Sims 4 updates
-
Simmertje1981
- Podiumpoetser

- Berichten: 33
- Lid geworden op: 15 okt 2023, 12:11
Re: Sims 4 updates
Hebben jullie ook na de levens kwaliteitsupdate je in CAS helemaal te vellen moet scrollen om de outfit te vinden die je sim aan heeft nadat je op je sim hebt geklikt? Daarvoor was de huidige outfit van de sim meteen zichtbaar. Gelukkig komt er weer een hotfix. En word dat hopelijk weer hersteld.
Re: Sims 4 updates
Ja, heb ik ook (en nog een paar dingen...)!
Er komt een hotfix aan, dus hopelijk wordt het daarmee opgelost.
Er komt een hotfix aan, dus hopelijk wordt het daarmee opgelost.
Re: Sims 4 updates
Ja dat heb ik ook! Heel irritant!
Deze bug is ook gemeld op het EA Forum. Ik heb het vorige week een 'vote' gegeven om aan te geven dat ik dit probleem ook heb. Hopelijk wordt het snel gefixt.![Bidden [eusa_pray.gif]](./images/smilies/eusa_pray.gif)
De status is nu: Validating Fix (A fix has been attempted, and is being tested internally.)
Deze bug is ook gemeld op het EA Forum. Ik heb het vorige week een 'vote' gegeven om aan te geven dat ik dit probleem ook heb. Hopelijk wordt het snel gefixt.
De status is nu: Validating Fix (A fix has been attempted, and is being tested internally.)
-
Simmertje1981
- Podiumpoetser

- Berichten: 33
- Lid geworden op: 15 okt 2023, 12:11
Re: Sims 4 updates
Ik heb de hotfix gisteren geïnstalleerd en even getest. En ik heb goed nieuws. Het CAS probleem is inderdaad opgelost. Bij mij in ieder geval wel. Als ik bij de sim op het kapsel, accessoire of kleding die het draagt, is die ook automatisch bovenaan zoals het hoort.
Re: Sims 4 updates
Bij mij is het ook opgelost, dus die bug lijkt gelukkig (voor nu in ieder geval) verdwenen.
Wel heb ik sinds installatie van de laatste update + Lady Bridgerton Bundel het probleem dat de Galerie aangeeft dat ik het het pack niet in bezit heb en voorwerpen (zowel CAS als bouwen) zal verwijderen bij download.
Gelukkig is dat niet zo, want alles komt gewoon mee en overal, zowel in-game als op de Koopmarkt, wordt aangegeven dat ik het pack gewoon in bezit heb.
Sinds EA is gaan rommelen met de Galerie wordt daar de puinhoop steeds groter!![Foei [eusa_naughty.gif]](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Wel heb ik sinds installatie van de laatste update + Lady Bridgerton Bundel het probleem dat de Galerie aangeeft dat ik het het pack niet in bezit heb en voorwerpen (zowel CAS als bouwen) zal verwijderen bij download.
Gelukkig is dat niet zo, want alles komt gewoon mee en overal, zowel in-game als op de Koopmarkt, wordt aangegeven dat ik het pack gewoon in bezit heb.
Sinds EA is gaan rommelen met de Galerie wordt daar de puinhoop steeds groter!
Re: Sims 4 updates
De bug in CAS is bij mij ook opgelost.
@Simmie Ik krijg ook sinds de installatie van de laatste update (21 mei) of de update ervoor (12 mei) die meldingen in de Galerie. De Lady Bridgerton Bundel heb ik nog niet.
Hier een paar voorbeelden:
Deze kavel is gebouwd door Maxis met Zaken en Hobby's, Samen Groeien en Peuter Accessoires.

Ik bezit deze 3 pakketten gewoon, maar ik krijg toch deze melding:

Dit huishouden is gemaakt door Maxis met Koninklijke Legacy.

Koninklijke Legacy heb ik ook in mijn bezit, maar hier krijg ik ook weer die melding:

Ja de puinhoop in de Galerie wordt inderdaad steeds groter.![Hamer [violent1.gif]](./images/smilies/violent1.gif)
@Simmie Ik krijg ook sinds de installatie van de laatste update (21 mei) of de update ervoor (12 mei) die meldingen in de Galerie. De Lady Bridgerton Bundel heb ik nog niet.
Hier een paar voorbeelden:
Deze kavel is gebouwd door Maxis met Zaken en Hobby's, Samen Groeien en Peuter Accessoires.

Ik bezit deze 3 pakketten gewoon, maar ik krijg toch deze melding:

Dit huishouden is gemaakt door Maxis met Koninklijke Legacy.

Koninklijke Legacy heb ik ook in mijn bezit, maar hier krijg ik ook weer die melding:

Ja de puinhoop in de Galerie wordt inderdaad steeds groter.
Re: Sims 4 updates
Bij mij is het nog iets gekker, want ik krijg bij het plaatje (zowel bij een CAS download als bij een kavel download) al te zien dat ik de bundel niet bezit terwijl dat dus wel zo is. Dit is overigens wel als ik ze download uit m'n bibliotheek, want ze staan nog niet echt op de Galerie.

