Sims 4 updates en Origin

Vragen, opmerkingen en informatie over updates (patches) van de Sims en Origin.
Plaats reactie
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Re: Sims 4 updates en Origin

Bericht door Wieke »

heel irritant [violent1.gif]

Maar wel veel nieuwe dingen in de update :D [eusa_dance.gif]
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Froos »

@Simmie: Ik had nog een reactie geplaatst onder je bericht op de homepage dat de tijden niet kloppen [eusa_whistle.gif]
Maar goed, maakt nu niets meer uit. 7 of 8 uur. De livestream is geweest :D

De cheat MOO is nodig om bureaus of andere dingen onder de hoogslaper te zetten. Dat vind ik jammer. Had gehoopt dat dat gewoon geplaatst kon worden. Maar eindelijk na 6 jaar weer stapelbedden ;)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

@Froos sorry, ik zag je berichtje te laat! [worshippy.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Hebben jullie gezien dat dit onderstaande Pride-Art schilderij (in 4 kleuren) gisteren bij de update zat?
Ik vind het wel lekker fleurig aan de muur. [love4.gif]

Afbeelding

In de volgende update komen er nog 2:

Afbeelding

Afbeelding
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Goed dat je het nog even zegt [icon_thumright.gif] Ik heb gisteren wel de livestream gezien, maar ik wist niet zeker of ik goed begrepen had dat het eerste schilderijtje wel al in deze update kwam. Daarna ben ik gelijk weer naar het nieuwe tijdelijke festival gegaan [eusa_dance.gif] Ja ik vind ze ook heel fleurig [love4.gif] Leuk!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik heb het festival nu ook 1x bezocht en vond het wel aardig, alleen.... de hoofd act, Bebe Rexha, kwam niet opdagen! :o [violent1.gif]

Ook een beetje jammer dat alleen haar outfit in CAS is toegevoegd en de outfits van de anderen gewoon al aanwezig waren (Basisgame en Sneeuwpret).
Ik hoop dat haar outfit in ieder geval na 9 juli niet verdwijnt maar gewoon in CAS blijft. :roll:

Het podium in nu Debug terug te vinden, dus hopelijk blijft dat ook.
(Misschien een voorproefje op een volgend pakket....?) [eusa_whistle.gif]
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Oh wat vervelen dat ze niet kwam opdagen! Hopelijk is ze er de volgende keer wel [eusa_pray.gif]
Ik ben gisteren geweest en toen was ze er wel. Vanavond ga ik de 2e keer.
Ik vind het een heel leuk festival :D [eusa_dance.gif]

Ja hopelijk blijft haar outfit! Oh leuk dat het podium te vinden is in Debug en hopelijk blijft dat inderdaad ook zo!

Weet jij of de 5 festivals T-shirts in CES blijven? Ik heb ze gisteren gekocht bij het kraampje :D
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik hoop ook dat de T-shirts blijven en heb ze ook alle 5 gekocht, maar las ergens dat je hele familie er dan gebruik van kan maken in CAS.
Dat zou betekenen dat ze niet ontgrendeld zijn voor andere Sims en dat zou ik jammer vinden.
Ik heb het nog niet geprobeerd met andere Sims dus weet het nog niet. [eusa_whistle.gif]

Kon jij na de optredens met je eigen Sim op het toneel? Dat kon ik namelijk ook niet. Die optie bleef grijs. [nietgoed.gif]
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Ik heb dat ook nog niet geprobeerd met andere Sims.

Als alle optredens zijn geweest kan ik met mijn Sim op het toneel. Ik liet mijn Sim net op de piano oefenen en er kwamen steeds meer andere Sims op het podium staan om te kijken :lol:
Afbeelding

Ik ben er net voor de 2e keer geweest. Bebe Rexha was er net ook weer. Ik hoop echt dat je haar de volgende keer ook te zien krijgt.
Afbeelding
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Wat ik aan de Sim Sessies ook heel leuk vind, is dat er een kraam staat waar je verzamelstukken kunt kopen om je huishuidcollecties weer verder uit te breiden :D Ik vind het leuk om huishoudcollecties te verzamelen en compleet te krijgen. Deze keer lagen er fossielen en 1 er van is zelfs zeldzaam [new_smile-l.gif]

Afbeelding
Plaats reactie