Sims 4 Bezorgexpres (SBE)

Vragen, opmerkingen en informatie over updates (patches) van de Sims
Simmie
Beheerder
Beheerder

Sims 4 Bezorgexpres (SBE)

Bericht door Simmie »

Vanaf vandaag kan je bij het openen van je spel af en toe een melding ontvangen van de Sims Bezorgexpres (BSR).
Zodra je je spel start en het onderstaande vrieskonijn ziet, betekent dit dat er iets gratis gedownload kan worden.
Dit systeem kan op de achtergrond contentfragmenten leveren zonder game-update.
Je hoeft de game alleen maar opnieuw op te starten nadat het downloaden voltooid is om verder te spelen.

Je kunt het volgende verwachten:
- Nieuwe content voor Bouwen of Creëer een Sim
- Kleine probleemoplossingen waar geen volledige game-update voor nodig is

Afbeelding

Je moet hiervoor wel bij Spelopties > Sims Bezorging even instellen hoe vaak er op Sims Bezorgexpres gecontroleerd moet worden.
Je hoeft dus niet per se op de dag dat iets uitkomt deze content te downloaden. Je kunt dit op elk moment controleren door 'Op nieuwe content controleren' in de Spelopties te klikken.

Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Sims 4 Bezorgexpres (SBE)

Bericht door Simmie »

Vandaag (waarschijnlijk rond 19.00 uur) zal de eerste Sims Bezorgexpres het onderstaande kapsel toevoegen aan de Basisgame.

Afbeelding

De volgende levering is op 14 december en dan worden onderstaande voorwerpen toegevoegd aan de Basisgame bouwen/kopen:

Afbeelding

Waarschijnlijk is niet altijd van te voren bekend wanneer er weer een Sims Bezorgexpres langs zal komen.
Je kunt dit altijd zelf checken bij het starten van je spel. Je ziet of een vrieskonijn die het aankondigt of je checkt het via de spelopties.
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Leuk dat we vanaf vandaag de Bezorgexpres hebben :D Mooi nieuw kapsel en ik kijk uit naar de levering van 14 december [eusa_dance.gif] Leuke spulletjes [love4.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

De 2e levering van de Sims Bezorgexpres is uitgesteld tot morgen. :mrgreen:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Bedankt voor het laten weten :D
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

De SBE is weer langs geweest vandaag. [eusa_dance.gif]

Traditionele Koreaanse Hanbok kleding met apart hoofddeksel voor de mannen en een kapsel voor vrouwen en mannen.
Op de site kan je plaatjes zien van wat er aan de Basisgame is toegevoegd.
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

De Sims 4 Bezorgexpres is vandaag langs geweest [eusa_dance.gif] We hebben nieuwe leuke spulletjes gekregen :D
Afbeelding

En ze hebben Familie Van de Kerkhof vernieuwd nu. Als je een nieuw spel start dan zie je voortaan de vernieuwde Familie Van de Kerkhof.
Afbeelding

Er zijn ook 2 nieuwe scenario's bijgekomen en er is een nieuw lied toegevoegd.
Afbeelding
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Oh, hier zit de nieuwe family Goth! Ik vind ze wel verbeterd, veel meer een gezicht! Hoop dat ze alle townies gaan doen, maar denk dat dat te hoopvol is haha.

De spulletjes vind ik heel leuk! Vooral de stoel! [love4.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

@Wieke bedankt voor het plaatsen van de SBE van gisteren. [kus3.gif] Ik had iemand op bezoek die bleef eten, dus ik zag de SBE vanmorgen pas. ;)
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

@Tipigirl ik vind de nieuwe spulletjes ook heel leuk [love4.gif] De 'stof' van de stoel hebben ze heel mooi gedaan [new_smile-l.gif]

Ik ben ook blij met de nieuwe lamp. Mooi met dat lila :D Wat wel een beetje irritant is dat je het Designgereedschap niet kunt gebruiken op de nieuwe lamp. Je kan niet wisselen van kleur zonder een nieuwe lamp te kopen:
Afbeelding

Aan de ene kant hoefde familie Van de Kerkhof niet per se van mij veranderd te worden, maar aan de andere kant zien ze er nu wel beter uit. Hun gezichten spreken inderdaad meer.

@Simmie graag gedaan [kus3.gif] Dat klinkt gezellig :D
Plaats reactie