Sims 3 Festival kavels op de Uitwisseling

Nieuwtjes, vragen en opmerkingen over de Sims 3 Store en Uitwisseling
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Sims 3 Festival kavels op de Uitwisseling

Bericht door Simmie »

In een ver verleden ;) hebben SimGuru's bij het uitkomen van een nieuwe Sims 3 Store wereld een festival kavel gebouwd en deze op de Uitwisseling geplaatst. Deze kavels zijn gratis te downloaden.
Per wereld zijn er unieke items gebruikt die alleen in je spel verschijnen als je die wereld bezit.

Als je deze festival kavel(s) wilt downloaden heb je natuurlijk de Sims 3 Basisgame nodig, maar ook de Sims 3 Jaargetijden anders zullen de festivals niet werken.
Klik op de link(s) om naar de juiste kavel op de Uitwisseling te gaan.

Aurora Skies

Afbeelding

Dragon Valley

Afbeelding

Midnight Hollow

Afbeelding

Monte Vista

Afbeelding

Roaring Heights

Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Sims 3 Festival kavels op de Uitwisseling

Bericht door Cloedien »

Bedankt voor het laten weten, deze had ik nog niet! :mrgreen:

(Bij de kavel van Roaring Heights krijg ik bij de status kolom een soort 'niet stoppen' verkeersbord te zien. Die krijg ik dan ook niet geïnstalleerd. Op zich geen ramp hoor. ;) )
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Wat leuk Cloedien! Heb ik toch vast iemand een plezier kunnen doen. [eusa_dance.gif]

Op de uitwisseling heb ik onderstaande toelichting nog gevonden bij de omschrijving van de voorwerpen.
Misschien kan je het dus toch gewoon installeren en krijg je of een vervangend voorwerp of wordt dat gewoon weggelaten.
Laat nog even weten of het alsnog gelukt is. [icon_thumright.gif]

Dit voorwerp in de Uitwisseling bevat een of meerdere voorwerpen uit De Sims 3 Store, Uitbreidingspakket(ten) en/of Accessoirespakket(ten).

Als je het voorwerp uit de Store/Uitbreidingspakket(ten)/Accessoirespakket(ten) die hieronder staan in bezit hebt, kun je het voorwerp gewoon downloaden.

Als de in dit voorwerp vermelde Storevoorwerpen of Accessoirespakketten niet op je systeem zijn geïnstalleerd, wordt het voorwerp toch gedownload van de Uitwisseling en kun je het wel installeren. Tijdens het downloaden van het voorwerp verschijnt er een waarschuwingsicoontje in het statusgedeelte van het Startprogramma van De Sims 3 dat er bepaald materiaal ontbreekt. In plaats van het ontbrekende materiaal ontvang je een gelijkwaardig voorwerp of helemaal geen voorwerp.
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Bij het opnieuw proberen te downloaden van de kavel kreeg ik weer hetzelfde rode icoontje. Alleen nu als ik er overheen hoverde zag ik de melding: "Het voorwerp Roaring Heights Plaza is niet gedownload, omdat het al geïnstalleerd is." Dat kreeg ik de vorige keer niet te zien. Blijkbaar had ik het dus ooit al geïnstalleerd.

Niks aan de hand dus. :mrgreen:
Plaats reactie