistische lichamen die je beter kunt aanpassen. CASt mis ik natuurlijk wel heel erg. ( oh boy, wat ging er ook alweer in de bin folder ? [new_rofl.gif] )

Froos schreef: 13 apr 2025, 23:54 Ennuh...Is dat de nieuwe Raven op het laatste plaatje? ;)
Yes, dat is inderdaad (één van de vele versies van) Raven. En met dat lange bruine haar is Jack. :lol:
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Hele mooie screenshots en knappe Sims! [love4.gif] Leuk die retro stijl! [new_smile-l.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Huh?!?...Jack had ik niet kerkend met dat lange haar :lol: Hij had toch altijd kort zwart haar, soms groen. Dat moedervlekje bij zijn mond herken ik dan wel weer [new_rofl.gif]
simmerdown
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bedankt, Wieke! :mrgreen:

Ik vind deze retro versie van hem hilarisch. : [new_rofl.gif] Hij heeft nu wel een iets ander gezicht dan in de Sims 3. En hij is veel te dun. Maar normaal wel het blauwgroene haar natuurlijk. :lol:

Afbeelding
Afbeelding
simmerdown
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Alweer mijn karakter Rafael ft. deze editing. Dit zijn van die "even-nieuwe-cc-bekijken" -screenshots die ik wel leuk vind. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De stoel die duidelijk van een schilder is. :lol: Een trui met print in irritante kleuren.
Lang haar in een vlecht ( niet krullend helaas) en oorbellen, waarschijnlijk "geleend" uit zijn moeders antiekzaak 8-).
Afbeelding
Queenofmyownfantasy
Feestmeester
Feestmeester

Re: Simmerdown's screens [25-4-25]

Bericht door Queenofmyownfantasy »

Ik herken dat haar! Newsea Startide? :D
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Simmerdown's screens [25-4-25]

Bericht door Deetui »

Heel erg gaaf [love4.gif]
Dat dit De Sims 2 is joh :o Ik ga dat waarschijnlijk vaker zeggen :lol:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Plaats reactie