Sims 4 updates

Vragen, opmerkingen en informatie over updates (patches) van de Sims
Plaats reactie
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Sims 4 updates

Bericht door Wieke »

Jaaa het is eindelijk begonnen! [eusa_dance.gif] Morgen (ofja vandaag) kunnen we de mooie ketting claimen! [love4.gif]

Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Dit is de waslijst van 9 juli [eusa_dance.gif] Er komen veel fixes aan! [new_smile-l.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Let op: Niet vandaag, maar morgen (woensdag 18 september) komt er een Basegame update aan: [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]
https://www.moonshinesim.nl/2048321_mor ... ame-update

We krijgen o.a. heel veel bug fixes! [eusa_dance.gif] Dit is de waslijst. [new_smile-l.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Er komt dinsdag een grote Basegame update aan!! :o [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]

Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Volgende week een Hotfix [worshippy.gif]
De missende objecten uit 'Everyday clutter' (NL Prullaria) komen terug, maar ik hoop ook de missende items uit 'Paranormaal' 'Leven en Dood' enz. :shock:
Hopelijk wordt ook de bug dat het regent en sneeuwt in huis ook opgelost? [eusa_clap.gif]

Ik hoop dat de Hotfix geen nieuwe problemen met zich mee brengt [eusa_pray.gif]
Het is namelijk de laatste tijd wel een eindeloze cyclus van repareren van bugs na elke update [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

We hebben dinsdag 28 januari een update gehad. Daarin zou o.a. gefixt zijn dat we alle clutters items weer terug kunnen vinden in de catalogus als je zoekt op pakket/kit of per categorie voorwerp. Zie het eerdere bericht van Simmie hierover. Het is nu opgelost voor de meeste clutter items, maar helaas nog niet bij allemaal. [new_puppy-dos-eyes.gif]

@simsontherope heeft van de week deze post geplaatst op Bluesky:
Afbeelding

Ik heb even gekeken of ik deze items kon vinden.
Het 3e en 4e item van Weerwolven in de bovenste rij zijn inderdaad te vinden als ik filter op Weerwolven of kijk per categorie voorwerp, maar je kan het pipetje niet gebruiken om de items te kopiëren.

De andere items zijn niet te vinden als je filtert op pakket/kit of zoekt per categorie voorwerp. Ik durf het alleen niet met zekerheid te zeggen over het fototoestel die je ziet in de bovenste rij. Dat item zit denk ik in Moschino Accessoires? Ik heb dat pakket nog niet.
Sommige van deze items kun je wel vinden in een ingerichte ruimte. De Vakkundige Vaas Met BloemenPracht kun je vinden in een ingerichte ruimte van de Pastel Pop Kit. Het glazen potje met spookje (Johnny Het Flesspook) is te vinden in een ingerichte ruimte van Leven en Dood. De veer in het inktpotje (met de papiertjes eronder) van Leven en Dood kan ik nergens vinden. Helaas zit dat item niet in een ingerichte ruimte van Leven en Dood. In het Basisspel hebben we ook een inkpotje met veer. Die is wel te vinden als je filtert op het Basisspel of zoekt per categorie. Het Boek Van Silhouetten is te vinden in een ingerichte ruimte van Paranormaal. Het 'Pittig Leven' Kruidenrek van het Basisspel kun je vinden in een ingerichte ruimte (keuken) van Magisch Rijk. Je kunt op deze items het pipetje niet gebruiken.

Het lijkt erop dat The Sims het voor alle clutter items heeft gefixt die genoemd werden in de lijst van rory_nutt op EA Answers HQ (pagina 2) Simmers hebben toen wel aangegeven dat het om nog meer items gaat, maar helaas zijn die niet meegenomen in de update.

Edit: Op het vernieuwde EA Forum (die vandaag is geopend) is dit probleem nu ook bekend en er staat bij vermeld dat het nu in onderzoek is. Hier kan je er nog meer over lezen. Er blijkt o.a. dat er nog een item mist van Middelbare School.
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Wat stom zeg! Zou het dan een echte bug zijn geweest?
En kan je de items met het pipetje ook niet openen als je de debug mode aan hebt?
De Sims 4 variant voor BuyDebug?
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja het is echt een bug! Deze items zijn niet meer juist gelabeld en daardoor kun je ze niet vinden in de catalogus (als je zoekt per pakket en categorie voorwerp) en het pipetje kun je niet gebruiken om deze items te kopiëren (in debug ook niet) [nietgoed.gif] Gelukkig zijn de meeste items nog wel te vinden in de ingerichte ruimtes en kan je ze daar aanklikken en toch gebruiken. Alleen wil je bijvoorbeeld nog een keer 1 van deze items in je build gebruiken, kan je het pipetje daarop niet toepassen om snel het voorwerp te kopieëren. Hopelijk lossen ze het snel op! [eusa_pray.gif] Ik wil binnenkort graag dat inktpotje met veer van Leven en Dood gebruiken in mijn build, maar die is ook niet te vinden in de ingerichte ruimtes van Leven en Dood. [new_puppy-dos-eyes.gif]
Plaats reactie