Te Huur (15)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Uitbreidingspakketten.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Te Huur (15)

Bericht door Froos »

Naast Nancy wrijft Dushi Zemeleer ook al in haar handen in mijn spel [new_rofl.gif]
Het wordt steeds duidelijker wat ik voorbij zie komen [eusa_dance.gif]

Dit wordt weer een leuke EP [icon_thumright.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Aaah Dushi! [eusa_dance.gif] Die zie ik liever terug dan Nancy. [new_rofl.gif]

Maar waarschuw haar wel Froos, ze krijgt het druk (dus in het zwembad liggen is er niet bij)! :mrgreen:
Ze kan max 6 units van 8 Sims op 1 kavel gaan verhuren. Dat zijn 48 bewoners op 1 kavel! :shock:
Zie je het voor je?
Schimmel in de units, buren die elkaar afluisteren en bij elkaar inbreken en die allemaal komen klagen bij Dushi? [eusa_whistle.gif]

En er komt (volgens SimGuruNinja) een cheat waarbij nog meer mogelijk is! Chaos!! [new_smile-l.gif]
Ik kijk er nu al naar uit! [new_rofl.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

↑ Dushi staat er klaar voor. Eindelijk kan ze appartementen verhuren. We gaan het zien...Ayooo [new_rofl.gif]

Morgen de gameplay trailer om 19 uur :o [tongue3.gif]
Ik ben benieuwd. Volgens mij zit er nog meer in dat wij tot nu toe niet dachten....zo'n gevoel heb ik :mrgreen:
Ik laat me weer verassen [eusa_dance.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Vanavond om 19.00 uur de Gameplay Trailer van de Sims 4 Te Huur! [eusa_dance.gif]
De trailer duurt 3 minuten en 6 seconden!
:shock: [love4.gif]

Ella47
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Ella47 »

Hi Simmie. Ik heb een vraag geplaatst over trappen, voor Sims 4 .Maar ik heb het per ongeluk in Sims 3 gezet. Bij mag ik even klagen over de EA App.
Maar het hoort in 4.

Weet je nog dat de leuningen weg waren? die zijn na de update terug. Maar nu steken ze weer door de ramen, nadat de uitbreiding Te Huur heb.
Groetjes Elly

Afbeelding

Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik heb je vraag in het Sims 3 EA App topic weggehaald Ella, en reageer gewoon even hier op je vraag over de leuningen. [icon_thumright.gif]

Wil je vragen over bugs e.d. een volgende keer a.u.b. plaatsen in Sims 4 Technische vragen/bugs (of in Sims 3 Technische vragen/bugs)?
Als je een vraag/opmerking hebt over de EA App zelf, dan graag in de topics over de EA App. plaatsen.

Het klopt dat de leuningen nu weer door de muur steken omdat EA, n.a.v. de vele klachten over het ontbreken van de leuningen, alles gewoon heeft teruggezet naar hoe het was, dus inclusief deze oude bug. :mrgreen:
Ze zijn nog bezig met het aanpassen van de leuningen (zodat je ook de mogelijkheid krijgt om er maar 1 te plaatsen) maar dat duurde te lang dus daarom hebben ze het gewoon even teruggezet. We moeten dus weer een volgende update afwachten.... [eusa_whistle.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Mijn Gids over de Sims 4 Te Huur is klaar en staat online! [eusa_dance.gif]
Het is een zeer uitgebreide Gids geworden (mede daarom duurde het ook wat langer dan gepland) [tongue3.gif] waarin ik geprobeerd heb zoveel mogelijk informatie te geven over het hele 'huurgebeuren'.
Van een huurkavel (ver)bouwen e.d. tot spelen als eigenaar of als huurder en natuurlijk allerlei andere info uit dit pakket. [eusa_dance.gif]

Ik ben tegen een paar bugs aangelopen (viel op zich nog mee), maar er wordt gewaarschuwd dat je absoluut niet meer dan 6 huurunits op een kavel moet bouwen. M.a.w. NIET de cheat gebruiken! Kennelijk kan het spel dan zomaar ineens crashen. :o
Gisteren las ik op X dat een kavel downloaden van de Galerij ook niet helemaal lekker gaat. Gelukkig heb ik van die bugs geen last gehad.
Maar als tip....sla regelmatig je spel op om erger te voorkomen!

Ook de pagina over de huishoudcollecties, de wereld Tomarang en de cheats zijn aangevuld met info over dit pakket.

Ik hoop echt dat EA snel een update uitbrengt n.a.v. van deze bugs en niet alleen een bug fix waarin ze aangeven de foto's in het openingsmenu van dit pakket te hebben vervangen voor beter exemplaren! :roll: [violent1.gif]
Plaats reactie