Ja dat zou fijn zijn, maar ik ben bang dat dit vanavond nog niet is opgelost.
Sims 4 updates
Re: Sims 4 updates
Het voorwerp van Weerwolven is te vinden in de koopcatalogus en kan je gelukkig gebruiken, maar als je het pipetje daarop wil gebruiken, springt ie naar ingerichte ruimtes. Hopelijk fixen ze dat ook nog. Daar moest een aparte bug report voor gemaakt worden.
Ja dat zou fijn zijn, maar ik ben bang dat dit vanavond nog niet is opgelost.![Bidden [eusa_pray.gif]](./images/smilies/eusa_pray.gif)
Ja dat zou fijn zijn, maar ik ben bang dat dit vanavond nog niet is opgelost.
Vanavond is de release van De Sims 4 Op Avontuur en ik verwacht ook, net vóór de release, een kleine update (of het wordt via de Sims Bezorg Expres opgelost).
Er wordt in ieder geval een aanpassing aangebracht in de 'vereisten' van het nieuwe kaveltype 'Speeltuin'. Het aantal vereiste 'speeltoestellen' wordt van 6 naar 4 gewijzigd, want de Basisgame heeft maar 4 speeltoestellen ter beschikking.
Of er verder nog iets wordt toegevoegd/gewijzigd/opgelost weet ik op dit moment niet.
Toch verstandig om altijd even een back-up van je saves e.d. te maken voordat je een update o.i.d. en/of een nieuw pakket installeert.![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Er wordt in ieder geval een aanpassing aangebracht in de 'vereisten' van het nieuwe kaveltype 'Speeltuin'. Het aantal vereiste 'speeltoestellen' wordt van 6 naar 4 gewijzigd, want de Basisgame heeft maar 4 speeltoestellen ter beschikking.
Of er verder nog iets wordt toegevoegd/gewijzigd/opgelost weet ik op dit moment niet.
Toch verstandig om altijd even een back-up van je saves e.d. te maken voordat je een update o.i.d. en/of een nieuw pakket installeert.
↑ Het Fopsy probleem is ook opgelost met deze fix