Hidden Springs (3)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 3 Werelden.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Hidden Springs (3)

Bericht door Simmie »

Cloedien schreef: Dit was de eerste keer dat ik iets van TSR heb gedownload en blijkbaar kwam er bij het huis ook CC bij.
Als ik dat had geweten had ik het huis niet geïnstalleerd. Dus ga kijken hoe ik de CC er nog af kan krijgen. Waarschijnlijk wordt het alle store content inclusief CC verwijderen en store content opnieuw downloaden en installeren.. :? :oops:
Als ik me goed herinner hoef je niet alle store content inclusief CC te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. [eusa_pray.gif]
Via de launcher kan je volgens mij de CC ook vinden en daar verwijderen. Is wel een klusje omdat je alles moet nakijken, maar gaat denk ik sneller dan alles eraf en opnieuw downloaden/installeren.
Ella47
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Ella47 »

HI. Cloedien. Ik vind het heel vervelend voor jou. Je probeert mij te helpen en nu zit je met al die CC die in dat huis zit. Maar die ramen die ik bedoel zitten in het spel. Ik weet alleen niet in welke uitbreiding. En het gekke is. dat ik ze wel zie in het gedownloade huis bij jou, Het zijn gebogen grote ramen, maar het is niet zo erg want bij Sims 4 hebben ze ze toch niet. Ik vond het bouwen in 3 veel leuker. Maar de screenshots zijn wel mooi. ik ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt. Lieve groetjes Elly
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

@Simmie: Bedankt voor het meedenken. [5grouphug.gif] Ik heb best veel dingen van de store in mijn Sims 3 launcher staan. Van sommige dingen herken ik de naam zelfs niet eens, dus straks haal ik onbedoeld de Store content weg. :mrgreen: Dus leek het mij (omdat het best veel werk is om er doorheen te klikken en de interface niet echt lekker werkt) beter om toch alle store content (incl CC) te verwijderen. Gelukkig had ik al een soort back-up van de store items bewaard voordat deze geïnstalleerd waren, dus hoefde het alleen nog opnieuw te installeren. ;)

@Ella47 ik heb het raam voor je teruggevonden. Het is het 'Wereldboog' Erkerraam. Alleen kan ik niet meer in de Sims 3 Store terugvinden waar die vandaan komt. [eusa_eh.gif]
Afbeelding

Afbeelding

Als je de ramen graag terug zou willen zien in de Sims 4 zou je misschien voor CC kunnen zoeken op 'curved window'?

Daarnaast wilde ik nog even terug te komen op je laatste berichtje. Ik vind het fijn dat je blij bent met mijn gemaakte screenshots! Graag gedaan. [5grouphug.gif]
Gelukkig was voor mij het opnieuw installeren van de store content achteraf niet zo intensief als dat ik bang voor was. ;) Als het goed is heb ik alles nu weer terug. Ik zie het vanzelf wel als ik iets mis. [new_silly.gif]

Kunnen we je nog helpen met de installatie van Hidden Springs?
Ella47
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Ella47 »

Hallo Cloedien. Nogmaals bedankt, Ik heb heel veel aan de afbeeldingen. ik zal als het klaar is wat fotos sturen. Ik heb het nu niet in water gebouwd , want ik vind dat terrein gebeuren te ingewikkeld. In Sims 3 kon ik veel meer spelen. ik speel pas sinds een paar maanden Sims4. Het huis was een hele uitdaging destijds, en het is al meer dan 6000 keer gedownload. Ik was ook selected artist bij TSR, maar doordat ik Sims 4 ging uolouden moet je dat weer verdienen en het uplouden is wat ingewikkelder geworden, maar ik vind bouwen heel erg leuk. Ik ben 76 en heb ook nog Parkinson, dus het gaat niet meer zo soepel, maar het gaat nog. Wat de ramen betreft Ik heb het nagekeken, En ze zitten in een Store pakket. Het is volgens mij geen CC.Maar dat ga ik nog uitzoeken, Het kan ook in een huis gezeten hebben dat ik gedownload heb, Met Hidden Springs heb ik nog niets mee gedaan . ik heb maar een paar werelden En ik mis er nog een paar. Maar ik laat je het nog weten. Lieve groetjes Elly
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

@Ella47: Fijn dat je veel aan de foto's hebt!
Het was ook ingewikkeld om het pand juist met de terreinen te plaatsen in de wereld. Daarom was het uiteindelijk ook fijn dat ik de bedoelde plek heb gevonden. [tongue3.gif]

De ramen komen inderdaad uit de store, maar ik heb geen idee uit welk pakket en kan ik in de store ook niet terugvinden. :mrgreen:

Ik ben benieuwd naar je remake als je klaar bent. [new_smile-l.gif]

Edit: @Simmie hieronder: graag gedaan. [5grouphug.gif]
Laatst gewijzigd door Cloedien op 25 nov 2023, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

@Cloedien heel erg bedankt voor je uitgebreide hulp [kus3.gif] en @Ella47 fijn dat Cloedien je verder heeft kunnen helpen [icon_thumright.gif]
Ik ben heel benieuwd naar screens van dit huis gebouwd in de Sims 4. [eusa_dance.gif]

@Ella als je wil kan je bij Sims Creaties > Mijn Sims creaties een eigen topic aanmaken voor je screens uit je spel.
Je mag daar van zowel Sims 3 als van Sims 4 losse screens plaatsen. Succes!
Ella47
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Ella47 »

Hallo. Het is gelukt om het huis te bouwen . Ik heb wel wat moeten aanpassen omdat ik in Sims 3 meer mogelijkheden had. Maar het is aardig gelukt zonder CC.

Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Het huis is ontzettend leuk geworden, Ella [eusa_dance.gif]

Lijkt me leuk als je meer van je creaties plaatst hier op het forum, zoals Simmie al zei kun je daar je eigen topic voor openen :lol:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Ella47
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Ella47 »

Hallo Wat een mooi compliment. Ik heb al mijn huizen bij TSR staan. Kam ik ze dan hier ook wel doen? En ik weet niet hoe dat verder werkt??
Groetjes Elly
Ella47
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Ella47 »

Hallo. Installatie Hidden Springs nog steeds niet gelukt. ik heb er een nieuwe video kaart geplaatst. Spel op nieuw geinstaleer. en Showtime komt er ook niet in. bij de EA App. kan ik alle uitbreidingen downloaden maar Showtime geeft een foutmelding. Ik snap er niets van. ik heb wat gegoogled en er zijn meer personen die hier last van hebben. Ze denken van de EA App????
Plaats reactie