Mag ik even klagen over de EA app

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 3 spel? Plaats dan hier je bericht.
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Mag ik even klagen over de EA app

Bericht door alfje66 »

Tjee wat een (heleboel scheldwoorden over de ea app).
Zucht waarom is dit zo moeilijk om te laten functioneren.
Schrale troost is dat er heel veel in hetzelfde bootje zitten. Ik had altijd al een hekel om de sims 3 opnieuw te installeren. Veel werk vooral omdat ik veel ( :oops: alles) van de store heb gekocht.
Wat is er aan de hand vragen jullie je misschien af.
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en moest natuurlijk ook de sims weer installeren.
De sims 4 was redelijk snel geïnstalleerd.
Ik wilde ook de sims 3 weer installeren, maar helaas krijg ik en vele anderen alleen de basis geïnstalleerd.
Alle andere uitbreidingen lukken niet, want deze geven een foutmelding. ( an unknow error has occurred . Restart the app and try again. Or reach out to our support team for help)
Ik dacht weet je wat ik installeer gewoon de schijven die ik heb, helaas ook dat lukt niet. grrrr
Dus nu vele uren en frustraties later kan ik nog niks verder installeren.
En alle oplossingen die ik vond online geprobeerd en opnieuw geprobeerd.
Helaas is dit probleem ontstaan door 1 update van de ea app.
Iedereen die een rapport heeft ingediend krijgt hetzelfde verhaal te horen/lezen. Er is een team aan het werk hiermee en we hopen dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Nu 3 maanden later nog steeds niks.
Dus wees gewaarschuwd als je de sims 3 opnieuw wilt installeren. Niet doen!!!!
Sorry moest even dit kwijt.
[new_puppy-dos-eyes.gif]
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Mag ik even klagen over de EA app

Bericht door Cloedien »

Wat gek dat je alleen het basisspel geïnstalleerd krijgt via de EA App. [nietgoed.gif] Start het basisspel wel normaal op?
Ik lees dat je het hebt over een bepaalde update van de EA app. Kan het zijn dat je de versie terugdraait en met de (nog juiste) versie de spellen probeert te installeren? Of kan je dan alleen nog maar offline de EA App openen?

Bedoel je met de schijven de CD/DVD disks van de Sims 3 en de bijbehorende uitbreidingen? Dat zou ongeacht van Origin/de EA App moeten kunnen werken. Zou je misschien een screenshot kunnen sturen van de foutmeldingen? Mogelijk dat je een foutmelding krijgt dat de patches of Origin niet meer gedownload kan worden, maar daar zou je overheen kunnen werken. Ik heb zelf ook mijn spel via de disks geïnstalleerd en om weg te kunnen blijven van Origin/de EA app heb ik niet de allerlaatste update geïnstalleerd staan.

Volgens mij had @Deetui een paar maand geleden ook de Sims 3 weer opnieuw geïnstalleerd. Was dat via de EA App? En had je toen ook problemen met de EA App, of was het met de installaties zelf?

Wauw, al drie maanden! De Sims 3 is volgens mij niet meer belangrijk genoeg voor EA om op korte termijn een oplossing te bieden... :?
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ik had toen wel alles geïnstalleerd volgens mij, maar ik kon het spel daarna niet openen omdat hij gelijk afsloot en terug ging naar de EA App.
Dus helaas ook problemen met de EA App, maar dan op een andere manier.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door gewoon via de CD's te installeren en de EA App in zijn totaliteit te omzeilen.

Ik snap heel goed dat je even wil klagen over de EA App [eusa_angel.gif] [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Je mag zeker even klagen over de EAapp...niks mis mee :lol: Heb ik af en toe ook [tongue3.gif]

Begin dit jaar kocht ik een nieuwe PC en moest ook alle spellen weer overhevelen. Het opnieuw installeren van de Sims3 was een dagtaak :o
'Vooruit in de tijd' wou niet installeren met de EAapp. Gelukkig kon ik nog inloggen bij Origin waar ik die pack ooit had gekocht en kon de pack via Origin nog installeren. Lukt het je nog om in te loggen bij het oude Origin? [eusa_pray.gif]
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door alfje66 »

Cloedien schreef: 21 nov 2023, 08:40 Wat gek dat je alleen het basisspel geïnstalleerd krijgt via de EA App. [nietgoed.gif] Start het basisspel wel normaal op?
Ik lees dat je het hebt over een bepaalde update van de EA app. Kan het zijn dat je de versie terugdraait en met de (nog juiste) versie de spellen probeert te installeren? Of kan je dan alleen nog maar offline de EA App openen?

