Zuigelingen in de Sims 4
Re: Zuigelingen in de Sims 4
Ik ga sowieso mijn saves, mod en tray map backuppen. Dit word een grote update
Ja dat ga ik ook zeker doen. Ja dit wordt echt een grote update
Zou het kunnen dat de update al om 18:00 komt i.p.v. 19:00? De klok is namelijk verzet in Amerika. Een uur voorruit. Ik kwam daarachter omdat ik gisteren naar een livestream van Lil Simsie zat te kijken op Twitch. Normaal streamt ze altijd om 22:00 Nederlandse tijd. Nu was dat al om 21:00, terwijl het bij haar de normale tijd was dat ze begint met streamen (16:00 's middags) Ze vertelde dat de klok is verzet. Een uur voorruit.
Ook is het bij ons nu maar 8 uur later vergeleken met de Pacific Time. Dat was voor het verzetten van de klok 9 uur.
Ook is het bij ons nu maar 8 uur later vergeleken met de Pacific Time. Dat was voor het verzetten van de klok 9 uur.
Ik zie meerder Tweets voorbij komen die ook aangeven dat het nog maar 1 uur duurt tot de update
Hmmm...Ik kom de EA app niet in. Meer mensen last van?
Edit: Eindelijk erin. Zijn al mijn EA spellen verdwenen
Edit: Eindelijk erin. Zijn al mijn EA spellen verdwenen
Laatst gewijzigd door Froos op 14 mar 2023, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is op dit moment nog steeds een puinhoop met de EA App en de update, maar .... EA werkt eraan!
Ik heb zelf ook nog niks kunnen downloaden, dus probeer het morgen wel opnieuw.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed hoe EA hier (steeds) mee wegkomt.
Eigenlijk vind ik het ronduit schandalig dat ze ons, om onbekende reden, de EA app gewoon door de strot duwen met alle tekortkomingen van dien en dan zeker vlak voor het moment dat de 'grootste update uit de Sims historie' (woorden van EA) gaat plaatsvinden.
Ik hou m'n hart vast voor a.s. donderdag, want pre-order van het nieuwe pakket lukte mij vorige week via de app ook al niet.
Ik wacht hiermee dus ook tot de release echt heeft plaatsgevonden, maar heb er op dit moment niet veel vertrouwen in dat het allemaal in 1 keer goed gaat.
@Froos als je wel kunt inloggen in de app maar je bibliotheek is leeg, druk dan even op CTRL + R en waarschijnlijk staat alles er dan weer.
Ik heb zelf ook nog niks kunnen downloaden, dus probeer het morgen wel opnieuw.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed hoe EA hier (steeds) mee wegkomt.
Eigenlijk vind ik het ronduit schandalig dat ze ons, om onbekende reden, de EA app gewoon door de strot duwen met alle tekortkomingen van dien en dan zeker vlak voor het moment dat de 'grootste update uit de Sims historie' (woorden van EA) gaat plaatsvinden.
Ik hou m'n hart vast voor a.s. donderdag, want pre-order van het nieuwe pakket lukte mij vorige week via de app ook al niet.
Ik wacht hiermee dus ook tot de release echt heeft plaatsgevonden, maar heb er op dit moment niet veel vertrouwen in dat het allemaal in 1 keer goed gaat.
@Froos als je wel kunt inloggen in de app maar je bibliotheek is leeg, druk dan even op CTRL + R en waarschijnlijk staat alles er dan weer.
↑ Klopt Simmie! Dat met Ctrl + R had ik ook voorbij zien komen. Na een aantal keer geprobeerd te hebben stond mijn Library er weer. Snel de update downloaden Voila. Ik heb mijn mods map daarna ook weer terug gezet en heel gek, de meeste mods en cc werken nog steeds
Behalve MCcommand Center en UI cheats van Weerbesu. Ik verwacht de grootste problemen voor mods met de EP komende donderdag
Na veel gedoe met de EA app. Eindelijk
De familie Bunch met hun nieuwe aanwinst, Karlo
Ryan en Amy met hun kids Vince, Dina en Karlo.
Dat gezicht van Ryan (zo van, moest die update nou)
Behalve MCcommand Center en UI cheats van Weerbesu. Ik verwacht de grootste problemen voor mods met de EP komende donderdag
Na veel gedoe met de EA app. Eindelijk
De familie Bunch met hun nieuwe aanwinst, Karlo
Ryan en Amy met hun kids Vince, Dina en Karlo.
Dat gezicht van Ryan (zo van, moest die update nou)
@Froos ik zie nu pas dat je rond half 7 ook een reactie had geplaatst in dit topic. Gelukkig dat je Library er snel weer instond.
Karlo! Hele leuke screen heb je gemaakt
Werkt Better Build Buy nog? Ik heb die nog niet teruggezet.
@Simmie ja heel vervelend dat je nog niks hebt kunnen downloaden. Ja niet best dat zoveel Simmers niet konden updaten.
Hopelijk is er morgen niks meer aan de hand en kan je eindelijk genieten van de infants
Ik had geluk deze keer. Ik had even wat inlogproblemen, maar dat duurde niet lang. Daarna was de update heel snel gedownload.
Dit is zo schattig Lana vond de mangopuree heel lekker Lana is de dochter van mijn Sim Leah Bennet en NPC Anjelo
Morlind (De infant die ik eerder op de avond deelde is niet Lana. Ze lijken wel op elkaar)
Ik ben zooo blij met deze update
Karlo! Hele leuke screen heb je gemaakt
Werkt Better Build Buy nog? Ik heb die nog niet teruggezet.
@Simmie ja heel vervelend dat je nog niks hebt kunnen downloaden. Ja niet best dat zoveel Simmers niet konden updaten.
Hopelijk is er morgen niks meer aan de hand en kan je eindelijk genieten van de infants
Ik had geluk deze keer. Ik had even wat inlogproblemen, maar dat duurde niet lang. Daarna was de update heel snel gedownload.
Dit is zo schattig Lana vond de mangopuree heel lekker Lana is de dochter van mijn Sim Leah Bennet en NPC Anjelo
Morlind (De infant die ik eerder op de avond deelde is niet Lana. Ze lijken wel op elkaar)
Ik ben zooo blij met deze update