Sims 4 updates en Origin

Vragen, opmerkingen en informatie over updates (patches) van de Sims en Origin.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Sims 4 updates en Origin

Bericht door Simmie »

Ik heb geen idee. [eusa_whistle.gif] Het zou leuk zijn als 'reizen' bijvoorbeeld zou betekenen dat we iets met resorts krijgen. [eusa_pray.gif]

Wat ik inmiddels wel weet via Twitter is dat er kennelijk nog steeds problemen zijn met de acteercarrière en de patch dus nog niet echt geholpen heeft. [nietgoed.gif]
Hopelijk worden dit soort bugs nu eens echt goed aangepakt, want het barst er langzamerhand van. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Verder zijn er geruchten dat misschien deze maand het aangekondigde uitbreidingspakket al uitkomt. :o
Dat zou nog eens leuk zijn. [eusa_dance.gif]
Ik ben erg benieuwd naar het thema van het aangekondigde Uitbreidingspakket en Game Pack.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

De grote december update met 100+ huidskleuren en schuifregelaars voor de huidskleuren en make-up is NU al beschikbaar i.p.v. morgen! :o
Een dag eerder dan gezegd. [wav.gif]

Het Hoofdmenu is ook vernieuwd en bestaat nu uit 2 pagina's en er zijn 3 basisgamekapsels aangepast.

Je vindt alle informatie op het blog op mijn site. [eusa_dance.gif]
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Froos »

↑ typefout 'basisgamekapesels' [new_rofl.gif] moet denk ik basisgamekapsels zijn :lol:

Wow! Nu al!

Ik heb automatisch bijwerken even uitgezet, omdat ik CC skintones in mijn spel gebruik. Wil eerst even de reacties op internet lezen. De vorige update was ook niet echt het beste van het beste. Er moest toen zelfs nog een extra update komen :o

Ben benieuwd [eusa_whistle.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Oeps! :oops: Aangepast. :mrgreen:

De problemen met CC skins schijnen mee te vallen, in ieder geval met skins op bestaande Sims.
Ik heb wel gelezen dat ze (waarschijnlijk) niet langer te selecteren zijn voor nieuwe Sims. :?
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Froos »

Ik heb de update geinstalleerd en idd de sims die ik een CC skintone had gegeven hebben hem nog steeds, pfff gelukkig. Maar de CC skintones verschijnen nu niet meer in CAS. Waarschijnlijk moeten ze geupdate worden door de maker ;)
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Ik vind het hoofmenu minder overzichtelijk geworden. Het vorige hoofdmenu had een veel duidelijker overzicht van welke packs je hebt en welke je nog niet hebt. Ook stonden die allemaal op volgorde van welke eerst zijn uitgekomen. Nu staat achteraan welke je hebt en vooraan welke je nog niet hebt. Die je wel hebt staan op volgorde en die je nog niet hebt staan op volgorde, maar niet als een 1 geheel op volgorde als bij het vorige hoofdmenu. Aan de andere kant is het misschien ook een kwestie van wennen.
De huidskleuren en make-up heb ik nog niet uitgeprobeerd. Dat zal nog even duren, want de de komende tijd ben ik bezig met de forumopdracht :D
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Morgenavond nieuwe update met stapelbedden, verbeterde eigenschappen en verbeterde huidtexturen voor Console.

Om 20.00 uur ook een livestream over de update en wat we de komende tijd kunnen verwachten in de Sims 4. [eusa_dance.gif]
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Heel leuk :D [eusa_dance.gif]!!
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

De livestream is al begonnen :o
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik zag het ook ineens om 19.10 uur en heb het snel op de site gezet! EA zit altijd te klooien met hun tijden.
Ze houden soms wel en soms geen rekening met zomertijd/wintertijd in hun eigen en andere landen en dan klopt er geen hout van. [violent1.gif]
Plaats reactie