Problemen na update 10.11.2020

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Re: Problemen na update

Bericht door tipigirl »

Van die sims had ik inderdaad op internet gevonden en daar stond dat ik de sims moest repareren.. daar ben ik dus al de hele ochtend mee bezig, want dat gaat een beetje moeizaam.. dus hoop dat dat het probleem wegneemt..
En bedankt voor het uitzoeken van die trap. Het gekke is alleen dat het bij mij gewoon een trap van boven naar beneden was zegmaar. Dus zonder vide.. Hopen dat EA dit snel oplost!
Bedankt voor alle moeite en het uitzoeken in ieder geval! [5grouphug.gif]

EDIT: Uiteindelijk gestopt met repareren, want dat ging steeds niet goed.. liep steeds vast na 10 pakketten.. Maar jouw oplossing heeft gewerkt! Dankjewel Simmie [5grouphug.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Graag gedaan. [5grouphug.gif] Ik ben blij voor je dat nu in ieder geval 1 probleem is opgelost.

Dat van die trappen begrijp ik niets van, maar hopelijk krijgen we snel een nieuwe update want er zijn gewoon teveel bugs op dit moment. [violent1.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

EDIT 23.1.2025: ik schaam me diep! Zie nu net pas dat er al een apart onderwerp over Updates was terwijl ik onderstaand bericht hier heb geplaatst! :oops: :oops:
Dat was even niet de bedoeling natuurlijk, dus graag in DIT topic problemen na updates melden. Wel graag de versie van de update + datum vermelden.

Ik heb de 1e post van Jotie en de titel van dit onderwerp dus opnieuw aangepast. Sorry! :mrgreen:

Even een flinke bump van dit topic! [tongue3.gif]
Ik heb in het 1e bericht aangegeven dat ik de datum van de update (die eerst in de titel stond en nu in het 1e bericht zelf) heb verwijderd, zodat we dit topic kunnen gebruiken als er problemen zijn na welke update dan ook (wel dan graag even het update nummer en de datum van de update vermelden).

Dit vanwege problemen na de update van 14.1.2025 (Update PC 1.112.481.1030 / Mac 1.112.481.1230 / Console 2.05). ;)

Vanmiddag las ik op Bluesky een bericht van @Rope over voorwerpen van verschillende packs die na de update van 14 januari nergens meer te vinden zijn in de catalogus als je ze zoekt op pakket of categorie voorwerp (zie onderstaande foto van Rope). [violent1.gif]

Soms lukt het, maar niet altijd, als je zoekt op de naam van een voorwerp (moet je dan net maar weten), maar dan zie je ook dat het vaak niet op de juiste plek tevoorschijn komt.
(als je bijvoorbeeld zoekt naar het voorwerp Aantekeningen van een maanexpert van Weerwolven, dan kom je terecht in een ingerichte ruimte van weerwolven (waar dat voorwerp inderdaad ligt) maar niet direct in de catalogus.

Als je 'Alles weergeven' van een bepaald pakket kiest, zie je dus niet alle voorwerpen van dat pakket! [nietgoed.gif]

Afbeelding

Ik ben op zoek gegaan naar die voorwerpen en heb ze vrijwel allemaal kunnen vinden (Zie onderstaande foto van mij) zij het niet zonder moeite! Ik vond zelfs nog 8 extra voorwerpen die missen (zie rechts op de foto). [eusa_whistle.gif]

Afbeelding

Nu schijnt ook nog de bloem/plant uit Pastel Pop en het kleine houten frame met afbeelding uit Paranormaal zoek te zijn (heb ik nog niet naar gezocht).

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ontdekt dat deze voorwerpen waarschijnlijk allemaal door EA verkeerd gelabeld zijn en daardoor niet op de normale manier tevoorschijn komen. [violent1.gif]

Maar als je bouwen/kopen instelt op Alles weergeven en dan in het lege zoekvak een enter geeft, dan staan de meeste van deze voorwerpen helemaal onderaan (mits je natuurlijk die pakketten bezit [tongue3.gif] ).
Helaas kan je bij geen van deze voorwerpen de kopieerfunctie gebruiken! :o

Ik heb dit ook doorgegeven op Answers HQ waar al een post was aangemaakt met dit probleem.
Als je dit probleem ook hebt, geef dan op Answers HQ even een Me too. Hoe meer spelers hier last van hebben, hoe eerder het wordt opgelost (hoop ik)!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Hahaha...Ja! Dat er dingen missen uit de catalogus heb ik ook gelezen :lol:

Waarschijnlijk is dat één van de hints dat de inbreker terugkomt [new_rofl.gif] (de inbreker steelt nu al onze spulletjes uit de catalogus) :mrgreen:

Afbeelding

Er zijn namelijk grote aanwijzingen dat de inbreker (burglar) binnenkort terugkomt in de Sims 4 [icon_thumright.gif]
Op die melk kartonnetjes (uit de komende 'blast from the past event') is de inbreker te zien (als vermist)

Dus ja!...de hele community en ik ook mis de inbreker in de Sims 4 ;)
In week 3 gaan we ook een nieuw doel krijgen. Iets met 'kleptomaan' lijkt me [eusa_whistle.gif]

Nog niet bevestigd, maar de inbreker/dief komt terug, hopelijk in een basis update [eusa_pray.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Is er geen NPC die kan inbreken in je huis in de Sims 4? :shock: Bijzondere keuzes zijn er gemaakt in het Sims team bij het ontwikkelen. [eusa_whistle.gif]
Waarom is er dan een politie carrière? Of kwam die alleen bij dat pakket met de arts enzo?

Het zou wel een grappige hint zijn, als dat zo is. Al vraag ik me af of de items die missen ook echt items zullen zijn die dieven zouden stelen. [eusa_whistle.gif]

Het is niet dat ik in de Sims 3 blij ben met een dief, maar het hoorde wel bij het spel. :mrgreen:
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

@Cloedien: Nee! Er is nog steeds geen NPC als inbreker/dief [eusa_snooty.gif]
Met EP Te huur kun je wel zelf als inbreker spelen :mrgreen:
Hopelijk wordt de politiecarriere (aan het werk) nog gecombineert met de inbreker (als die komt) [eusa_pray.gif]

Ik moet even terugkomen op mijn speculatie dat een zogenaamde inbreker de items stal uit de game.
Het blijkt dus een ECHTE bug te zijn. In het begin werd er nog gegrapt over een hint van de inbreker, maar het duurt nu al langer dat is niet leuk meer.

Mijn bouwproject voor de Goth's in Ravenwood ligt nu even stil omdat ik idd bepaalde voorwerpen niet meer kan vinden. Tot overmaat van ramp was ik ook screenshots aan het maken voor mijn (eindelijk) nieuwe aflevering van dagboek 'Jorden & Delilah' maar het regent en sneeuwt nu ook in de huizen [violent1.gif]

Laat maar dacht ik. Zucht...
(weer wachten op de volgende fix) :roll:
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Problemen na update 10.11.2020

Bericht door Simmie »

Zie even deze post over het melden van problemen met updates.

Ik heb me vergist toen ik het probleem over vermiste voorwerpen hier op 19 januari meldde :oops: en logisch dat Froos en Cloedien hier verder op zijn doorgegaan [5grouphug.gif] (hoewel de speculatie over de inbreker hier natuurlijk ook niet thuishoorde...). [eusa_whistle.gif] [tongue3.gif]

Ik had het moeten melden in het reeds bestaande onderwerp over updates [worshippy.gif] , dus vanaf nu gaan we daar weer verder als er iets mis is na een update! [icon_thumright.gif]
Plaats reactie