Koninklijke Legacy/Royalty & Legacy (21)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Uitbreidingspakketten.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Koninklijke Legacy/Royalty & Legacy (21)

Bericht door Deetui »

Cloedien schreef: 12 feb 2026, 08:05 Die tieners herken ik wel (vooral die schmink haha)!
Hahahaha, dat heb ik ook [new_rofl.gif]

Ik ben benieuwd naar je familie Hartverloren [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Het lijkt mij wel een leuk pakket, maar ik heb nog niet het gevoel van ik wil/moet het nu meteen kopen. Dat kan ook komen, omdat ik het gevoel heb dat ik achterloop. Ik ben ontzettend lang bezig geweest met het bouwen van mijn familiehuis in Ravenwood. Nu die af is, wil ik weer verdergaan met de gameplay van Leven en Dood. Daar was ik nog niet mee klaar toen ik begon met bouwen. Na Leven en Dood zijn Zaken en Hobby's, Betoverende Natuur en Op Avontuur uitgekomen. Daar heb ik nog vrijwel niets mee gedaan. Ik heb 2 voorwerpen van Zaken en Hobby's en 1 debug boom van Betoverende Natuur gebruikt in mijn huis, maar verder moet ik echt alles van die 3 uitbreidingspakketten nog ontdekken.

Wat me heel leuk lijkt aan Koninklijke Legacy is het zwaardvechten en volgens mij zijn zwaarden ook een nieuwe huishoudcollectie die je kunt verzamelen. Ik ben altijd blij met nieuwe huishoudcollecties. [eusa_dance.gif]

Verder heb ik gezien dat we heel mooi nieuw behang krijgen! [love4.gif]

Ook ben ik blij met de nieuwe gerechten en het is leuk dat we een nieuwe keukenset krijgen. [new_smile-l.gif]

Ik heb inderdaad ook gezien dat er een aantal gerecycelde voorwerpen in dit pakket zitten. Dat vind ik bij een deel van de voorwerpen wel echt jammer, want die lijken wel heel erg op elkaar. Met sommige ‘gerecycelde' voorwerpen ben ik wel heel blij. Ik zag pas op X dat een Simmer alle gerecycelde voorwerpen benoemde en liet zien. Hij noemde ook de Blauwe Regen (muursculptuur) van Landelijk Leven. In Koninklijke Legacy krijgen we ook Blauwe Regen als muursculptuur in dezelfde vormen als die van Landelijk Leven, maar de Blauwe Regen zelf (de bloem) ziet er wel echt anders uit. De Blauwe Regen van Landelijk Leven is echt 1 van mijn meest favoriete voorwerpen in bouwen/kopen. [love4.gif] Ik gebruik die eigenlijk altijd. Ik vind het heel leuk dat we daar nu nog een andere variant van krijgen. [eusa_dance.gif] In Koninklijke Legacy krijgen we ook hekken en trapleuningen met Blauwe Regen. In Landelijk Leven hebben we geen hekken en trapleuningen met Blauwe Regen. Het is dus heel fijn dat ze in Koninklijke Legacy die Blauwe Regen van de hekken en trapleuningen ook hebben toegevoegd als muursculptuur, zodat alles mooi met elkaar matcht. Ik zie daarom de Blauwe Regen niet als een recycling, maar ben juist heel blij met die toevoeging. [new_smile-l.gif]

Ik ga het pakket zeker nog kopen. Sowieso voor 15 maart, want dan krijg je de bonuscontent en 2 gratis Kits erbij.
@Simmie ik vind de parasol, de tafels met tafelkleden en die buitenlampjes van de Theesalon Kit ook heel erg leuk! [love4.gif] Het lijkt me echt een leuke Kit!

Ik hoop echt niet dat dit het laatste uitbreidingspakket is. Ik hoop zo dat de geruchten niet kloppen en dat ze dus niet stoppen met het maken van uitbreidingspakketen voor de Sims 4. [eusa_pray.gif] [crybaby2.gif]

Van mij mag er wel iets meer tijd zitten tussen het uitkomen van uitbreidingspakketten of dat ze het anders een keer afwisselen met een Gamepack of Accessoirespakket.

Oja wat me opvalt is dat als ik de Sims heb opgestart en ik ga naar Store dat Koninlijke Legacy er nog niet tussenstaat bij Expansion Packs. Ik heb die nog niet gekocht dus die staat natuurlijk niet bij de pakketten die ik al heb, maar normaal staat die er dan wel tussen en dan staat erbij dat je die nog kan kopen. Ik wilde het overzicht van CAS en Build/Buy even helemaal goed bekijken, maar dat kan dus nu niet in het spel bij Store. :? Normaal kan dat wel. In de EA app zie ik ook geen overzicht van CAS en Build/Buy.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Misschien helpt dit v.w.b. CAS? [eusa_angel.gif] (ik geloof ergens van X overgenomen....) :mrgreen:
Helaas nog geen overzicht van Kopen/Bouwen gevonden.

Niet de meest scherpe afbeeldingen, maar het geeft een idee. [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja dit geeft zeker een idee! [new_smile-l.gif] Dankjewel Simmie! [5grouphug.gif]
Simmertje1981
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Simmertje1981 »

Ik ben het nu aan het spelen en ik ben helemaal verkocht. Ik heb veel plezier met de gameplay. Terwijl het in het begin niet helemaal trook. Wel een aantal van de jurken [love4.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat ik mij afvroeg als niet Sims 4 speler, ze hebben een dief nu toegevoegd toch, want die was er nog niet? Is die er dan alleen als je dit pakket hebt?
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

@Deetui. De dief kwam precies een jaar geleden terug in een gratis update ;) Robin Banks :mrgreen:
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Oeps, dat is waar ook :oops:
Ik was dat gewoon helemaal vergeten [eusa_whistle.gif]
Dankje Froos :mrgreen:
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

@Simmertje1981 leuk dat je helemaal verkocht bent! [new_smile-l.gif] Veel plezier! [eusa_dance.gif]

@Deetui ik snap wel waarom je dat dacht, want in de Reveal Trailer van Koninklijke Legacy is ook een dief te zien. Die ziet er anders uit dan Robin Banks. Misschien hebben we in Ondarion een andere dief dan Robin Banks?
Plaats reactie