Grafische bugs?

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Grafische bugs?

Bericht door Helazena »

Ik vroeg mij even af of jullie deze bugs ook in jullie spel hadden, of dat het bij mij ligt. Ik heb mijn spel al gerepareerd nml, maar haalde niets uit. :roll:

Al een tijdje heb ik dat mijn bamboorolletje er zo uit komt te zien.
In restaurants en ook als ik ze zelf maak.
Afbeelding

En dit zag ik na de laatste update.
De witte baan is bij dit shirt bij kinderen te zien wanneer ze korte broeken dragen van knielengte.
Afbeelding
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Re: Grafische bugs?

Bericht door Froos »

Ik heb geen idee. Ik zal ereens op letten of ik het ook heb.
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Hmmmm, opgerolde handdoek met artisjok. [new_rofl.gif]

Ik heb verder geen idee wat het zou kunnen zijn, sorry. :mrgreen:
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Helazena »

Ben trouwens nog steeds benieuwd of jullie ook de bug hebben van het bamboerolletje? Want zelfs na opnieuw installeren op mijn nieuwe pc heb ik dit nog. Dus ben benieuwd of ik de enige ben. [eusa_eh.gif]
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Helazena »

Ah thanks Jaro, ik kon het toen nergens vinden. Vind het best raar dat zo'n grafische bug na een half jaar nog steeds niet is opgelost. [nietgoed.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Eerlijk gezegd word ik een beetje verdrietig (lees... behoorlijk pissig :mrgreen: ) als ik zie hoeveel foutmeldingen er inmiddels op Answers HQ te vinden zijn en waar maar steeds niks aan wordt gedaan.
Er worden enkele bugs per keer aangepakt, maar vaak ontstaan er bij een update weer nieuwe bugs of andere problemen waardoor de lijst niet korter maar steeds langer wordt.

Ik heb het weekend getracht de juiste pagina te vinden met een formulier om ook een bug/fout/whatever aan EA door te geven. Er zijn dus meerdere pagina's (m.n. in het Engels) dus duurt het al even voor je de goede hebt en als je dan eindelijk het formulier hebt gevonden en ingevuld is het niet te verzenden! :shock: [angryfire.gif] Ik ben er toen maar mee gestopt.

Ik geef het oplossen van de vele problemen ook iedere keer aan als ik de (maandelijkse) enquête van EA invul en ik blijf hopen dat ze die lijst een keer groots aanpakken en 98% van de problemen achter elkaar oplossen.
Maar... ik denk dat deze wens helaas een utopie is! :roll:
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Helazena »

Ja ik heb de bug ook al 2 keer aan simguruNick doorgegeven op twitter maar krijg er geen reactie op. En deze bug irriteert mij mateloos. Lijkt mij toch een bug die vrij simpel op te lossen is.
Plaats reactie