Sims blijven door zingen

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
puckiezoet
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Sims blijven door zingen

Bericht door puckiezoet »

Ik heb een raar probleem bij me familie. Me kindjes begonnen vrolijk te zingen en alles leek normaal. Maar toen gingen ze naar school en bleef je het zingen horen. Dit is best wel irritant want ze zingen ontzettend vals [nietgoed.gif] Ik heb al me sims gereset maar dit heeft niet geholpen. Ben naar een andere kavel gegaan en weer teruggekomen heeft ook niet geholpen. Uit het huis zetten en weer terug zetten werkten ook niet. Andere families in de save hebben er geen last van. Weet iemand hoe je dit kan oplossen ?
Afbeelding
Jaro
Moderator
Moderator

Re: Sims blijven door zingen

Bericht door Jaro »

Heb je hetzelfde probleem als deze persoon (en de 270 anderen die er ook last van hebben)? Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd, maar heb je het spel al eens opnieuw opgestart?
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
puckiezoet
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Bericht door puckiezoet »

Ik heb net bij me familie gekeken en het zingen is gelukkig opgehouden [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Fijn dat het zingen gestopt is. [eusa_dance.gif] Het was dus gewoon opgelost door je spel te herstarten?
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Helazena »

Dan iig snel de zang verbeteren, mocht het nog eens voorkomen... [new_rofl.gif] Misschien kan het verholpen worden door de game te repareren?
Plaats reactie