Sims 4 updates
Re: Sims 4 updates en Origin
Eind volgende week volgt een update voor de huidige problemen die in het spel ontstaan zijn na de pre-update voor Middelbare School en de installatie van Middelbare School.
Zie hier.
Zie hier.
Gelukkig! Hopelijk lost het de problemen helemaal op
De Hotfix voor Middelbare school en de update bugs is nu (al) beschikbaar!
Super Fijn dat ze dat vandaag al gedaan hebben i.p.v eind van de week
Fijn dat ie er nu is. Hopelijk ontstaan er hierdoor niet weer nieuwe problemen. Dit heeft mij wel weerhouden het nieuwe pakket te kopen.
Heel goed dat de Superfix zo snel is uitgekomen. De grootste bugs zijn gefixt
Nu nog de kleine bugs uit Highschool fixen (in mijn game komen soms de leraren niet opdagen)
Gaan ze ping-pong spelen...hahaha...kom op! Je moet les geven
Nu nog de kleine bugs uit Highschool fixen (in mijn game komen soms de leraren niet opdagen)
Gaan ze ping-pong spelen...hahaha...kom op! Je moet les geven
Niks geks mee toch? Ik had vroeger ook een leraar wiskunde die liever lol maakte dan lesgeven.
Helaas daardoor wel het vak moeten laten vallen, omdat ik daardoor bleef zitten.
Bij mij zijn nu ook de meeste bugs verholpen. Heb nog wel een paar klein dingen. Het stofsysteem werkt niet meer, geen stof bunnies meer :-( en ook als ik een peuter met alle vaardigheden op niveau drie heb, krijg ik niet de blije peuter eigenschap. Die kan ik er dan met een cheat wel weer inzetten maar vreemd dat ik die niet meer krijg.
Uit High School pack vind ik het meest vervelende dat je niet vanuit school naar buitenschoolse activiteit kan omdat je dan niet aan kunt geven dat de tieners hard moeten werken en je dan nooit kunt stijgen in prestatie.
Verder is en blijft het een super leuk spel en bestaat mijn verslaving ondertussen al 20 jaar :-)
Uit High School pack vind ik het meest vervelende dat je niet vanuit school naar buitenschoolse activiteit kan omdat je dan niet aan kunt geven dat de tieners hard moeten werken en je dan nooit kunt stijgen in prestatie.
Verder is en blijft het een super leuk spel en bestaat mijn verslaving ondertussen al 20 jaar :-)
Je hebt gelijk Radje68.
De grootste bugs zijn opgelost, maar highschool werkt nog steeds niet helemaal tot in detail.
Datzelfde geldt ook voor oude packs als Uit Eten, Binnenhuisdecorator en Paranormaal. Die werken totaal niet meer door al die afgelopen updates Doet EA niks meer aan zo lijkt het
Waarom krijgen de mods-makers het wel voor elkaar (om deze packs te redden) en EA niet!!!
Ik betwijfel of EA ooit een update gaat geven voor deze packs, vrees het ergste. Geld...geld...geld! Zij zijn alleen maar bezig om een volgend half afgebakkken pack af te leveren. De mods-makers mogen de rest doen
Zo zie ik het op dit moment
Begrijp me niet verkeerd. Sims vind ik een mooi spel sinds 2000, maar het moet wel goed werken natuurlijk
De grootste bugs zijn opgelost, maar highschool werkt nog steeds niet helemaal tot in detail.
Datzelfde geldt ook voor oude packs als Uit Eten, Binnenhuisdecorator en Paranormaal. Die werken totaal niet meer door al die afgelopen updates Doet EA niks meer aan zo lijkt het
Waarom krijgen de mods-makers het wel voor elkaar (om deze packs te redden) en EA niet!!!
Ik betwijfel of EA ooit een update gaat geven voor deze packs, vrees het ergste. Geld...geld...geld! Zij zijn alleen maar bezig om een volgend half afgebakkken pack af te leveren. De mods-makers mogen de rest doen
Zo zie ik het op dit moment
Begrijp me niet verkeerd. Sims vind ik een mooi spel sinds 2000, maar het moet wel goed werken natuurlijk
@radje68 is het stofsysteem misschien per ongeluk uitgeschakeld in spelopties?
@Froos oh dat klinkt niet goed dat o.a. Paranormaal totaal niet meer werkt. Ik heb die vorige maand gekocht en wilde binnenkort de gameplay gaan ontdekken
Gelukkig zijn de bouwspullen van Paranormaal heel mooi Daar heb ik al volop gebruik van gemaakt
@Froos oh dat klinkt niet goed dat o.a. Paranormaal totaal niet meer werkt. Ik heb die vorige maand gekocht en wilde binnenkort de gameplay gaan ontdekken
Gelukkig zijn de bouwspullen van Paranormaal heel mooi Daar heb ik al volop gebruik van gemaakt