Als ik dan toch verderga krijg ik ook die melding die jij aangeeft dat 'Content niet geïnstalleerd is' en als ik dan ook weer verderga komt alles gewoon goed in het spel.
![Huh? [eusa_eh.gif]](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Stom hoor!

Als ik dan toch verderga krijg ik ook die melding die jij aangeeft dat 'Content niet geïnstalleerd is' en als ik dan ook weer verderga komt alles gewoon goed in het spel.
Stom hoor!
Re: Sims 4 updates
Ik krijg deze melding ook al een hele tijd.
Begin dit jaar moest ik mijn save weer terugzetten (vanwege die stomme 'te huur' bug) en bij elk huishouden, die ik keurig had opgeslagen in mijn bibliotheek en dus terugzette kreeg ik dezelfde melding 'content niet geïnstalleerd'. Terwijl ik gewoon alle EP's. SP's als vanouds had
Snapte er niks van, want al mijn packs waren gewoon geïnstalleerd. Dacht dat het aan CC lag, maar die zaten er ook allemaal weer in
Gelukkig...nou ja 'gelukkig' hebben jullie zonder CC ook dit probleem
(het spel werkt na het plaatsen van huizen en sims wel goed)![Fluiten [eusa_whistle.gif]](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Begin dit jaar moest ik mijn save weer terugzetten (vanwege die stomme 'te huur' bug) en bij elk huishouden, die ik keurig had opgeslagen in mijn bibliotheek en dus terugzette kreeg ik dezelfde melding 'content niet geïnstalleerd'. Terwijl ik gewoon alle EP's. SP's als vanouds had
Snapte er niks van, want al mijn packs waren gewoon geïnstalleerd. Dacht dat het aan CC lag, maar die zaten er ook allemaal weer in
Gelukkig...nou ja 'gelukkig' hebben jullie zonder CC ook dit probleem
(het spel werkt na het plaatsen van huizen en sims wel goed)
Re: Sims 4 updates
Dat is inderdaad heel gek Simmie!
Ja dat is stom!
Ik heb net even gekeken wat er gebeurd als ik een zelfgemaakte Sim uit Mijn Bibliotheek in CAS plaats. Deze Sim heb ik op 24-05-2026 gemaakt om Adventure Awaits te gaan ontdekken. Ik heb haar daarna direct laten intrekken in Gibbiepoel. Ik heb mijn Sim niet op de Galerie geplaatst, maar ze komt natuurlijk wel in Mijn Bibliotheek te staan.

(Misschien dat ik haar later nog wel op de Galerie plaats, maar dat weet ik nog niet.)
Ik heb mijn Sim vanuit Mijn Bibliotheek in CAS geplaatst om te kijken of ik dan ook die melding krijg. Ik krijg dan inderdaad weer de melding dat de content niet is geïnstalleerd.
@Froos vervelend dat je al een hele tijd deze melding krijgt! Gelukkig dat het spel wel goed werkt! Ik heb net mijn Sim helemaal nagelopen en ik mis ook geen kleding of iets dergelijks.
Ik heb op het EA Forum gekeken of nog meer Simmers zijn die deze melding krijgen sinds de mei updates. Ik zie dat deze bug al 8 maanden geleden is gemeld. Ik had er toen nog geen last van, maar ik zie dat er veel meldingen bij zijn gekomen sinds de mei updates. Ik heb het een 'vote' gegeven.
Ik heb net even gekeken wat er gebeurd als ik een zelfgemaakte Sim uit Mijn Bibliotheek in CAS plaats. Deze Sim heb ik op 24-05-2026 gemaakt om Adventure Awaits te gaan ontdekken. Ik heb haar daarna direct laten intrekken in Gibbiepoel. Ik heb mijn Sim niet op de Galerie geplaatst, maar ze komt natuurlijk wel in Mijn Bibliotheek te staan.

(Misschien dat ik haar later nog wel op de Galerie plaats, maar dat weet ik nog niet.)
Ik heb mijn Sim vanuit Mijn Bibliotheek in CAS geplaatst om te kijken of ik dan ook die melding krijg. Ik krijg dan inderdaad weer de melding dat de content niet is geïnstalleerd.
@Froos vervelend dat je al een hele tijd deze melding krijgt! Gelukkig dat het spel wel goed werkt! Ik heb net mijn Sim helemaal nagelopen en ik mis ook geen kleding of iets dergelijks.
Ik heb op het EA Forum gekeken of nog meer Simmers zijn die deze melding krijgen sinds de mei updates. Ik zie dat deze bug al 8 maanden geleden is gemeld. Ik had er toen nog geen last van, maar ik zie dat er veel meldingen bij zijn gekomen sinds de mei updates. Ik heb het een 'vote' gegeven.





