EA Vrienden voor Altijd/Forever Friends Evenement

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

EA Vrienden voor Altijd/Forever Friends Evenement

Bericht door Simmie »

Gisteravond is het EA evenement Vrienden voor Altijd van start gegaan. Dit loopt t/m 4 november en er zijn weer een paar leuke beloningen te verdienen.

Een tip: zodra je met het evenement start, kun je gelijk de 1e beloning (Pixel de Vriendelijke Beer) claimen. Je moet dat ook doen omdat je voor de 1e opdracht dat voorwerp moet kopen in bouwen/kopen om verder te kunnen. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Op de site heb ik een artikeltje geplaatst met wat extra info/tips over EA evenementen.

Eventuele opmerkingen/bugs/andere problemen met dit evenement kunnen hier doorgegeven/besproken worden.

Succes allemaal!

PS ik had mijn 'evenementen save' klaarstaan tot ik zag dat je dit evenement met een kind moet spelen! :mrgreen: Mijn huishouden bestaat maar uit 1 Sim, dus ik moet nog even cheaten om het huishouden uit te breiden voordat ik kan starten.... [new_rofl.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: EA Vrienden voor Altijd/Forever Friends Evenement

Bericht door Froos »

Ah OK! Ik had gewoon een random knuffel gekocht en kwam niet verder [new_rofl.gif]
Nu is het duidelijk dat je die 'pixel de vriendelijke beer' moet gebruiken voor het event [icon_thumright.gif]

Ondertussen de eerste week gehaald [eusa_dance.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Gisteravond heb ik eindelijk het Vrienden voor Altijd evenement uitgespeeld! [eusa_dance.gif]

Alleen de laatste beloning, het Her-Eigenschap Drankje, werd niet ontgrendeld terwijl het evenement wel officieel was afgelopen.
Vreemd, want ik heb alle opdrachten uitgevoerd (behalve een paar optionele, maar dat kan geen reden zijn omdat je het uit moet kunnen spelen zonder optionele opdrachten uit te voeren). :?

Verder is alles gelukt! [icon_thumright.gif]

Wat ik wel een beetje stom vind is dat er pas gisteravond op Discord werd aangegeven dat het door de opdrachten misschien net lijkt alsof je dit evenement alleen met een kind kunt spelen, terwijl ze nu aangeven dat het met een Sim van elke leeftijd kan! [eusa_whistle.gif]
Beetje mosterd na de maaltijd bericht... :mrgreen:
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dat optionele is gewoon een opdracht die je moet doen om alle beloningen binnen te halen. Met het vorige event 'de natuur roept' heb ik ook niet alle beloningen binnen gekregen omdat het zogenaamd 'optioneeel' was :? Dus ik deed dat nu wel [icon_thumright.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Toch niet denk ik Froos, want het evenement moet gespeeld kunnen worden, inclusief alle beloningen, als je alleen de basisgame hebt.

Ik zag op Facebook dat er meer spelers problemen mee hadden en dat ze nog opdrachten moesten uitvoeren (los van optionele) en ineens werd aangegeven dat het evenement voltooid was, waardoor niet alle beloningen gehaald zijn.
Het lijkt dus meer een bug... [eusa_whistle.gif]
Plaats reactie