Bedoel je met de schijven de CD/DVD disks van de Sims 3 en de bijbehorende uitbreidingen? Dat zou ongeacht van Origin/de EA App moeten kunnen werken. Zou je misschien een screenshot kunnen sturen van de foutmeldingen? Mogelijk dat je een foutmelding krijgt dat de patches of Origin niet meer gedownload kan worden, maar daar zou je overheen kunnen werken. Ik heb zelf ook mijn spel via de disks geïnstalleerd en om weg te kunnen blijven van Origin/de EA app heb ik niet de allerlaatste update geïnstalleerd staan.

Volgens mij had @Deetui een paar maand geleden ook de Sims 3 weer opnieuw geïnstalleerd. Was dat via de EA App? En had je toen ook problemen met de EA App, of was het met de installaties zelf?

Wauw, al drie maanden! De Sims 3 is volgens mij niet meer belangrijk genoeg voor EA om op korte termijn een oplossing te bieden... :?
Basisspel start gewoon op. Wel via de EA app. Die start ewoon op. En inderdaad bedoel ik de discs Kwam even niet op de naam. Ik zou niet weten hoe ik de update kan terug zetten. Ik heb mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd. En toen de EA app gedownload .
Ik zal als ik achter de pc zit wat screenshots maken en hier posten.
Bedankt voor het meedenken.
Afbeelding
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door alfje66 »

Froos schreef: 21 nov 2023, 22:41 Je mag zeker even klagen over de EAapp...niks mis mee :lol: Heb ik af en toe ook [tongue3.gif]

Begin dit jaar kocht ik een nieuwe PC en moest ook alle spellen weer overhevelen. Het opnieuw installeren van de Sims3 was een dagtaak :o
'Vooruit in de tijd' wou niet installeren met de EAapp. Gelukkig kon ik nog inloggen bij Origin waar ik die pack ooit had gekocht en kon de pack via Origin nog installeren. Lukt het je nog om in te loggen bij het oude Origin? [eusa_pray.gif]
Ik vind op dit moment geen origin wel voor de Mac en helaas heb ik de oude niet bewaard omdat we toch de EA app moeten gebuiken.
Afbeelding
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door alfje66 »

Deetui schreef: 21 nov 2023, 11:44 Ik had toen wel alles geïnstalleerd volgens mij, maar ik kon het spel daarna niet openen omdat hij gelijk afsloot en terug ging naar de EA App.
Dus helaas ook problemen met de EA App, maar dan op een andere manier.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door gewoon via de CD's te installeren en de EA App in zijn totaliteit te omzeilen.

Ik snap heel goed dat je even wil klagen over de EA App [eusa_angel.gif] [eusa_whistle.gif]
Hoe heb je dit omzeild als ik vragen mag . Ik heb de sims 3 met de disk geïnstalleerd maar toen ik die opstartte opende de EA app zich en starte toen pas het spel.
Afbeelding
alfje66
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door alfje66 »

IK had eerder moeten klagen.
Of het klagen of de sale is de oorzaak. Ik kan alles downloaden en ook nog op record snelheid. En ik heb alle uitbreidingen.
Ik heb denk ik alles gedownload in 15 min of zo.
Ongelooflijk. :o
Het spel werkt!
Ben zo blij [new_smile-l.gif] :D [eusa_dance.gif]
Nu alleen nog de store spullen er in zetten.

Ik wilde net screenshots maken en tot mijn verbazing begon hij gelijk goed te downloaden.
Eindelijk weer de sims 3 spelen. :mrgreen:
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Fijn dat het opgelost is of in ieder geval is gelukt [eusa_dance.gif]
Veel speelplezier weer! [new_smile-l.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Fijn dat het is gelukt Alfje! [5grouphug.gif]
Veel speelplezier! [new_smile-l.gif]

(15 min is wel heel snel! :shock: )
Plaats reactie