![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Achteraf heb ik wel die optie gezien in de livestream, maar vergeten (je krijgt ook zoveel informatie en indrukken dan)

Ga ik gebruiken
![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)

Geen idee! ik heb niet lang genoeg gespeeld met dit pakket om dit te ontdekken.
Oja Simmie ik weet niet of het zelf maken van relatielabels meegekomen is met de pre-update van Stapelverliefd. Het zou kunnen dat het in het uitbreidingspakket Stapelverliefd zit, want ze worden niet genoemd in de patchnotes van de Basegame update van 23-07-2024. In de patchnotes wordt wel genoemd dat de relaties nu neutralere namen hebben gekregen en dat nu ook partner in te stellen is via CAS (en niet meer alleen via gameplay) maar verder niets over het zelf maken van labels.Simmie schreef: ↑29 jul 2024, 23:48 Wist je dat.... je een eigen relatielabel (status) kunt maken sinds de pre-update van Stapelverliefd?![]()
In CAS zijn toen de relaties van huishouden gewijzigd (o.a. man/vrouw is nu trouwpartner) en tot nu toe kon je sommige overige relaties alleen krijgen door gameplay.
Maar nu is het mogelijk om zelf elke relatiestatus die je maar wilt aan een Sim in je relatiepaneel toe te kennen en het kan zelfs met dieren!Zo leuk!
![]()
Klopt, ik weet het ook niet voor 100% zeker, maar het gebeurd wel vaker dat niet alles in de patchnotes staat. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze nu in de Basisgame wel de relaties neutralere namen hebben gegeven en dan niet ook voor de Basisgame die optie van de labels hebben toegevoegd. Dat zou echt raar zijn want op zich heeft dat niet specifiek met Stapelverliefd te maken en hoort naar mijn idee gewoon bij de basis van het spel. Vandaar dat ik ervan uitga dat het bij de update zat.Wieke schreef: ↑02 aug 2024, 04:03 Oja Simmie ik weet niet of het zelf maken van relatielabels meegekomen is met de pre-update van Stapelverliefd. Het zou kunnen dat het in het uitbreidingspakket Stapelverliefd zit, want ze worden niet genoemd in de patchnotes van de Basegame update van 23-07-2024. In de patchnotes wordt wel genoemd dat de relaties nu neutralere namen hebben gekregen en dat nu ook partner in te stellen is via CAS (en niet meer alleen via gameplay) maar verder niets over het zelf maken van labels.
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe het nu zit. Ik moet alleen wel even een paar updates binnenhalen. Wordt vervolgd.