Opties in speciale Batuu cheats (GP 09) zijn leeg

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Opties in speciale Batuu cheats (GP 09) zijn leeg

Bericht door Simmie »

Speelt iemand van jullie toevallig al met het Star Wars: Journey to Batuu Game Pack en dan ook nog met de Nederlandse versie?

Bij heel veel Batuu ingame cheats zijh nl. de opties leeg of hebben alleen 3 puntjes. Daardoor kun je niet zien wat je ermee kunt doen.

Ik ben al 2,5 dag in overleg met EA Answers HQ en met allerlei oplossingen die ze aanraden, maar tot op heden heeft het niets geholpen! [violent1.gif]
Het zou fijn zijn te weten of ik de enige ben die daar last van heeft (want dan ligt het ergens anders aan) of dat iedereen die met de NL versie speelt dit probleem heeft.

Ik heb op Twitter wel gelezen dat de Russische versie er kennelijk ook last heeft, dus ik denk dat het door EA moet worden opgelost en dat betekent wachten op een update [angryfire.gif] (en dan maar hopen dat het ook echt wordt opgelost... [eusa_whistle.gif] ).

Ik hoor graag even van jullie. [5grouphug.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Opties in speciale Batuu cheats (GP 09) zijn leeg

Bericht door Simmie »

Speelt niemand nog met dit pakket? [new_rofl.gif]

Maar ter info (voor de stille liefhebbers [tongue3.gif] ) ... inmiddels is vastgesteld dat het ontbreken van de tekst in de ingame cheats een fout is van EA.
Waarschijnlijk ontbreken er bepaalde files. Ik heb het doorgegeven op Answers HQ (Eng en NL) dus nu maar hopen dat ze dit in de eerstvolgende update rechtzetten. [eusa_pray.gif]
Plaats reactie