sims 3 en ea app

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 3,
alfje66
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

sims 3 en ea app

Bericht door alfje66 »

Ik ben weer begonnen met het spelen van de sims 3. Nu via de ea app.
Puur toevallig omdat ik via origin Supersnelle Accessoires niet kon downloaden en heb ik dit geprobeerd via de ea app te downloaden. (Had ik gelezen op internet)Wat gelukkig is gelukt.
En ik heb gemerkt dat ik als ik via ea app speel Supersnelle Accessoires erbij blijft . Als ik nu via origin speel dan krijg ik deze niet te installeren.
Ik heb alles eerst op origin gedownload en toen wat ik niet kon downloaden dit op ea app gedaan.
En vervolgens alles wat ik via de store heb gekocht daar gedownload.
Veel werk en niet in 1 dag :mrgreen:
Ik moet zeggen het spel heeft nog nooit zo soepel gelopen. En ik ben blij dat het nu zo goed gaat met spelen.
Ik ben helemaal weer in de sims 3. :D
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: sims 3 en ea app

Bericht door Simmie »

Wat fijn voor je Alfje. [eusa_dance.gif]
Ik heb nog niets gedaan met de EA app omdat ik eigenlijk alleen maar negatieve berichten erover lees.
Negatief in de vorm van juist dingen niet kunnen downloaden of de app niet goed kunnen openen waardoor men juist weer teruggaat naar Origin.
Als de app er inderdaad voor zorgt dat de Sims 3 zo'n stuk soepeler draait, dan is het wel de moeite waard om dit te proberen.
Wil je ons op de hoogte houden van je ervaring met de app?
Deetui
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Deetui »

Ja, ik was er vanwege die verhalen ook wel benieuwd naar. Maar weinig enthousiaste verhalen erover gehoord namelijk :mrgreen:
Maar als het spel inderdaad soepeler gaat draaien om die reden, dan is het zeker het proberen waard.
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
alfje66
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Bericht door alfje66 »

Tot nu toe nog altijd soepel lopen. Ook op vakantie gaan. Kleren uitzoeken en dragen.
Alles gaat lekker. Ik heb overigens toen alles gekocht. Ook alles van de store. Gewone werelden en gouden werelden. Alles voor te bouwen en kopen.
Ik bezit gewoon alles van de store. Ja ik weet het. Ik ben toen een beetje doorgeslagen. :lol:
Ook heb ik alle opties aanstaan. Paarden weerwolven heksen zombies dieren enz.
Daar had ik vroeger altijd problemen mee en zette die uit als ik ze niet nodig had.
En ja mijn pc is nog altijd dezelfde als vroeger. Een beetje ouder. ;) Net als ik. [tongue3.gif]
Dus ik blijf blij :D
Afbeelding
alfje66
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Bericht door alfje66 »

Simmie schreef: 24 sep 2022, 07:13 Wat fijn voor je Alfje. [eusa_dance.gif]
Ik heb nog niets gedaan met de EA app omdat ik eigenlijk alleen maar negatieve berichten erover lees.
Negatief in de vorm van juist dingen niet kunnen downloaden of de app niet goed kunnen openen waardoor men juist weer teruggaat naar Origin.
Als de app er inderdaad voor zorgt dat de Sims 3 zo'n stuk soepeler draait, dan is het wel de moeite waard om dit te proberen.
Wil je ons op de hoogte houden van je ervaring met de app?
Ja die verhalen had ik ook gelezen en wilde het om die reden ook niet gebruiken.
Het was mijn laatste redmiddel om ook supersnelle accessoires te kunnen gebruiken. Anders had ik dit nooit geprobeerd.
Nu dus blij :D . In ieder geval voor de sims 3 die op origin nooit goed speelde.
Sims 4 heb ik nog niet geprobeerd. Sims 3 vond ik altijd beter als sims 4 en ben die gaan spelen door alle problemen met de sims 3.
Afbeelding
alfje66
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Bericht door alfje66 »

