Sims 4 updates

Vragen, opmerkingen en informatie over updates (patches) van de Sims
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Sims 4 updates

Bericht door Simmie »

Mochten jullie het nog niet gezien hebben, ik heb een belangrijk artikeltje op mijn site gezet over het updaten van je Sims vóór 10 juni a.s.
Even lezen dus! [eusa_angel.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Bedankt voor het laten weten Simmie! [5grouphug.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Graag gedaan! [5grouphug.gif]

Ik heb nog nieuwe informatie op de site geplaatst waardoor het 1e bericht een stuk duidelijker wordt.

Had EA dus ook gelijk kunnen toelichten... [eusa_whistle.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

En zojuist is er nog een bug fixes update uitgebracht! :mrgreen:

Deze update is dus de laatste update (hoop ik toch) die je even moet installeren voor het gedoe van 10 juni! [eusa_whistle.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

↑ Ik heb het spel toch maar weer even snel bijgewerkt :lol:
EA houdt ons wel bezig met updaten enzo voor 10 juni [new_rofl.gif]

Even iets anders wat ik me al een tijdje af vraag.
Een jaar geleden kregen we ook een update met de galerie. Nog steeds heb ik niet meer dat tabje 'nieuws' en kan ik ook geen volgers meer toevoegen.
Ik bedoel als ik 'Simmie99' wil toevoegen als vriendin staat ze na de volgende keer opstarten er niet meer in.
Ben ik daar de enigste in? Of hebben meer mensen dit probleem?

Ik bedoel dus dit tabje
Afbeelding
Vorig jaar volgde ik ook bekende Simmers als lilsimsie, deligracy, jamesturner enz. Maar elke keer als ik leden toevoeg 'als vriend' verdwijnen ze weer [eusa_eh.gif]
Gelukkig blijven Deetui, Tipigirl en Selina wel standaard in mijn lijstje staan :D
Ben even benieuwd of meer mensen geen 'vrienden' meer kunnen toevoegen/volgen?
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Dat probleem heb ik ook al een hele tijd, Froos! :|
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik heb even bij mijzelf gekeken maar heb eigenlijk geen idee of ik iemand mis. :mrgreen:
Alle voor mij bekende namen zie ik (denk ik) staan en ik zie bijvoorbeeld Froos ook zowel bij volgend als bij volgers staan. Raar dat Froos mij dus niet ziet staan in zijn lijstje en niet kan toevoegen. :?

Maar de Galerie is nog steeds een puinhoop. [nietgoed.gif] Daarom heb ik ook al een tijd niet geplaatst (wel wat gebouwd ;) ) en het nieuwslijstje mis ik ook. We zijn nu een jaar verder nadat EA begonnen is met 'onderhoud' van de Galerie en nog steeds loopt het niet lekker. [crybaby2.gif]

Binnenkort start ook het nieuwe US Forum (of wat dat ook mag worden) en verdwijnt het oude, ze zijn bezig met de EA App, de Galerie heeft nog flink wat aanpassingen nodig en er is nu een speciaal team gestart voor het fixen van bugs in het spel.
Hopelijk worden alle problemen nu echt aangepakt en binnenkort opgelost. :roll:

Hoewel... als ik kijk hoe het op dit moment verloopt met het Happy at Home Inlogevenement (ik heb het nog steeds niet) dan heb ik niet zulke hoge verwachtingen... [new_silly.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Simmie schreef: 01 jun 2024, 16:37 Ik heb nog even een Belangrijke aanvulling op het artikel over het Happy at Home Inlogevenement op de site geplaatst. [eusa_angel.gif]
Goed om even te lezen, zeker als je je beloningen niet kwijt wilt raken. :mrgreen:
Bedankt voor het delen Simmie! [5grouphug.gif]

↓Sinds de e-patch van 6 juni is dit hieronder niet meer mogelijk. :lol:
Wieke schreef: 30 mei 2024, 00:34 Alleen is er ook een soort glitch. Op Twitter las ik dat meerdere Simmers zeiden dat je de nieuwe bouwspulletjes wel al in je spel kan vinden zonder dat je ze hebt kunnen claimen. Ik heb het getest en dat is zo haha. Als je nu filtert op Evenementbeloningen komt er in eerste instantie niets tevoorschijn, maar als je vervolgens ook filtert op elke kleur dan komen ze ineens wel tevoorschijn haha.
Afbeelding

Ik heb de bouwspulletjes dus al kunnen bekijken. De bar is zo cool! [eusa_dance.gif] Deze bar is maar 1 tegel groot. :o [new_smile-l.gif]

Maar ik denk dat het wel belangrijk is om ze daadwerkelijk te claimen als het evenement is gestart. Ik neem aan als je de gratis spulletjes hebt geclaimd dat die dan wel meteen zichtbaar zijn onder Evenementbeloningen zonder dat je dan ook de kleuren aan moet klikken.

Er komen ook nieuwe CAS items. In CAS zie ik onder 'Speciaal' niet de nieuwe filter (Evenementbeloningen) staan.

We kunnen ook een nieuwe eigenschap claimen binnenkort, maar hij zit zelfs al gedeeltelijk in het spel. :o Dat zal ook nog niet de bedoeling zijn denk ik haha. Bij eigenschappen kan je die niet direct kiezen nu, maar als je klikt op de dobbelsteen (Eigenschappen willekeurig maken) dan kom je die op een gegeven moment tegen na heel vaak klikken. Ik las dit ook op Twitter en heb het uitgetest en het lukte. [new_smile-l.gif] Deze nieuwe eigenschap heet 'Oefening baart kunst.' [eusa_dance.gif] Ik heb nog niet met deze eigenschap gespeeld.
Afbeelding
Ik denk dat het wel belangrijk is om deze officieel te claimen als het evenement is gestart.
Bij mij is het evenement ook nog niet gestart. [new_puppy-dos-eyes.gif]
Als het bij iedereen (in alle landen) tegelijk was gestart, had ik het heel leuk gevonden, maar dit is niet leuk zo. [nietgoed.gif]

Galerie
Ik denk dat ik niemand mis, maar ik weet het niet helemaal zeker.

Op EA answers HQ las ik dat ze dachten dat het met de update was opgelost, maar meerdere Simmers gaven aan dat het niet is opgelost. Er is nu een nieuwe thread gestart sinds de update van 28 mei. Je kan nu hier klikken op 'Me Too:' https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/O ... p/13761162

Het tabblad nieuws is inderdaad al heel lang weg. [new_puppy-dos-eyes.gif] Hopelijk komt het een keer terug! Het duurt wel erg lang! [violent1.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Eindelijk kan ook ik bij de evenementbeloningen! [new_smile-l.gif] Op de laatste dag dit mogelijk is! [eusa_whistle.gif]

Degenen die gelijk gestart zijn op 31 mei hebben week 2 erop zitten, dus nog 3 weken te gaan.
Maar de 5 weken termijn geldt vanaf het moment dat je bij het evenement kunt. Je moet in die 5 weken dus minstens 8x inloggen (met 24 uur ertussen) om de beloningen op te halen.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Even gekeken...bij mij is nu vandaag ook dat evenementen-gedoe begonnen :roll:
Ik blijf het toch een vreemde actie vinden, maar eerlijk gezegd...vroeger in de Sims3 store hadden we ook dit soort acties herinner ik me :lol:
Plaats reactie