EA Lady Bridgertons Maskeradebal Login Evenement

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

EA Lady Bridgertons Maskeradebal Login Evenement

Bericht door Simmie »

Afbeelding

Van 12 mei tot en met 7 juli 2026 vindt het gratis Lady Bridgertons Maskeradebal Login Evenement plaats, waarbij je als speler wordt uitgenodigd terug te keren om een ​​reeks tijdelijke beloningen te ontdekken: meer dan 22 items voor 'Sim creëren', 'Bouwen/kopen' en zelfs een nieuwe eigenschap.

De sociale kalender*

12 mei markeert het begin van de gemaskerde festiviteiten, met een tijdelijk inlogevenement.
Op 19 mei is het zover! Ton komt samen om te genieten van de nieuwste trends.
Op 26 mei is het dan tijd om je voor te bereiden op de avond, wanneer de pracht en praal van het seizoen volledig in beeld komt.
Organiseer op 2 juni het evenement van het seizoen, ontmoet de meest begeerde mensen uit de high society en laat zien dat je je gevoelens niet verbergt.
*In de twee weken die volgen, krijg je de gelegenheid om het evenement tot het einde af te maken.

Ik adviseer om in ieder geval elke week genoeg keren in te loggen om elke beloning van die week te ontgrendelen. Bij een vorig login evenement is het niet altijd goed gegaan als je wacht tot er meerdere weken beschikbaar zijn.

Hieronder zie je een overzicht van welke beloning je per inlog per week ontvangt.

Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: EA Lady Bridgertons Maskeradebal Login Evenement

Bericht door Deetui »

Als liefhebber van Bridgerton vind ik dit wel een leuke samenwerking [eusa_angel.gif]

Ik vraag me alleen af waarom nu [new_rofl.gif]
Het seizoen is al een tijdje afgelopen en die was ongeveer gelijktijdig met die royalty expansion pack toch? :mrgreen:

Veel plezier iedereen die hieraan mee gaat doen :lol:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Geen idee waarom nu. ;)
Misschien door allerlei eisen of oponthoud tijdens de samenwerking? [eusa_whistle.gif]

Hoe dan ook, je kunt er makkelijk aan meedoen want je hoeft alleen maar een aantal keer per week even in te loggen en je hebt de beloning binnen.
Je hoeft dus niet te spelen om e.e.a. te krijgen en hebt dan toch weer een paar leuke gratis dingetjes! [eusa_dance.gif]
Wieke
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Wieke »

Ik heb alle beloningen ‘vrijgespeeld’. [eusa_dance.gif] Het zijn echt hele leuke beloningen! [love4.gif]

Een login evenement vind ik wel minder leuk dan een evenement met missies, maar ik ben heel blij met de beloningen. [new_smile-l.gif]
Plaats reactie