Ski's blijven liggen op Expert piste

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Re: Ski's blijven liggen op Expert piste

Bericht door Wieke »

Ohnee nu blijft er ook een snowboard liggen. Deze keer op de Absurde piste [violent1.gif] Ik heb per ongeluk opgeslagen dus de snowboard zal dus blijven liggen.

Afbeelding
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Er is een wonder gebeurd. Dit zag ik ineens op mijn Prikbord:

Afbeelding

De snowboard zit weer in mijn inventaris en ligt niet meer op de piste :D [new_smile-l.gif] De ski's liggen er nog, maar de situatie met de snowboard is opgelost :lol:
Zal het door de nieuwe update kunnen komen?

Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Fijn dat het opgelost is! [eusa_dance.gif]

Dit staat in de patchnotes, maar of dat nou ook op die achtergelaten ski's en snowboards slaat.....?

Sneeuwpret
• Ik zie de schaduw van een Sim, skiënd naast me. OMG, is dat een spook? Alle sneeuwactiviteiten vond ik echt reuze eng! Alles opgelost nu? Opgelost? MOOOOOOOOI
o Als je onzichtbare Sims zag die sneeuwactiviteiten uitvoerden omdat ze andere schoenen op de piste hadden aangetrokken, kun je opgelucht ademhalen. Dit probleem is nu opgelost.

Er is overigens ook wel iets mis met de huishoudinventaris, want bij Interieurdesigner komen bijna alle dingen van een klant die je bij een klus verkoopt in de inventaris van je designer Sim terecht. [violent1.gif] Wel een leuke bijverdienste, want na een klus kan je alles nogmaals verkopen en zo een extra centje opstrijken... [eusa_whistle.gif]
Wieke
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Wieke »

Ja is zeker fijn dat het opgelost is :D Jammer dat de ski's er nog wel liggen, maar ik ben allang blij dat de snowboard niet is blijven liggen.

Haha ja ik had de patchnotes ook gelezen. De patchnotes zijn vaak wel grappig :lol:
Toen ik dat las van de week dacht ik dat ze daar iets anders mee bedoelde, maar misschien heeft dit daar dus ook iets mee te maken [icon_thumright.gif]

Ja dat viel mij laatst ook op dat er allemaal meubels in mijn huishoudinventaris zaten. Ik heb ze ook maar verkocht ;) Het is wel beter dat ze dit een keer gaan fixen.
Plaats reactie