Sims 4 updates

Vragen, opmerkingen en informatie over updates (patches) van de Sims
Plaats reactie
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Sims 4 updates

Bericht door Froos »

Hahaha...Ja!
Na een update krijgen we weer dubbele bugs en glitches voor terug [violent1.gif]

Ik probeer hoop te houden voor de Sims4, maar dat raakt nu wel bijna op [eusa_whistle.gif]
Sims4 is op dit moment een puinhoop qua gameplay [angryfire.gif]
Veel packs werken niet meer normaal. Fix dat eerst! :o

Ik denk met heimwee terug aan Sims2 [love4.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

←Hahaha Simmie :lol: [new_rofl.gif]

Ze zijn nu bezig met het uitrollen van een e-patch. De update staat bij mij al klaar in de EA App. Patchnotes
Afbeelding

Edit:
:lol: [love4.gif]
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik ben blij met deze E-patch [eusa_dance.gif] Want zo noemt EA dat tegenwoordig voor een Emergency Patch :?

Buiten dat...Wanneer komt er eens een E-patch uit voor 'uit eten/dine out'...'homedecorator' of 'mijn wedding stories'?!? Die vergeten ze steeds in mijn ogen. Veel oude packs hebben ook eens zo'n flinke E-patch nodig [eusa_whistle.gif]
De community schreeuwt al jaren voor een flinke update of een refresh voor 'uit eten' maar zal dat ooit gebeuren?!? [nietgoed.gif]
(uit eten is één van mijn favo pack's...maar ik gebruik dan wel de mod "carl's dine out reloaded" om het nog speelbaar te houden [eusa_eh.gif]
Waarom lukt het een modder wel en kan EA het niet?!? [angryfire.gif]

Er zijn nog flink wat update's nodig vanuit EA! [eusa_pray.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

De Sims heeft vandaag de nieuwe waslijst van de maand mei gepubliceerd, maar op Social Media hebben ze ook een statement geplaatst over de problemen in het spel. Ze hebben nu een speciaal team samengesteld die hiermee aan de slag gaan. [icon_thumright.gif] [eusa_dance.gif]
Lees meer hierover op de site.

Het lijkt erop dat SimGuruNinja ook in dat team zit: [new_smile-l.gif]

Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Bedankt voor het ook hier plaatsen Wieke. [5grouphug.gif]

Ik ben, samen met alle Simmers denk ik, heel blij met de ontwikkeling dat EA eindelijk de vele bugs en problemen met De Sims drastisch gaat aanpakken. Het is goed te weten dat hier een speciaal team voor is opgericht en dus geen extra druk legt bij andere teams. [icon_thumright.gif]

Begin april dit jaar verscheen een EA artikel over de ontwikkeling van baanbrekende technologie voor het patchen van games. Deze technologie is ontwikkeld door een Nederlandse medewerker bij EA! [eusa_dance.gif]
Ik heb sterk de indruk dat dit mede een reden is dat ze nu problemen sneller willen en kunnen gaan oplossen en hoop echt dat het gaat lukken.
Maar bij EA is het toch altijd eerst zien... en dan pas geloven, dus ik ben heel benieuwd of komende patches inderdaad alleen problemen oplossen en niet weer nieuwe veroorzaken! [eusa_pray.gif]
We gaan het zien!
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Dat klinkt positief en ik heb goede hoop! [eusa_pray.gif]
Vind wel dat ze hier echt te lang mee hebben gewacht en heb eerder het idee dat ze nu wel 'moeten' om de verkoop te bevorderen!
Maar hoe dan ook, ik ben blij dat ze het serieus nemen en (hopelijk) gaan aanpakken!
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ja. Ik heb die statement ook gelezen, maar ja voor mij zijn het nog alleen maar woorden en zoals Simmie zegt... ;)
Eerst zien dan geloven bij EA :lol:
En @Tipi: Dit had idd eerder gemoeten, ook mee eens [eusa_whistle.gif]

Ze moeten nu wel met verbeteringen komen door al die concurrentie (bv. Paralives die in 2025 in pre-release uitkomt). Als ze niets doen raken ze spelers kwijt.
Wel heel mooi dat ze nu eindelijk hun excuses aanbieden, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht van EA. [eusa_dance.gif] [eusa_pray.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik was een van de 'gelukkigen' die vanavond na de update deze meldingen kreeg toen ik de Sims weer wilde opstarten: [violent1.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Het blijkt dat EA een nieuw .exe bestand (opstart bestand) heeft aangemaakt wat niet door je virusprogramma wordt herkend. [eusa_whistle.gif]
Je moet dit dus eerst toevoegen aan de uitzonderingen in je Controlled Folder.

