Waar/hoe vind of start ik een Ontdekkingstocht (Discovery Quest)?
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar ik kan het niet vinden.
Ik heb wel de instelling opties gevonden, maar heb werkelijk geen idee hoe ik zo'n tocht kan proberen.
Iemand?
Ontdekkingstochten (update 31.10.2023)
Re: Ontdekkingstochten (update 31.10.2023)
Bij mij komen ze (heeeeel regelmatig) automatisch op als de optie aan staat. Tijdens het spelen gewoon.
Ik weet niet of je hem zelf kan starten ook..
Ik weet niet of je hem zelf kan starten ook..
Bedankt tipi, ik ben verbaasd dat dit gewoon tijdens het spelen tevoorschijn komt!
Krijg je dan tijdens het spelen een van die opdrachten die ze noemen in de patchnotes van 31.10.2023?
Dat zou betekenen dat je als doorgewinterde Sims speler, altijd die optie uit moet zetten?
Ik heb het door te spelen nog niet geprobeerd, maar vind dit eigenlijk wel een rare manier van iemand leren hoe iets werkt in de Sims.
De CAS en gameplay speltips, hulpoptie ingame en Scenario's zijn naar mijn idee ruim voldoende om te leren hoe e.e.a. werkt, maar dat is mijn mening.
Graag nog meer reacties als iemand dit is tegengekomen.
Krijg je dan tijdens het spelen een van die opdrachten die ze noemen in de patchnotes van 31.10.2023?
Dat zou betekenen dat je als doorgewinterde Sims speler, altijd die optie uit moet zetten?
Ik heb het door te spelen nog niet geprobeerd, maar vind dit eigenlijk wel een rare manier van iemand leren hoe iets werkt in de Sims.
De CAS en gameplay speltips, hulpoptie ingame en Scenario's zijn naar mijn idee ruim voldoende om te leren hoe e.e.a. werkt, maar dat is mijn mening.
Graag nog meer reacties als iemand dit is tegengekomen.
Je krijgt de vraag of je de ontdekkingstocht zeg maar accepteert.
Als je hem accepteert, krijg je linksbovenin dingen die je moet voltooien, net als bij actieve carrières en schooldagen.
Je kan hem ook weigeren, en er is nog een optie met de klok.
Als niemand mij voor is, zal ik kijken of ik een screenshot kan maken.
Maar ik kreeg ze echt heel vaak dus bij mij staat de optie zeker uit!
Als je hem accepteert, krijg je linksbovenin dingen die je moet voltooien, net als bij actieve carrières en schooldagen.
Je kan hem ook weigeren, en er is nog een optie met de klok.
Als niemand mij voor is, zal ik kijken of ik een screenshot kan maken.
Maar ik kreeg ze echt heel vaak dus bij mij staat de optie zeker uit!
-
- Podiumpoetser
Je krijgt het dacht ik alleen bij een nieuw spel. Aan de andere kant zijn ze ook erg leuk omdat het ook een uitdaging geeft in de sims en je krijgt ook nog eens beloningen na het voltooien zoals behoefte en gemoedtoestand drankjes. En zelfs simdollars.
Ik kreeg het gewoon in mijn bestaande save. Dus je hoeft niet per se een nieuw spel op te starten ervoor.
Bedankt voor jullie reacties.
Ieder speelt op zijn eigen manier, dus het is handig dat je het gewoon aan- of uit kunt zetten in de spelopties.
Ieder speelt op zijn eigen manier, dus het is handig dat je het gewoon aan- of uit kunt zetten in de spelopties.