EA Palmbomenpret/Deck the Palms login evenement

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

EA Palmbomenpret/Deck the Palms login evenement

Bericht door Simmie »

Vanavond is het nieuwe Sims 4 Palmbomenpret (Deck the Palms) inlog evenement met Jasmine Holiday van start gegaan.
Dit keer is het wel erg makkelijk, want je hoeft alleen maar een aantal keren je spel op te starten en naar evenementen te gaan om je beloningen van dat moment te claimen.
Het betreft een aantal bouwen/kopen en CAS voorwerpen (sommige helaas alleen als je een specifiek pakket bezit) [new_puppy-dos-eyes.gif] een nieuw recept en een kleine, tijdelijke, verzameling magneten.
In dit artikel op de site vind je nog wat extra informatie.

Eventuele opmerkingen, bugs of andere problemen met dit evenement kunnen hier doorgegeven/besproken worden.

Ik vind met name de palmbomen erg leuk want daar zitten lichtjes in! [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: EA Palmbomenpret/Deck the Palms login evenement

Bericht door Froos »

Gewoon inloggen en dan krijg je meteen de items [eusa_eh.gif]
OK? :?
Dit is wel heel anders dan de vorige events, maar goed [eusa_whistle.gif]
Ik had toch liever die leuke opdrachtjes erbij gehad [eusa_shhh.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Re: EA Palmbomenpret/Deck the Palms login evenement

Bericht door Wieke »

Ja de palmbomen met lichtjes zijn zeker leuk Simmie! [new_smile-l.gif]

Ik ben heel blij met de nieuwe brievenbus en het magneetbord+magneten! [love4.gif]
De 'Bibliotheek van de Kleine Buurt' lijkt mij ook heel leuk! [eusa_dance.gif] Die krijgen we deze week. [new_smile-l.gif]

Ja ik vind een evenement met opdrachten ook een stuk leuker, maar ik ben wel heel blij met deze beloningen. [eusa_dance.gif] Het eerste evenement (Happy at Home Login Event) was ook alleen met inloggen en daarna kregen we evenementen met opdrachten. [new_smile-l.gif]
Plaats reactie