Sims 4 updates

Vragen, opmerkingen en informatie over updates (patches) van de Sims
Plaats reactie
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Sims 4 updates en Origin

Bericht door Froos »

Ik vind dat telefoonmeisje (Callia) best wel veel voorbijkomen voor een hoofdpagina :shock:
Volgens mij gaat er binnenkort wat gebeuren met de Sims4. Iets nieuws?!? [eusa_whistle.gif]

Wat ik wel mooi vind van het nieuwe Hoofdmenu is dat je nu meteen je spel kan hervatten [eusa_dance.gif]
Voorheen moest je eerst je spel laden, en dan het huishouden laden en dan nog eens de sim kiezen waarmee je voor het laatst hebt gespeeld [eusa_whistle.gif]

Nu kan je dus meteen verder (hervatten) met je laatst gespeelde sim [eusa_clap.gif]
(sims3 had dat standaard al, maar nu na 7 jaar heeft de sims4 dat eindelijk ook) :mrgreen:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja ze is weer weg gelukkig :lol:
Ik denk het ook. In mei vertellen ze meer [new_smile-l.gif]

Ja dat is wel handig!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Nou leuk! [nietgoed.gif]

De update van vanavond heeft de aanpasbare voornaamwoorden toegevoegd aan het spel, maar.... alleen voor de engelstalige versie! [violent1.gif]
Er is (nog) niet bekend wanneer het voor de overige talen zal worden toegevoegd... [eusa_whistle.gif]
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

En ik zag ook een update van de Goth family! :o
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

^ Klopt! Dat was gisteren met de Sims Bezorg Expres.

Waarschijnlijk krijgen in de toekomst meer standaard Sims van EA een make-over, hoewel ik zelf nog niet zeker weet of ik dat wel leuk vind. :?
Zoals ze eruit zien zijn het iconen vanaf de 1e dag van de Sims 4 dus waarom aanpassen?
Als men het uiterlijk/de kleding wil wijzigen kan je dat prima zelf doen, dus hoeft EA er, naar mijn idee, geen tijd/geld aan te besteden. [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

@Simmie ik denk dat ze de aanpasbare voornaamwoorden voor nu alleen in het Engels hebben gedaan, omdat het in sommige talen lastiger is om het grammaticaal juist toe te passen. Dat zeiden ze in de livestream van januari. Ze hadden daar toen ook wat voorbeelden van en ze willen dat dus goed onderzoeken. Volgens mij zeiden ze toen ook dat ze het eerst in het Engels zouden uitbrengen.

@Tipi ja de vernieuwde familie Van de Kerkhof is meegekomen met de Sims 4 Bezorgexpress als je start met een nieuwe save [new_smile-l.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Er is zojuist een extra Sims 4 update uitgebracht. [icon_thumright.gif] Waarschijnlijk lag- en bugfixes. [eusa_pray.gif]
De Patchnotes volgen z.s.m. (link op de site).
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik heb sinds de laatste update ook weer last van lag en lange laadschermen [eusa_eh.gif] Ook zonder mods getest, maar blijft zo [eusa_whistle.gif]
Hopelijk snel opgelost :o
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Fijn dat ze een extra update hebben uitgebracht [icon_thumright.gif]

Vervelend Froos. Hopelijk heeft de update van gisteren wat geholpen?

De laatste tijd heb ik niet meer zoveel last van lag. In een oudere save had ik dat wel heel erg. Daar viel niet echt meer mee te spelen, maar laatst probeerde ik het weer een keer en merkte ik gelukkig dat het weg was [eusa_dance.gif] Dat heeft helaas wel een tijd geduurd.

Na de update van dinsdag zag ik wel iets vreemds. Het gezicht van een Sim van mij bewoog nog even na het pauzeren :o
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik dacht dat ik het verkeerd had gezien, maar later las ik dat meer mensen dat hadden haha [new_rofl.gif]
Het lag dus niet aan mij gelukkig :D
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

@Wieke. Ik heb dat ook sinds de laatste update. Als ik de game pauzeer blijven de Sims hun hoofd bewegen naar een bepaalde hoek.
Gelukkig ben ik dus niet de enigste die dat heeft [eusa_whistle.gif]
Plaats reactie