Helaas het was voor korte duur.
Na de update zijn alle problemen weer terug. [crybaby2.gif] [nietgoed.gif]
Jammer het speelde zo lekker.
Afbeelding
Froos
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Froos »

Hi Alfje. Ik ben sindskort ook overgestapt naar de EA app, omdat het binnenkort toch moet. Maar ik heb ook problemen met de Sims3. Mijn spel blijft laden bij een save [crybaby2.gif]
Met Origin nooit problemen gehad, maar het spel start nu niet meer, heel vreemd [eusa_eh.gif]

Hopelijk zijn deze kinderziektes snel opgelost als we toch definitief moeten overstappen naar de EA App [eusa_whistle.gif]

Sims4, Sims2 en Simcity werken wel goed, maar Sims3 [eusa_snooty.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

@Alfje en @Froos wat vervelend dat het nou toch niet goed (meer) werkt met de EA App. [violent1.gif]
Ik kan me haast niet voorstellen dat EA hier niets aan doet, wamt er zijn nog zoveel Sims 3 spelers en ook aan dat spel is zoveel geld uitgegeven. [angryfire.gif]

Maar ik heb misschien nog een (tijdelijke) oplossing voor jullie. :o [eusa_shhh.gif]

Ik weet dat de EA App Origin verwijdert bij installen van de app, maar Je kunt Origin opnieuw downloaden en gewoon gebruiken.
Je mag ze alleen niet beiden tegelijk laten draaien, dus altijd zorgen dat er maar 1 van de 2 actief is (kennelijk ook op de achtergrond).
Er zijn binnenkort natuurlijk ook geen updates meer voor Origin en alle andere functies lopen dan via de EA app, maar voor de Sims 3 is het misschien genoeg om het spel te starten/spelen.

Hierbij 2 links waarmee je Origin opnieuw kunt installeren (ik weet alleen niet hoe lang dit beschikbaar blijft).
Voor het geval deze links alsnog door EA worden verwijdert, heb ik het .exe bestandje op mijn PC opgeslagen, maar ook hiervan weet ik niet hoelang het dan na installatie blijft werken.
Het is dus voor eigen risico. ;)

!e link (voor PC OF Mac): https://bit.ly/3AGC1xU
Zodra je hier op Download... klikt begint hij gelijk het .exe bestandje te downloaden. Ik denk dat dit nog de meest recente versie is.

2e link: https://ea-origin.softonic.nl/
Hier moet je even goed kijken welke versie je moet hebben/kan gebruiken.
De huidige Origin versie is: 10.5.116
De versie 10.5.113 die je op die site ziet staan is de update van juni 2022. Verder staan er een aantal updates die met 12... beginnen maar ik weet niet welke dat zijn. Ik denk dat je 10.5.113 gewoon kunt gebruiken.

Laat even weten of je hier iets aan hebt. [5grouphug.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik moet nu over naar de EA app :o
Ik start net Origin op en ik krijg deze onderstaande melding. Vanmiddag kreeg ik die melding nog niet.
Wegklikken gaat niet :? Origin opnieuw opstarten werkt ook niet. Ik blijf deze melding krijgen.
Dus ik zal het nu maar doen dan, maar ik had nog op Origin willen blijven. Eerst nog even snel een back-up maken.

Afbeelding

Edit: Het was super snel gefixt [eusa_dance.gif]
Froos
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Froos »

Och jee Wieke. We moeten binnenkort toch over naar de EA app. Gelukkig is het goed gegaan [icon_thumright.gif]
@Simmie: Ik heb het NIET uitgeprobeerd wat je vertelde omdat het voor mij geen nut had, we moeten toch over naar de EA-app, dus had ik het zo gelaten ;)

Het is allemaal even wennen, alleen jammer dat er nog geen NL vertaling is van de EA-app. Terwijl de aankondiging die Wieke laat zien wel NL is [eusa_eh.gif]
Plaats reactie