Blast from the past / Beleef het verleden evenement (tips)

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Blast from the past / Beleef het verleden evenement (tips)

Bericht door Froos »

Ik loop in dit evenement weer tegen iets aan. Ik kom niet verder. Ik zit in week 3 in het onderdeel 'Op jacht' Ik moet nog één opdracht doen namelijk 'Jezelf een peptalk geven' Als ik voor een spiegel sta krijg ik het tekst ballonnetje 'Jezelf moed inpraten' dat is toch hetzelfde? Als ik dat doe wordt de opdracht niet afgevinkt. Ik heb ondertussen alle spiegels in het huis geprobeerd, maar geen één spiegel werkt. Zelfs modsmap en localtumb bestandje verwijderd helpt ook niet. Meer mensen?!? Of misschien tips :?
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Blast from the past / Beleef het verleden evenement (tips)

Bericht door Simmie »

Wat raar Froos! :? Ik heb week 3 vanmiddag uitgespeeld en kreeg inderdaad gelijk bij de start van missie 2 op een spiegel de optie om een peptalk te geven. Heb je alle opdrachten van missie 1 wel afgevinkt gekregen (vooral de opdracht iets te eten halen en een computer overklokken)?

Anders even het bestandje accountDataDB.package uit je Sims 4 map halen (even apart wegzetten) en dan je spel opnieuw opstarten. Als het dan werkt zou het nieuw aangemaakte bestandje accountDataDB.package verder gewoon al je reeds opgehaalde beloningen moeten bevatten en kan je het 'oude' bestandje weggooien.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Blast from the past / Beleef het verleden evenement (tips)

Bericht door Froos »

Dank je wel voor de tips Simmie, ik lees het nu pas. Maar ik heb een compleet nieuwe save aangemaakt en daarin kreeg een sim wel het tekstballonnetje 'peptalk geven'.
Opslaan en daarna weer snel terug naar mijn oude save en toen kon ik het evenement weer verder afmaken ;)
(waarschijnlijk had het toch iets met mijn mods of cc te maken, maar goed het is opgelost) [icon_thumright.gif]

Op naar week 4...Ik ben zo benieuwd naar die taart :lol: Ik weet al iemand die ik eruit wil laten komen [new_rofl.gif]
Plaats reactie