Zaken en Hobby's (18)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Uitbreidingspakketten.
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Zaken en Hobby's (18)

Bericht door Wieke »

Ik weet nog niet zo goed wat ik van dit pakket moet vinden. Ik had bij beide trailers niet een gevoel van 'Wauw'. Dat had ik bijvoorbeeld wel bij Leven en Dood, Paardenboerderij en Landelijk Leven. Ik denk dat Zaken en Hobby's wel een leuke toevoeging zal zijn, maar het zal waarschijnlijk niet gaan horen bij mijn meest favoriete pakketten. Het pottenbakken lijkt mij wel erg leuk om te doen en je kunt er super leuke (en functionele) dingen mee maken! [love4.gif] De lolly's die je zelf kunt gaan maken zien er ook heel leuk uit! [new_smile-l.gif] De wereld ziet er mooi uit, maar ik heb het gevoel dat er niet zoveel te doen zal zijn in Nordhaven. Qua CAS en bouwen zag ik wel leuke dingen, maar daarbij had ik ook niet het 'Wauw' gevoel. Ik ben o.a. wel blij met de lichtsnoeren en gevels. Ik ben heel benieuwd naar de livestream van volgende week vrijdag en misschien veranderd mijn mening dan nog wel. Als dat niet zo is, is dat ook niet erg. Niet elk pakket kan je favoriete pakket zijn en smaken verschillen. Voor mijn gevoel komt een nieuw (groot) uitbreidingspakket ook best wel snel. Ik ben nog volop bezig met Leven en Dood en er zijn in korte tijd 5 Kits uitgekomen, The Sims 1 & 2 zijn opnieuw uitgebracht en we hebben een Basegame update gehad met meer dan 70 gratis leuke dingen voor CAS en Bouwen. [eusa_dance.gif] Ik ga Zaken en Hobby's wel kopen, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik die 6 maart meteen ga kopen. Aan de andere kant wil ik het pakket wel voor 18 april kopen, want anders krijg je die 3 bonus items niet. Dus dan kan ik het net zo goed wel meteen gaan kopen op 6 maart haha.

Oja in de Gameplay trailer zag ik deze zeemeermin. In Kopenhagen heb je natuurlijk een standbeeld van de Kleine Zeemeermin. [new_smile-l.gif] Het bevestigd voor mij het gevoel dat ik denk dat Nordhaven niet alleen gebaseerd is op meerdere steden in Zweden, maar ook op Kopenhagen, Denemarken.
Afbeelding

Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik snap je Wieke. Ik weet ook nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Het is allemaal leuk dat we een winkel of een zaak aan huis kunnen hebben. Maar met 'Aan het werk' hadden we al een zelfde soort gameplay. Wat ik trouwens veel gebruik en leuk vind [icon_thumright.gif]

Dat je nu een winkel aan huis kan hebben is voor mij min of meer een upgrade voor 'aan het werk' Voor mij voelt het toch weer als een GP aan.
Winkels hadden we al. Maar nu aan huis. En hobbies?!? Tsjah...Pottenmakerij is een hobby...maar tatoeëren vind ik geen hobby, dat doe je voor het werk.

Ik weet het ook niet. Ik laat me weer opnieuw verassen door de livestream komende vrijdag [eusa_dance.gif]
(nou ja...livestream?!?...het wordt altijd van te voren opgenomen) [new_rofl.gif]

Ennuh...Die Zeemeersim lijkt ook wel op de Zeemeermin uit de Efteling :D (qua positie en rots)
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

De livestreams voor nieuwe packs worden volgens mij niet (altijd) van te voren opgenomen. Ik dacht me te herinneren dat tijdens de livestream van Leven en Dood iemand in de Twitch chat vroeg of het live was en dat een SimGuru daarop reageerde dat het inderdaad live was. [new_smile-l.gif]

Ik ben benieuwd of er morgen (veel) SimGuru's in de Twitch chat aanwezig zijn. Ik heb op X of BlueSky gelezen dat een Simmer zei dat Zaken en Hobby's door het Europese Sims team is ontwikkeld dus dan weet ik niet of er morgen veel SimGuru's in de chat aanwezig zullen zijn. Bij Leven en Dood waren er wel veel SimGuru's gezellig aan het chatten. [eusa_dance.gif] Ik kijk om die reden de livestream liever op Twitch dan op Youtube.

Behind The Sims streams zijn wel van te voren opgenomen.

Ojaa in de Efteling hebben ze ook de Zeemeermin! [new_smile-l.gif] Lijkt er inderdaad wel op wel qua positie en rots. [icon_thumright.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik was in eerste instantie niet heel erg enthousiast over Leven en Dood, maar met het schrijven de Gids is mijn mening 180 graden gewijzigd. ;)
Nu ben ik wel heel enthousiast over Zaken en Hobby's (vooral door alle crosspack opties) dus hoop niet dat het nu tegenvalt. :mrgreen: [new_rofl.gif]
Vanavond om 19.00 uur meer informatie tijdens de livestream! [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

SimGuruNinja zegt net in de Twitch chat dat heel het kantoor nu zonder stroom zit. :o

Hopelijk is er snel een oplossing en kan de stream zo weer verder gaan! [eusa_pray.gif]

Edit:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Maandag om 19:00 is de livestream! [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]

Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »