EDIT 23.1.2025: ik schaam me diep! Zie nu net pas dat er al een apart onderwerp over Updates was terwijl ik onderstaand bericht hier heb geplaatst!
Dat was even niet de bedoeling natuurlijk, dus graag in
DIT topic problemen na updates melden. Wel graag de versie van de update + datum vermelden.
Ik heb de 1e post van Jotie en de titel van dit onderwerp dus opnieuw aangepast. Sorry!
Even een flinke bump van dit topic!
Ik heb in het 1e bericht aangegeven dat ik de datum van de update (die eerst in de titel stond en nu in het 1e bericht zelf) heb verwijderd, zodat we dit topic kunnen gebruiken als er problemen zijn na welke update dan ook (wel dan graag even het update nummer en de datum van de update vermelden).
Dit vanwege problemen na de update van 14.1.2025 (Update PC 1.112.481.1030 / Mac 1.112.481.1230 / Console 2.05).
Vanmiddag las ik op Bluesky een bericht van @Rope over voorwerpen van verschillende packs die na de update van 14 januari nergens meer te vinden zijn in de
catalogus als je ze zoekt op
pakket of
categorie voorwerp (zie onderstaande foto van Rope).
Soms lukt het, maar niet altijd, als je zoekt op de naam van een voorwerp (moet je dan net maar weten), maar dan zie je ook dat het vaak niet op de juiste plek tevoorschijn komt.
(als je bijvoorbeeld zoekt naar het voorwerp
Aantekeningen van een maanexpert van Weerwolven, dan kom je terecht in een ingerichte ruimte van weerwolven (waar dat voorwerp inderdaad ligt) maar niet direct in de catalogus.
Als je
'Alles weergeven' van een bepaald pakket kiest, zie je dus niet alle voorwerpen van dat pakket!
Ik ben op zoek gegaan naar die voorwerpen en heb ze vrijwel allemaal kunnen vinden (Zie onderstaande foto van mij) zij het niet zonder moeite! Ik vond zelfs nog 8 extra voorwerpen die missen (zie rechts op de foto).
Nu schijnt ook nog de bloem/plant uit Pastel Pop en het kleine houten frame met afbeelding uit Paranormaal zoek te zijn (heb ik nog niet naar gezocht).
Ik heb ontdekt dat deze voorwerpen waarschijnlijk allemaal door EA verkeerd gelabeld zijn en daardoor niet op de normale manier tevoorschijn komen.
Maar als je bouwen/kopen instelt op
Alles weergeven en dan in het
lege zoekvak een
enter geeft, dan staan de meeste van deze voorwerpen helemaal onderaan (mits je natuurlijk die pakketten bezit
![Nanananana [tongue3.gif]](./images/smilies/tongue3.gif)
).
Helaas kan je bij geen van deze voorwerpen de kopieerfunctie gebruiken!
Ik heb dit ook doorgegeven op
Answers HQ waar al een post was aangemaakt met dit probleem.
Als je dit probleem ook hebt, geef dan op Answers HQ even een
Me too. Hoe meer spelers hier last van hebben, hoe eerder het wordt opgelost (hoop ik)!