Ik speel met Windows 10 en gebruik Windows Defender als beveiliging. Als je dit ook gebruikt kun je onderstaande stappen volgen om dit probleem op te lossen. Gebruik je een ander virusprogramma, dan zijn de stappen misschien iets anders, maar het zal redelijk op hetzelfde neerkomen.
Nadat ik dit gedaan had kon ik de Sims weer zonder problemen opstarten! [eusa_angel.gif]

Windows 10 met gebruik van Windows Defender
1. Klik op start (linksonder op je bureaublad)
2. Typ: instellingen en klik erop in de lijst
3. Klik op Bijwerken en Beveiliging
4. Klik aan linkerkant op Windows beveiliging
5. Klik aan rechterkant op Virus- en bedreigingsbeveiliging
6. Scroll iets naar beneden en klik op Bescherming tegen ransomware beheren (staat in blauw)
7. Zorg dat het schuifje van Controlled folder access aan staat
8. Klik op Een app toestaan via Controlled Folder Access
9. Klik op JA
10. Klik midden bovenaan op het + teken Een toegestane app toevoegen
11. Klik in pop-up op Onlangs geblokkeerde apps (als net de Sims is geblokkeerd)
12. Dan verschijnt als het goed is het volgende: TS4_DX9_x64.exe
13. Klik daarop dan wordt dit bestand toegevoegd aan de uitzonderingen (opslaan)
14. Daarna zou de Sims weer gewoon moeten opstarten
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Oh wauw.. lekker bezig EA.
Je zou toch zeggen dat ze dit testen?

En Windows Defender is ook nog een standaard virusscanner... :roll:

Fijn dat het nu weer bij jou werkt Simmie!
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Vervelend dat je die melding kreeg Simmie! Gelukkig dat alles nu weer werkt!

Er zijn veel dingen gefixt met de update van gisteren. [new_smile-l.gif] Zie de patchnotes.

En ze gaan hiermee door! [eusa_dance.gif]
Afbeelding

Ook las ik op Twitter dat we dit gaan krijgen: (Screenshot is van The Sims Community)
Afbeelding

Ik heb nog geen melding in mijn spel gehad dat het evenement is gestart. Ik heb dus nog niets kunnen claimen, maar ik lees dat dit bij veel Simmers zo is. Lil Simsie zei net op Twitch dat ze de melding ook niet heeft gehad. Volgens mij is het nog niet begonnen. Als je De Sims 4 opent, zou linksboven op je startscherm daarover iets moeten staan als het begonnen is, maar dat is bij mij nog niet. Dit is een screen van The Sims Community en zo zou het er dan uit moeten zien:
Afbeelding

We hebben met de update wel al een nieuwe filter gekregen in Bouwen: Evenementbeloningen
Afbeelding

Alleen is er ook een soort glitch. Op Twitter las ik dat meerdere Simmers zeiden dat je de nieuwe bouwspulletjes wel al in je spel kan vinden zonder dat je ze hebt kunnen claimen. Ik heb het getest en dat is zo haha. Als je nu filtert op Evenementbeloningen komt er in eerste instantie niets tevoorschijn, maar als je vervolgens ook filtert op elke kleur dan komen ze ineens wel tevoorschijn haha.
Afbeelding

Ik heb de bouwspulletjes dus al kunnen bekijken. De bar is zo cool! [eusa_dance.gif] Deze bar is maar 1 tegel groot. :o [new_smile-l.gif]

Maar ik denk dat het wel belangrijk is om ze daadwerkelijk te claimen als het evenement is gestart. Ik neem aan als je de gratis spulletjes hebt geclaimd dat die dan wel meteen zichtbaar zijn onder Evenementbeloningen zonder dat je dan ook de kleuren aan moet klikken.

Er komen ook nieuwe CAS items. In CAS zie ik onder 'Speciaal' niet de nieuwe filter (Evenementbeloningen) staan.

We kunnen ook een nieuwe eigenschap claimen binnenkort, maar hij zit zelfs al gedeeltelijk in het spel. :o Dat zal ook nog niet de bedoeling zijn denk ik haha. Bij eigenschappen kan je die niet direct kiezen nu, maar als je klikt op de dobbelsteen (Eigenschappen willekeurig maken) dan kom je die op een gegeven moment tegen na heel vaak klikken. Ik las dit ook op Twitter en heb het uitgetest en het lukte. [new_smile-l.gif] Deze nieuwe eigenschap heet 'Oefening baart kunst.' [eusa_dance.gif] Ik heb nog niet met deze eigenschap gespeeld.
Afbeelding
Ik denk dat het wel belangrijk is om deze officieel te claimen als het evenement is gestart.
Plaats reactie