Betoverende Natuur/Enchanted by Nature (19)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Uitbreidingspakketten.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Betoverende Natuur/Enchanted by Nature (19)

Bericht door Simmie »

Haha, ik kom niet meer bij! [new_rofl.gif] Bedankt voor de tip Froos, nog een halve minuut roem voor mij! [new_silly.gif]

Ik dacht eerst dat SimsCommunity en SimsVip misschien geen Press Kit (meer) krijgen door 'troubles' met EA in het verleden, maar kennelijk heeft nog niemand die screen ontvangen! :shock:

Nu vermoed ik dat het NL EA persbureau misschien een fout heeft gemaakt door deze screen al mee te sturen naar mij. [eusa_whistle.gif]
Maar dan blijft het toch raar dat dit verder door geen een NL creator is gepost, want zover ik weet krijgen meer NL creators persberichten van datzelfde bureau. :roll:

Ik heb gisteravond ook nog snel even hun mail goed doorgelezen omdat ik ineens de schrik kreeg dat ik het misschien niet goed had gelezen en er een opmerking van '(nog) niet voor publicatie' bij zou staan. Maar ook dat is gelukkig niet het geval. Poeh! :mrgreen:

Wel leuk allemaal! [new_rofl.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik vind Innisgreen er ook prachtig uitzien! [love4.gif] Het sfeertje en thema van dit pakket vind ik super leuk! [love4.gif] Alles wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb over dit pakket maakt mij enthousiast. [eusa_dance.gif] Ik ben benieuwd naar de trailers. [new_smile-l.gif]

Heel leuk Simmie dat je de screen met de 3 buurten toegestuurd hebt gekregen en kon delen. [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]

De verschillende achtergronden op de speciale website (Something is Growing) hebben ze op deze manier gemaakt:

Zo cool! [love4.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Haha, wat een interessante situatie zeg. :mrgreen:
Ik kan me goed voorstellen dat je aan jezelf hebt zitten twijfelen. [eusa_whistle.gif]

Wel erg leuk at je nu de eerste was met nieuws over de Sims 4. En die aandacht ook van de andere websites is ook niet verkeerd. [tongue3.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik ben zo vrij geweest om de official reveal trailer te plaatsen :mrgreen:

Ik ben nog steeds wat verward. Is het een EP rondom Elfjes of een Tuinier pack [eusa_whistle.gif]

Voor occulte Sims had EA altijd gamepacks. Ik moet zeggen dat 'Vampieren' 'Weerwolven' 'Tovenaars' zijn goed uitgewerkt in hun gamepacks. Maar 'feeën en elfjes' komen terug in een EP. Dit belooft niet veel goeds denk ik. We zagen ook hoe aliëns en zeemeersims terug kwamen in een EP. Weinig gameplay met deze occulte types. Ik denk hetzelfde voor Elfjes en Feeën.

Natuurlijk is het nog afwachten, maar ik houd mijn verwachting laag [eusa_whistle.gif]

En daarbij komt nog dat we al medicijnen en elixers konden maken met 'In de Natuur' en 'Magisch Rijk'

Weet nog steeds niet wat ik van deze EP moet vinden. Hopelijk nog wel een flinke fix voor tuinieren :oops:
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Ik snap je verwarring wel Froos. [eusa_eh.gif]
Het lijkt vooral gefocust op het leven in de natuur, wat mij in deze uitbreiding ook leuk lijkt. Maar de focus lag minder op elfjes oid in de trailer. Misschien daarover later meer?
Ik vraag me af of elfjes naast het kunnen vliegen en elkaar betoveren tot elfjes nog iets meer kunnen. [eusa_whistle.gif] De vleugels vind ik wel gaaf! [eusa_angel.gif]
Plaats reactie