Sims3 Launcher probleem (opgelost)

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 3 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Sims3 Launcher probleem (opgelost)

Bericht door Froos »

Ik heb sinds gisteren opeens problemen met de Sims3 Launcher.
Het werkte altijd goed, maar nu ineens een blanco startscherm en kan niets uploaden :shock:

Afbeelding

Afbeelding

De Sims3 kan ik wel spelen (zelfs online). Dus de internet verbinding is goed. Maar waarom kan ik niets uploaden?!? [violent1.gif]
Ik snap het niet, iemand een idee of ook meegemaakt? [eusa_whistle.gif]
Laatst gewijzigd door Froos op 02 jun 2021, 23:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Cloedien
Burgemeester
Burgemeester

Re: Sims3 Launcher problem

Bericht door Cloedien »

Zojuist heb ik voor jou mijn Sims 3 Launcher opgestart, maar bij mij doet die welkom en upload pagina het nog wel gewoon. [eusa_eh.gif]
Heb alleen wel een andere spel versie dan dat jij hebt (ik heb: 1.67.2.024002).
De gewone Store pagina doet het ook nog wel dus dat zal het denk ik ook niet zijn. :|

Het is een hele cliché vraag, maar werkt het weer als je je computer opnieuw opstart? :mrgreen: [eusa_whistle.gif]
(Zal wel niet helpen aangezien je het probleem gisteren ook had. :oops: )

Edit: Ik heb zelf nooit een eigen kavel geüpload, maar kan je het niet proberen om vanuit het spel zelf te doen? Via dat deel knopje?
Hier heb ik nog een turorial gevonden die misschien kan helpen om het via het spel te doen. Het is mij alleen niet duidelijk of dan alsnog de launcher nodig is of niet. [eusa_eh.gif]
Afbeelding
Nu weet ik dat het linker knopje sowieso een deel knopje is, maar vraag mij af of je ook iets zinnigs kan doen met die knop onder de CC knop (nooit gebruikt)?

Of kan je misschien opnieuw proberen uit en in te loggen via de Launcher? Misschien dat dat de connectie met de benodigde websites forceert? Maar misschien werkt dat ook tegen... [eusa_eh.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Sims3 Launcher problem

Bericht door Simmie »

Ik heb geen 'zinnige' toevoeging op de uitgebreide opties van Cloedien :mrgreen: behalve of het misschien kan liggen aan een mod die moet worden bijgewerkt? :?
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Re: Sims3 Launcher probleem

Bericht door Froos »

Bedankt voor jullie tips en hulp [5grouphug.gif]
Maar helaas het probleem bestaat nog steeds.

Ik heb ook gegoogled wat het zou kunnen zijn, nog geen oplossing gevonden.

Ik ga nu heel rigoureus Sims3 deïnstalleren en opnieuw installeren.
Natuurlijk heb ik een back-up gemaakt van mijn Sims3 map ;)
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Re: Sims3 Launcher probleem

Bericht door Froos »

Na het deïnstalleren en opnieuw installeren van de Sims3 bleef het probleem met het startscherm bestaan :?

MAAR [eusa_dance.gif]
Het is me gelukt [icon_thumright.gif]

Kijk! De Simmetjes in het startscherm kijken me weer lachend aan :lol: (geen blanco scherm meer) [tongue3.gif]
Afbeelding

Na veel googelen bleek het aan de IE browser te liggen :o Vreemd! Die gebruik ik nooit. Ik gebruik namelijk altijd Google Chrome als browser.
Maar goed, ik moest in IE de Internetopties resetten en de Persoonlijke instellingen verwijderen. Toen werkte het weer [eusa_dance.gif] [love4.gif]

Dit is de Link
Dus voor degene die dit probleem hebben, probeer zoals hierboven in de link [icon_thumright.gif]
Plaats reactie