Voorwerpen verdwijnen

Heb je een technisch probleem of last van een bug in je Sims 4 spel? Plaats dan hier je bericht.
Plaats reactie
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Voorwerpen verdwijnen

Bericht door Froos »

Ik heb een probleem en ik ben benieuwd of het aan mijn game ligt of dat anderen er ook last van hebben.

Vandaag had een Sim van mij een date in het restaurant van Raj 'Indai' (uit mijn dagboek 'the arrivals'). Toen ze aankwamen schrok ik. Het restaurant leek wel leeg geroofd te zijn. Veel decoratie en eettafels waren verdwenen.

Afbeelding
Dit is het eindresultaat want toen mijn Sim kwam dineren stond er nog redelijk veel, maar voor mijn ogen verdwenen gewoon
complete eettafels, schilderijen en lampen van de muur. WTF is dit dacht ik. Spel afgesloten ZONDER opslaan. Mods map
verwijderd en opnieuw spelen. Het gebeurde WEER! Dus aan de mods kan het niet liggen [eusa_eh.gif]

Na research op Google kan het aan Eco-leven liggen vanwege recyclen en een buurt activiteit die bezig is ofzo. Maar dan haal je
toch niet een restaurant leeg om dingen te recyclen....Kom Op [angryfire.gif]

Gelukkig had ik nog een back-up van Raj's restaurant en die heb ik in de bouwmodus terug kunnen plaatsen [eusa_dance.gif]
Afbeelding

Ik heb Eco-leven dus nu maar even uitgezet. Want ik kwam erachter dat meer van mijn openbare kavels zijn geroofd. Het kan
natuurlijk ook een Sim zijn die de eigenschap Kleptomaan heeft, maar op zo'n grote schaal is dat niet leuk [eusa_snooty.gif]

Ik heb Eco-leven toch gekocht om te spelen en niet om uit te zetten? [eusa_shifty.gif] Zijn er meer met dit probleem of ligt het aan mij? [eusa_pray.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Voorwerpen verdwijnen

Bericht door Simmie »

Ik raak langzamerhand ook helemaal gefrustreerd van alle bugs die momenteel het normaal spelen met je Sims onmogelijk maakt. [violent1.gif]
Gelukkig heb ik jouw probleem zelf (nog) niet, maar wel andere. :mrgreen:

Je kunt een paar dingen doen/proberen/lezen:
- dit probleem heeft waarschijnlijk te maken met die actieplannen van Ecologisch Leven waar nog steeds grote problemen mee zijn. Ondanks dat je dit uitzet bij de spelopties, kan het zijn dat er toch (al) actieplannen actief zijn (zeker in bestaande saves).
Het is dus een optie om dat na te lopen en eventueel alle plannen te deactiveren met de cheat:
(eerst testingcheats true activeren)
Shift + Klik op het Gemeenschapsstembord of de brievenbus en kies:
Buurtactieplan onmiddellijk herroepen (cheat)...

Helaas zul je dit (waarschijnlijk ) in alle werelden en alle buurten van die save moeten checken/doen. [new_puppy-dos-eyes.gif]

- Verwijder daarna het bestandje localthumbcache.package in je Sims 4 map. Dit bevat historie van je spellen en kan soms te groot worden of verkeerde info opslaan. Het kan geen kwaad en wordt vanzelf opnieuw aangemaakt zodra je een save weer opent of nieuw begint.

- Hier vind je een samengestelde lijst met alle bugs van alle pakketten waar je kan checken of jouw probleem erbij staat.
Zo ja, geef dan Me too aan in de 1e post EN/OF meld zelf je probleem als reactie. Je kunt je dan op die post abonneren (vinkje in je post zetten VOORDAT je je reactie verstuurt) waardoor je een mail krijgt als er reacties zijn.

Ik hoop dat e.e.a. helpt om het probleem nu op te lossen. [icon_thumright.gif] Hou ons op de hoogte!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Is het gelukt Froos? [eusa_whistle.gif]
Froos
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Froos »

Bedankt voor je tips Simmie. Ik heb ze opgevolgd en het ziet er tot nu toe goed uit :D Geen verdwijningen meer. Maar ben toch wat huiverig dat het toch weer gebeurd :roll: Het vertrouwen in de EA update's ben ik namelijk een beetje kwijt :o [tongue3.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Fijn dat het voor nu iig is opgelost. [eusa_dance.gif]
Ik hoop ook echt dat de update op 8 december een heleboel van de huidige ellende oplost :roll: , maar hou ook m'n hart vast omdat het ook de grote update is van de huidskleuren en sliders. [eusa_shifty.gif] [eusa_whistle.gif] [eusa_pray.gif]
Plaats reactie