Verzorgen tuin van de sprieten

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Simmertje1981
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Verzorgen tuin van de sprieten

Bericht door Simmertje1981 »

Nu heb ik weer een nieuw probleem. Ik had als opdracht tuin van de sprieten te verzorgen. Waarbij het kan bestaan uit oogsten, wieden of water geven. Ik heb mijn sim de planten laten oogsten, maar het word niet aangevinkt als voltooid. [violent1.gif] Het offeren van metaal of kristal wel. Wat ook vreemd is, is dat de opties wieden of water geven niet als optie komt en ook niet als ik met testing cheats de tuinier status van een plant droog of met onkruid aanzet.

Volgens mij zijn het gewoon wilde planten zoals op andere plekken in de werelden. De tuin van de sprieten kan ik niet vinden, want hij is niet bij het offeraltaar en in het ritueel gebied, al is dat volgens de opdracht wel.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Verzorgen tuin van de sprieten

Bericht door Simmie »

Hi Simmertje, het is al weer even geleden dat ik hiermee heb gespeeld, dus ik heb even in mijn eigen Gids over Studentenleven gekeken. [tongue3.gif]

Ik weet ook niet waarom het niet wordt afgevinkt (misschien omdat er nog steeds problemen/bugs zijn met tuinieren??).
Ik denk wel dat als je al gekozen hebt voor oogsten, je op dat moment geen andere opties meer krijgt. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Probeer eens op een volgende/nieuwe takenlijst te wachten (wijzigt 3x per week) om te kijken of er dan andere taken op staan OF dat je deze taak opnieuw kunt uitvoeren waarbij je een van de andere opties (water geven of wieden) kiest?

Ik weet niet of dat helpt maar je kunt het even proberen. [eusa_pray.gif]

laat je even weten of en hoe het gelukt is?
Simmertje1981
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Ik heb het al een paar geprobeerd in andere opdracht reeksen. Ik moet alleen wel de sim weer lid laten worden van het genootschap omdat ik het heb verlaten. Ik heb om weer terug te gaan al weer drie keer geofferd bij het beeld. Nog geen nieuwe uitnodiging om lid te worden gekregen ook niet na de surrealistische focus gemoedtoestand.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Wat vervelend allemaal. [violent1.gif]

Ik vond deze post nog op Answers HQ wat in ieder geval aangeeft dat jij niet de enige bent met dit probleem. [new_puppy-dos-eyes.gif]
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/N ... p/10802717

Ze vragen om saves waar het probleem zich voordoet dus misschien kan je die opsturen? De instructie vind je ook in dat topic (laatste post).
Maar er staat ook nog ergens op pagina 1 een (omslachtige) oplossing. Misschien dat nog even proberen?
Simmertje1981
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Het is op het moment nog maar een save waarbij hij niet gaat. Wel raar dat de planten rond het offeraltaar wilde planten zijn. Je zou toch verwachten dat het een echte tuin is.
Plaats reactie