Op Avontuur/Adventure Awaits (20)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Uitbreidingspakketten.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Op Avontuur/Adventure Awaits (20)

Bericht door Simmie »

Froos schreef: 05 okt 2025, 23:13 Ik ben ook druk aan het bekijken hoe alles met die uitjes plannen werkt.
Ik krijg ineens een heel leuk idee.... [eusa_whistle.gif]
Misschien ga ik (met dat eliminatie systeem) een Big Brother seizoen met onze forumleden organiseren... :lol: [new_rofl.gif]
Superleuk idee Froos! [eusa_dance.gif]
(Ik heb je een pb gestuurd.......)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Gisteravond ruim 1,5 uur bezig geweest om een 'Uitje' in Gibbiepoel voor te bereiden.
Eerst de locatie wat aangepast met mogelijkheden en inrichting en daarna het Uitje zelf, met o.a. de rollen van deelnemers en begeleiders en kleding van de deelnemers. Toen alles eindelijk klaar was kreeg ik de melding dat het Uitje van start kon gaan...
Ik klikte op OK en POEF!! :o M'n spel sloot zichzelf volledig af en weg was alles! [violent1.gif]
Meer mensen last van?

Ik heb nog niet gekeken of alle aanpassingen nu ook verdwenen zijn (maar dat zal wel...)! :roll: [eusa_whistle.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik heb inmiddels ontdekt dat het fout gaat met een Uitje als je de kleding van de rollen aanpast (het gebeurde dus gisteren weer!).
Op het moment dat ik dat opnieuw deed werd ik weer uit het spel gegooid zodra het Uitje startte. [crybaby2.gif]

Nadat ik het voor de 3e keer probeerde, maar nu zonder aanpassing van de kleding, ging het goed. Hoewel niet alles tijdens het uitje voor 100% goed verliep, klopte het voor een grot deel met wat ik als rooster e.d. had opgegeven.

Ik zal even op EA forums kijken of daar al een melding van is, en anders zelf even melden, want dit is niet leuk! [nietgoed.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik ga het binnenkort ook even uit testen. Had idd al gehoord dat de uitjes niet helemaal goed werken [new_puppy-dos-eyes.gif]
Wat ik al eerder zei, ik vertrouw dat rooster niet, net als dat rooster met EP middelbare school gaat het ook al vaak fout.

Maar goed! Hoop doet leven...kuch [eusa_whistle.gif]
Plaats reactie