Ik heb de kavel van TSR gedownload in in mijn spel gezet. De originele locatie heb ik ook kunnen achterhalen. De kavel was origineel geplaatst in Isla Paradiso, ter vervanging van het hotel Hobarts Hoek. De kavel heb ik gesloopt en er een nieuwe 50x50 (ipv 64x64) kavel neergezet.
Met de cheat "ConstrainFloorElevation true" heb ik het huis op de lege kavel neergezet.
Zoals je kan zien heb ik niet alle items, dus sommige voorwerpen zullen niet worden weergegeven of vervangen.
Screenshot in launcher met dat ik dingen niet heb:
Ik had nog even gekeken, maar in dit huis komen die ronde ramen niet voor van Vooruit in de Tijd.
Hier heb ik een paar screenshots gemaakt van de kavel. Hopelijk helpt dit bij het herbouwen van het huis in de Sims 4.
In de onderstaande spoiler staan screenshots van het bovenaanzicht van het huis.
Ook heb ik een paar screenshots gemaakt van het zijaanzicht. Deze staan in de spoiler hieronder. In dit zijaanzicht kan je ook zien dat ik niet alle voorwerpen heb die het huis origineel had.
Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen.
Dit was de eerste keer dat ik iets van TSR heb gedownload en blijkbaar kwam er bij het huis ook CC bij.
Als ik dat had geweten had ik het huis niet geïnstalleerd. Dus ga kijken hoe ik de CC er nog af kan krijgen. Waarschijnlijk wordt het alle store content inclusief CC verwijderen en store content opnieuw downloaden en installeren..