Vervelend dat je die melding kreeg Simmie! Gelukkig dat alles nu weer werkt!
Er zijn veel dingen gefixt met de update van gisteren.
![Vrolijk [new_smile-l.gif]](./images/smilies/new_smile-l.gif)
Zie de
patchnotes.
En ze gaan hiermee door!
Ook las ik op Twitter dat we dit gaan krijgen: (Screenshot is van The Sims Community)
Ik heb nog geen melding in mijn spel gehad dat het evenement is gestart. Ik heb dus nog niets kunnen claimen, maar ik lees dat dit bij veel Simmers zo is. Lil Simsie zei net op Twitch dat ze de melding ook niet heeft gehad. Volgens mij is het nog niet begonnen. Als je De Sims 4 opent, zou linksboven op je startscherm daarover iets moeten staan als het begonnen is, maar dat is bij mij nog niet. Dit is een screen van The Sims Community en zo zou het er dan uit moeten zien:
We hebben met de update wel al een nieuwe filter gekregen in Bouwen: Evenementbeloningen
Alleen is er ook een soort glitch. Op Twitter las ik dat meerdere Simmers zeiden dat je de nieuwe bouwspulletjes wel al in je spel kan vinden zonder dat je ze hebt kunnen claimen. Ik heb het getest en dat is zo haha. Als je nu filtert op Evenementbeloningen komt er in eerste instantie niets tevoorschijn, maar als je vervolgens ook filtert op elke kleur dan komen ze ineens wel tevoorschijn haha.
Ik heb de bouwspulletjes dus al kunnen bekijken. De bar is zo cool!
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Deze bar is maar 1 tegel groot.
Maar ik denk dat het wel belangrijk is om ze daadwerkelijk te claimen als het evenement is gestart. Ik neem aan als je de gratis spulletjes hebt geclaimd dat die dan wel meteen zichtbaar zijn onder Evenementbeloningen zonder dat je dan ook de kleuren aan moet klikken.
Er komen ook nieuwe CAS items. In CAS zie ik onder 'Speciaal' niet de nieuwe filter (Evenementbeloningen) staan.
We kunnen ook een nieuwe eigenschap claimen binnenkort, maar hij zit zelfs al gedeeltelijk in het spel.

Dat zal ook nog niet de bedoeling zijn denk ik haha. Bij eigenschappen kan je die niet direct kiezen nu, maar als je klikt op de dobbelsteen (Eigenschappen willekeurig maken) dan kom je die op een gegeven moment tegen na heel vaak klikken. Ik las dit ook op Twitter en heb het uitgetest en het lukte.
![Vrolijk [new_smile-l.gif]](./images/smilies/new_smile-l.gif)
Deze nieuwe eigenschap heet 'Oefening baart kunst.'
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Ik heb nog niet met deze eigenschap gespeeld.

Ik denk dat het wel belangrijk is om deze officieel te claimen als het evenement is gestart.