Mag ik even klagen over de EA app

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 3 spel? Plaats dan hier je bericht.
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Re: Mag ik even klagen over de EA app

Bericht door alfje66 »

Cloedien schreef: 24 nov 2023, 11:32 Gelukkig vond je die ingame-overlay niet fijn, waardoor die gemakkelijk dus uitgeschakeld kon worden. ;)

Wat voor soort "latest software updates" moet je hebben dan? Leker vaag. Gelukkig werkte het rechtstreeks uit de Store dus wel. ;)

Veel speelplezier! [new_smile-l.gif]
Het bleken oude files te zijn en toen ik zo slim was [tongue3.gif] om eerst alles te installeren, waren die met een kratje (in ieder geval geen plaatje) ook grijs geworden. Dus alles was geïnstalleerd. Ik heb nog 10 stuks opgezocht en zag dat ik de bijbehorende set al had geïnstalleerd. Dus kon ik die met een gerust hart verwijderen. :mrgreen:
Bedankt voor de hulp. [kus3.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Cloedien schreef: 23 nov 2023, 16:44
Heb je deze oplossing al geprobeerd?
Daarin wordt er gezegd dat je de ingame overlay van de EA App moet uitzetten. Volgens mij geld deze instelling dan over de gehele EA app. Kan je dat proberen? Ik lees dat dit bij de meesten helpt, maar niet bij iedereen. :mrgreen:
Bedankt voor al je hulp @Cloedien! [5grouphug.gif]

Cloedien verwijst al naar een topic op Answers HQ (zie quote) waarin dit probleem met een eventuele oplossing wordt aangegeven.
Ik kwam het net ook tegen op Twitter en daar werd dezelfde oplossing met succes aangegeven.
Bij notifications moet je kennelijk ook nog iets uitzetten.
Daarom hier een paar screenshots van de oplossing zodat iedereen, bij problemen, dit gelijk kan proberen.

Melding probleem bij installeren Sims 3 Store content:

Afbeelding

Toelichting eventuele oplossing:

Afbeelding

Screen in de EA app van waar je bovenstaande moet aanpassen:

Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Graag gedaan. [5grouphug.gif] Fijn dat het nu is opgelost en dat je de Sims 3 kan spelen. [new_smile-l.gif]
Ik vind het eigenlijk best raar dat die in-game overlay te maken heeft met dat je spullen niet kan installeren in de launcher.. [eusa_eh.gif]

Maar alsnog is de EA App niet heel prettig om mee te werken. [new_silly.gif]
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door alfje66 »

Cloedien schreef: 25 nov 2023, 22:20 Graag gedaan. [5grouphug.gif] Fijn dat het nu is opgelost en dat je de Sims 3 kan spelen. [new_smile-l.gif]
Ik vind het eigenlijk best raar dat die in-game overlay te maken heeft met dat je spullen niet kan installeren in de launcher.. [eusa_eh.gif]

Maar alsnog is de EA App niet heel prettig om mee te werken. [new_silly.gif]
Ik ben blij dat ik weer de sims 3 kan spelen .
En inderdaad de EAapp is niet prettig om mee te werken [eusa_snooty.gif]
Afbeelding
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door alfje66 »

Afbeelding
Mijne ziet er iets anders uit.
Voor het geval iemand denkt ik heb dat niet zo als Simmie laat zien.
Afbeelding
Plaats reactie