Jaaa! Dat "dief"muziekje uit de Sims 1 is echt nostalgisch. Bleef toen ook dagen in mijn hoofd zitten Ik heb tot nu toe nog geen dief in huis gehad. Dus weet nog niet of we hetzelfde muziekje hebben in de Sims 4. Zou mooi zijn. Als ik het meemaak ga ik het hier melden
Ik heb tot nu toe 1x een inbreker in huis gehad. Het duurde bij mij (in een bestaande save) een aantal Sims nachten. Ik hoorde toen maar kort en zachtjes het muziekje. Ik heb gelezen/gehoord dat meerdere Simmers het geluid zacht vonden of dat ze het niet hadden gehoord. Ik ben benieuwd of het de volgende wel beter te horen is/meer opvalt. Maar ik ben blij dat we nu ook in de Sims 4 inbrekers hebben.
Ik heb nog niet de nieuwe Kaveluitdaging 'Diefstaldrama' geprobeerd. Het lijkt mij wel leuk! In de omschrijving staat dat de inbreker dan vaker komt en dat de trouwe alarmen een eigen willetje hebben.
Ik schrok ook altijd van dat muziekje in TS1 riep dan heel hard Neeee! en baalde dan dat m'n spel werd lamgelegd en ik niks kon doen totdat de diefstal voorbij was.
Nu kan ik geen muziekje meer horen dus weet niet of het er wel of niet te horen is. Ik las inderdaad ook dat het bij veel spelers niet te horen was of 1x kort en heel zacht. Geen idee of dat zo hoort.
Maar ik viel vandaag gelijk met m'n neus in de boter! Ik wilde gauw even week 4 van het evenement spelen, dus startte m'n spel en voordat ik een alarm kon aanschaffen of inbrekers even uitzetten in de spelopties.... ja hoor! De 1e opdracht was net in beeld en toen kreeg ik gelijk een melding!
Ik maakte gauw m'n Sim wakker en liet haar direct de politie bellen (wat dus in TS4 wel kan).
M'n Sim wilde net naar buiten vluchten, maar de inbreker kwam al binnen!
De inbreker stortte zich direct op de koelkast en zoog die zo op in een grote zak!
Daarna sloop hij snel de slaapkamer in en in no time verdwenen m'n Sim's lekkere bed en de kledingkast!
Dat werd mijn Sim Jenny toch iets te gortig! Ze kleedde zich snel aan en stapte op de inbreker af!
Ze sprak hem flink toe, maar vluchtte daarna snel alsnog naar buiten. Daar belde ze opnieuw de politie want die was nog steeds niet gearriveerd! Ze kreeg opnieuw de melding dat de politie onderweg was!
De inbreker trok z'n schouders op en griste nog snel even de minibar mee (en dat allemaal in die ene zak )!
M'n Sim stond buiten op de politie te wachten, maar... forget it! Nergens te zien natuurlijk!
Even later kwam de inbreker op z'n gemakkie naar buiten en verdween in het ochtendzonnetje!
M'n Sim bleef achter met de gemoedstoestanden gespannen +2 en verdrietig +1 en een overzicht van wat er wat gestolen!
Lekker dan!
Hierbij het profiel van deze inbreker zodat je hem herkent als je hem tegenkomt! Jullie zijn gewaarschuwd!
Wow de inbreker kwam al snel bij jou! Leuk om je screenshots te zien! Wel balen dat de politie niet is komen opdagen en dat de inbreker weg is kunnen komen met de spullen van Jenny!
Bedankt voor het delen van het profiel van de inbreker haha. Ik zal Tsubasa Watanabe in de gaten houden, maar helaas zijn er meerdere inbrekers actief haha. Bij mij kwam er een andere inbreker in mijn al bestaande save.
In al bestaande saves (van voor de update) kunnen het verschillende Sims zijn. In nieuwe saves is Robin Banks de inbreekster. Haha leuke naam!
(Screenshot van de Community Blog)
Ik zag pas deze post van Simmer OnlyAbiDoang over de inbrekers:
Wat een spanning, Simmie!
Goed dat je het profiel deelt zodat we kunnen oppassen
Fijn trouwens dat Jenny zich nog heeft kunnen omkleden voordat haar kledingkast met inhoud en al werd meegenomen
Wat een spanning ineens in het spel zeg!
Leuk dat je het avontuur met ons deelde Simmie! Die dief heeft wel veel gestolen zeg!
Stom dat de politie niet kwam opdagen.
Tsubasa valt in z'n normale kleding ook al wel op als dief .
Ik heb vandaag in mijn sims een inbreker gehad. Mijn sims hadden gelukkig wel een inbraakalarm en ook geüpgraded. Voor de inbreker de kans had om maar iets te stelen kreeg ze een elektrische schok en kwam de politie wel ter plaatse en arresteerde de inbreker. :pfew: