EP 'Te Huur' Bug (gevaarlijk)

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: EP 'Te Huur' Bug (gevaarlijk)

Bericht door Froos »

Helaas! Ook de oude backups werken nu ook niet meer [angryfire.gif] (die 'te huur bug' blijft rondgaan)
Mijn save is helemaal naar de knoppen :shock:

Ik ben nu maar met een compleet nieuwe save begonnen (en die wordt nog mooier) [eusa_whistle.gif] :lol:
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

-
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Een leeg bericht Froos? [eusa_eh.gif] Is er nieuws over de bug wat je wilde delen? ;)
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Sorry. Ik had gepost in het verkeerde topic ;) Mag verwijderd worden [eusa_angel.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik laat het nu maar staan want met je toelichting is het duidelijk. ;)
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik blijf problemen ondervinden met de 'te huur'-bug (zonder mods-map) [crybaby2.gif]
Hoewel ik mijn save op een vanilla-manier terugzet, blijf ik af en toe bugs tegenkomen :o

Kavels verdwijnen soms nog steeds en huishoudens worden onspeelbaar. Gelukkig kom ik er na lang speuren achter dat ik de kavels of huishoudens uit mijn corrupte save heb meegenomen. Dat corrupte spul blijft dus in de kavel of het huishouden, zelfs als je het opslaat naar je galerie/bibliotheek [violent1.gif]

Wat een gedoe zeg!
Het komt wel goed hoor, maar na twee maanden wil ik ook wel weer eens normaal spelen met mijn Bohati's, Jorden en Delilah, Ghiron en de rest van mijn simmetjes [eusa_dance.gif]

Je betaalt 40 euro voor een EP 'te huur' die totaal niet werkt en je spel overhoop haalt. Dat vind ik het ergste! [angryfire.gif]

Zo! Dat wou ik even kwijt 8-)
Plaats reactie