@Alfje en @Froos wat vervelend dat het nou toch niet goed (meer) werkt met de EA App.
Ik kan me haast niet voorstellen dat EA hier niets aan doet, wamt er zijn nog zoveel Sims 3 spelers en ook aan dat spel is zoveel geld uitgegeven.
Maar ik heb misschien nog een (tijdelijke) oplossing voor jullie.
Ik weet dat de EA App Origin verwijdert bij installen van de app, maar Je kunt Origin opnieuw downloaden en gewoon gebruiken.
Je mag ze alleen niet beiden tegelijk laten draaien, dus altijd zorgen dat er maar 1 van de 2 actief is (kennelijk ook op de achtergrond).
Er zijn binnenkort natuurlijk ook geen updates meer voor Origin en alle andere functies lopen dan via de EA app, maar voor de Sims 3 is het misschien genoeg om het spel te starten/spelen.
Hierbij 2 links waarmee je Origin opnieuw kunt installeren (ik weet alleen niet hoe lang dit beschikbaar blijft).
Voor het geval deze links alsnog door EA worden verwijdert, heb ik het .exe bestandje op mijn PC opgeslagen, maar ook hiervan weet ik niet hoelang het dan na installatie blijft werken.
Het is dus voor eigen risico.
!e link (voor PC OF Mac):
https://bit.ly/3AGC1xU
Zodra je hier op Download... klikt begint hij gelijk het .exe bestandje te downloaden. Ik denk dat dit nog de meest recente versie is.
2e link:
https://ea-origin.softonic.nl/
Hier moet je even goed kijken welke versie je moet hebben/kan gebruiken.
De huidige Origin versie is: 10.5.116
De versie 10.5.113 die je op die site ziet staan is de update van juni 2022. Verder staan er een aantal updates die met 12... beginnen maar ik weet niet welke dat zijn. Ik denk dat je 10.5.113 gewoon kunt gebruiken.
Laat even weten of je hier iets aan hebt.
![groepsknuffel [5grouphug.gif]](./images/smilies/5grouphug.gif)