De EA app

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Simmie
Beheerder
Beheerder

De EA app

Bericht door Simmie »

De EA app hoort niet specifiek bij de Sims 4 want het kan ook gevolgen hebben voor andere (Sims) games die je via Origin speelt.
Goed om dus even door te lezen! ;)

I.v.m. alle problemen met en onduidelijkheid rond de nieuwe EA app heb ik een uitgebreide V&A gemaakt die je op de site kunt vinden.
Algemeen advies op dit moment is om nog niet over te stappen zolang Origin nog gewoon werkt! [eusa_snooty.gif]
Er zal zeker nog e.e.a. aan gewijzigd worden omdat EA nog bezig is met de app. en dan zal ik de informatie z.s.m. bijwerken.

Voor zolang het nog werkt: via deze link kan je Origin (opnieuw) downloaden.
Let op: er is een link voor Windows en een link voor Mac.
Deetui
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: De EA app

Bericht door Deetui »

Erg handig, Simmie [5grouphug.gif] Dankjewel voor de V&A [5grouphug.gif]

Zou je ons (of iig mij :mrgreen: ) ook in dit topic op de hoogte willen houden wanneer het voor Sims 3 spelers wel handig is om over te stappen? [eusa_angel.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Graag gedaan. Dankjewel! [5grouphug.gif]
Ik zal het, zodra ik iets weet, hier melden. [icon_thumright.gif]

Ik heb dit onderwerp geplaatst bij de Sims 4 technische vragen/bugs omdat dit natuurlijk het meeste recente spel is van de Sims en ik geen apart forum heb waar ik alleen iets over de app kan melden. ;)
Dus maak ik hier (kort) melding van eventuele nieuwe informatie en natuurlijk (wat uitgebreider) ook op de site.

Wel zal ik bij de Sims 3 technische vragen/bugs even een verwijzing naar dit topic maken, zodat Sims 3 spelers het ook kunnen vinden. [eusa_angel.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

vraagje @Froos (of iemand anders die al is overgestapt naar de EA app). ;)

Kan/wil je voor me nakijken in welke talen de EA app op dit moment wel kan worden ingesteld?
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Super fijn dat je deze duidelijke V&A hebt gemaakt over de EA App en dat we nu ook een EA app topic hebben op het forum [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]
Bedankt Simmie [5grouphug.gif] Ik blijf voorlopig nog even op Origin :D
Froos
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Froos »

Simmie schreef: 08 nov 2022, 13:20 vraagje @Froos (of iemand anders die al is overgestapt naar de EA app). ;)

Kan/wil je voor me nakijken in welke talen de EA app op dit moment wel kan worden ingesteld?
Ik heb even een screenshot gemaakt van welke talen beschikbaar zijn ;)
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Geweldig! Dankjewel Froos. [5grouphug.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

@Wieke fijn dat het zonder problemen gelukt is om over te stappoen naar de EA app! [icon_thumright.gif]
zie post viewtopic.php?p=37950#p37950

Moest je tijdens installatie van de app ergens aangeven dat je het spel in het Nederlands wilde, of ging dat ook allemaal automatisch?
Ik lees nl. nog steeds dat mensen na overstap ineens hun spel in het Engels hebben staan.
ClaraSimscreations
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door ClaraSimscreations »

Ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat ik hier nergens iets over lees in Origin zelf. Ik start mijn game nooit op via Origin, maar gewoon op het icoontje dat op mijn bureaublad staat, ik kom dus zelden of nooit in Origin. Maar nu lees ik hier en daar toch verontruste berichtjes van spelers die nog van niets weten. Ik ben dus even in mijn Origin gaan neuzen en alles aangeklikt, ook bij meldingen. Er staat niets over een EA app dat ik dus binnenkort moet installeren. Ik speel dus maar gewoon door en wacht wel op het moment dat ik gecanceld word. Gelukkig kan ik bij steam pakketten toevoegen die niet bij hen gekocht staan, maar wel al geïnstalleerd op mijn computer. Ik speel de sims 3 ook via steam. Weet dus niet of dat met de sims 4 ook kan. Ben wel blij dat jij Simmie dit allemaal even voor ons op een rijtje hebt gezet, want ook ik heb geen idee hoe ik dit nu moet aanpakken om alles opnieuw te installeren. Eén ding is voor mij zeker, de sims 5 gaat via Steam en nooit meer via EA.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Graag gedaan Clara. [5grouphug.gif]

Er heeft wel bovenaan in Origin een tijdje een melding gestaan dat je binnenkort moet overstappen, maar dat was nog geen verplichting.
Kennelijk kan het nu dus zijn dat als je Origin opent, je die verplichte overstap wel moet maken.
Het opstarten via het icoontje wil overigens niet zeggen dat je Origin niet opent. In dat geval opent Origin op de achtergrond en helaas ontslaat dat je dus niet van moeten overstappen. ;)

Zelf wacht ik ook tot ik, net zoals Wieke, de verplichte melding op Origin krijg en eerder ga ik niet over.
Maar ik verwacht dat ergens rond/op 12 december 2022 iedereen verplicht wordt om over te stappen. [eusa_whistle.gif]
Ik koppel deze datum aan het feit dat per die datum de Legacy Edition niet meer te spelen is, want dat kan nu alleen via Origin.
Hopelijk hebben ze dan de EA app problemen inmiddels een beetje aangepakt. :roll:

Feit blijft dat de app niet in het Nederlands is te installeren. De game wel, volgens mij nog steeds zodra je de boel overzet naar de app.
Opletten bij het overzetten dus!
Plaats reactie