Hidden Springs (3)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 3 Werelden.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Hidden Springs (3)

Bericht door Simmie »

Hi Ella, je huis is zeker erg leuk geworden. [love4.gif] Fijn dat het toch gelukt is. [icon_thumright.gif]
Ella47 schreef: 04 dec 2023, 15:29 Hallo Wat een mooi compliment. Ik heb al mijn huizen bij TSR staan. Kam ik ze dan hier ook wel doen? En ik weet niet hoe dat verder werkt??
Groetjes Elly
Natuurlijk mag je hier je screens ook plaatsen. TSR is een downloadsite en dat is MoonshineSim niet natuurlijk, maar het is misschien wel leuk om je creaties hier te laten zien en als mensen ze leuk vinden kunnen ze ze via TSR of voor de Sims 4 via de Galerie downloaden.
Je kunt hier alle informatie vinden hoe je screens op het forum plaatst. Als je dit leuk vindt open dan een eigen topic in 'Mijn Sims Creaties'.
Ella47 schreef: 04 dec 2023, 16:49 Hallo. Installatie Hidden Springs nog steeds niet gelukt. ik heb er een nieuwe video kaart geplaatst. Spel op nieuw geinstaleer. en Showtime komt er ook niet in. bij de EA App. kan ik alle uitbreidingen downloaden maar Showtime geeft een foutmelding. Ik snap er niets van. ik heb wat gegoogled en er zijn meer personen die hier last van hebben. Ze denken van de EA App????
Misschien heb je hier iets aan om te zorgen dat alle pakketten wel geïnstalleerd worden? Je kunt dit ook op het forum vinden bij Sims 3 Algemeen > Hoe je Sims 3 weer werkend krijgt.
Plaats reactie