Zolang ze niet de 'echte' beloningen (nieuwe items & eigenschappen) koppelen aan de optionele pakketspecifieke taken dan vind ik het prima. Ik vind het niet erg om een drankje niet te krijgen.
Ik heb geloof ik 3 optionele pakketspecifieke taken niet gedaan. Wat wel raar is dat 1 daarvan een optionele taak was van een pakket wat ik nog niet eens had.

Volgens mij was dat van Adventure Awaits. Het evenement startte op 23 september en Adventure Awaits kwam op 2 oktober uit, maar elke week kwamen er nieuwe taken sinds 23 september. Een aantal weken in het evenement, toen het pakket al uit was, kreeg ik die optionele taak van Adventure Awaits. Ik had het pakket toen nog niet gekocht dus ik kon die taak niet doen.
![Huh? [eusa_eh.gif]](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Dat is wel stom, maar ik denk/hoop niet dat het overslaan van die taak ervoor zorgde dat ik die 20 ep mistte voor het Her-Eigenschap Drankje. Ik heb nog 2 andere optionele pakketspecifieke taken niet gedaan waar ik wel de pakketten van had. Je moest een hond of kat adopteren, maar ik had al een hond in mijn huishouden en dat vond ik even genoeg voor dat huishouden dus die taak heb ik laten zitten. De andere was het plaatsen van de boomhut van Growing Together, maar ik had al een boomhut in de tuin staan en die had ik ook al helemaal geüpgraded. Ik had geen zin om dat allemaal opnieuw te moeten doen dus daarom heb ik die taak laten zitten.
Het evenement en de verhaallijn heb ik ook helemaal uit kunnen spelen.
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Ik heb alleen het Her-Eigenschap Drankje niet gekregen.