Ik kan geen vuurwerk meer afsteken

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Ik kan geen vuurwerk meer afsteken

Bericht door Wieke »

Ik ben er pas achter gekomen dat ik geen vuurwerk meer kan afsteken. Ik heb dit in mijn meest recente save.
OP EA Answer HQ is deze bug ook door iemand gemeld. SImQARobo van het EA SIMS TEAM vraagt nu om saves.
Is er iemand hier die ook al een keer een save heeft gedeeld? Is het verstandig dat ik die stuur?
Ik moet dan wel nog even kijken of het mij gaat lukken.

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/N ... 650/page/2
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Ik kan geen vuurwerk meer afsteken

Bericht door Simmie »

Als het door een Guru officieel op Answers HQ wordt gevraagd, kun je gerust een save delen.
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

@Simmie weet jij of SImQARobo een Guru is? Het staat niet letterlijk in de naam, wat ik bij andere wel ooit zie, maar er staat wel bij SImQARobo dat hij/zij van het EA SIMS TEAM is. Ik ben nog niet echt ervaren op Answer HQ haha. Heb jij al ooit een keer een save gestuurd?
Mijn Engels is niet super dus ik hoop niet dat hij/zij moeilijke vragen gaat stellen als ik een save stuur haha :mrgreen:
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ja, dat is officieel iemand van het EA Answers HQ team dus dat is geen probleem, maar het is soms lastig om een probleem in het Engels toe te lichten. Waarom open je geen nieuw topic hierover op NL Answers HQ (zonder toesturen van een save) en verwijs je met een link naar het Engelse topic?
Dat laatste zou ik zeker doen want dan kunnen zij dit gebruiken in hun contact met de het Engelse EA team.
Gewoon zeggen dat je Engels niet goed genoeg is om het probleem op de Engelse site te plaatsen met verzoek of zij het willen doorgeven.
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Dat kan ik ook doen inderdaad! Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik denk er nog even over.
Ik heb wel eerder aangegeven dat ik dit probleem ook heb via 'Ik ook'.
Plaats reactie