Zuigelingen in de Sims 4
Re: Zuigelingen in de Sims 4
Heel leuk om jullie screens te zien!
Ik ga de sims vandaag updaten! Ik ben heel benieuwd!
Ik ga de sims vandaag updaten! Ik ben heel benieuwd!
Ik scrollde langs deze foto en ik dacht dat deze peuter echt een veel te groot achterwerk had
Ik vind het schattig om al die "zuigelingen" ( ) te zien. Leuk ook dat de familie Bunch is uitgebreid
Ik heb voor het eerst met een zuigeling gespeeld even. Maar mijne hadden rode ogen en ik kon dat niet veranderen?
Ook later als ik een nieuwe zuigeling toevoegde aan de familie kon ik de oogkleur niet wijzigen.
Heeft iemand anders daar ook problemen mee gehad of kijk ik niet goed?
De stretch glitch is er bij mij trouwens ook nog niet helemaal uit
Ook later als ik een nieuwe zuigeling toevoegde aan de familie kon ik de oogkleur niet wijzigen.
Heeft iemand anders daar ook problemen mee gehad of kijk ik niet goed?
De stretch glitch is er bij mij trouwens ook nog niet helemaal uit
Wat vervelend tipi want ze zijn juist zo schattig
De rode ogen lijkt me iets van een mod die bijgewerkt moet worden. Zou dat kunnen?
En die uitgerekte Sims zou je misschien weg kunnen krijgen door het localthumbcache.package bestand weg te gooien en daarna je spel opnieuw op te starten. Dat bestand bevat vaak nog restjes van problemen en kan je gewoon verwijderen. Wordt opnieuw aangemaakt als je je spel weer start.
Ik gooi dat bestand zeer regelmatig weg, want het wordt al snel (te) groot en dan gaat alles wat langzamer. Je maakt dan weer een frisse start zonder historische foutjes en eventuele problemen.
Laat je even weten of dat geholpen heeft?
De rode ogen lijkt me iets van een mod die bijgewerkt moet worden. Zou dat kunnen?
En die uitgerekte Sims zou je misschien weg kunnen krijgen door het localthumbcache.package bestand weg te gooien en daarna je spel opnieuw op te starten. Dat bestand bevat vaak nog restjes van problemen en kan je gewoon verwijderen. Wordt opnieuw aangemaakt als je je spel weer start.
Ik gooi dat bestand zeer regelmatig weg, want het wordt al snel (te) groot en dan gaat alles wat langzamer. Je maakt dan weer een frisse start zonder historische foutjes en eventuele problemen.
Laat je even weten of dat geholpen heeft?
Oh wat vervelend Tipi dat ze rode ogen hebben. Ik heb daar zelf geen problemen mee gehad, maar op Twitter heb ik er geregeld wel wat over voorbij zien komen. Het heeft volgens mij met bepaalde Mods/CC te maken. Ik heb dit gevonden op EA Answers HQ. Misschien kan je daar wat mee: https://answers.ea.com/t5/Game-and-Mod- ... p/12382864
Bedankt voor jullie snelle tips! Ik ga even kijken of dit helpt!
De ogen zijn nu normaal. Alleen stretchen ze soms nog...