Landelijk Leven (11)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Uitbreidingspakketten.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Landelijk Leven (11)

Bericht door Simmie »

Haha, pyromaan Sims! :mrgreen: [eusa_shifty.gif]
Gelukkig duurt het maar 2 uur anders zou de hele kavel afbranden! [new_rofl.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Gisteravond eindelijk de Gids over Landelijk Leven op mijn site kunnen afronden en publiceren! [eusa_dance.gif]
Ik heb heel wat uurtjes hieraan besteed en hoop de belangrijkste dingen duidelijk en overzichtelijk te hebben uitgelicht.
Tot nu toe is dit wel een van mijn favoriete pakketten, want het heeft zoveel leuks te bieden en de wereld ziet er prachtig uit. [love4.gif]

Nu weer tijd om alle nieuwe dingen van Wellnessdag te gaan ontdekken (en misschien van de nieuwe Kit ;) ) en weer iets te gaan bouwen!
Heb er zin in!
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Je had mijn reacties op Facebook al gelezen ;) Maar nogmaals je hebt echt weer een super fijne, mooie en overzichtelijke gids gemaakt [eusa_clap.gif] [5grouphug.gif]
Ik ben er blij mee :D Ja dat is zeker te zien dat hier veel uren aan werk inzitten! Het is zeker duidelijk en overzichtelijk [icon_thumright.gif]
Ik ben ook heel blij met dit pakket! Ja de wereld is echt prachtig [love4.gif]

Oja had jij de Mysterieuze Champigbon nog geplant? Heeft het gewerkt?
Ik heb nog steeds geen Mysterieuze Champignon in Bramblewood gevonden. Het is weer lente, maar helaas.

Leuk dat je nu weer tijd hebt om van alles te ontdekken en om te bouwen [eusa_dance.gif] Veel plezier :D
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Ik had een tijdje terug een Enorme Champignon geoogst. Ik zag nu in mijn inventaris dat deze bedorven was dus ik wilde kijken of ik deze weg kon gooien, maar ik kreeg ineens de optie om het onmogelijke mogelijk te maken en nu is de Enorme Champignon een krukje geworden. Echt leuk :D [new_smile-l.gif]

Afbeelding

↓Edit: Haha ja zoiets [eusa_dance.gif] [eusa_whistle.gif]
Laatst gewijzigd door Wieke op 16 sep 2021, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Deetui
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Deetui »

[eusa_whistle.gif] Op een grote paddenstoel... [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door tipigirl »

Hahaha lol [new_rofl.gif]
Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

:lol: [new_rofl.gif]

Eindelijk is het gelukt dat de Mysterieuze Champignon in de Huiscollectie is komen te staan [eusa_dance.gif] :D
Doordat ik een Dorpsklusje had voltooid voor de Wezenhouder, kreeg ik 1 Mysterieuze Champignon. Alleen kwam de Mysterieuze Champignon wederom niet in de Huishoudcollectie te staan (wat heel raar is) Maar ik heb die ene Mysterieuze Champignon direct geplant. Niet lang daarna kon ik ze oogsten en nu staat de Mysterieuze Champignon eindelijk in de Huiscollectie [new_smile-l.gif] [eusa_dance.gif]

Bij het meest rechtste Dorpsklusje krijg je 1 Mysterieuze Champignon
Afbeelding

Na het oogsten
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

@Wieke nogmaals bedankt voor je lieve reactie(s) op mijn Gids over landelijke Leven. [kus3.gif]
Ik vind het ook leuk om te lezen wat voor dingen jij (of anderen natuurlijk) allemaal weer ontdekt tijdens het spelen, want dat zijn vaak van die onverwachte dingen waar je toevallig tegenaan loopt. [icon_thumright.gif]
Dat van die enorme champignon bijvoorbeeld. :lol: Echt leuk.

Sommige 'gewone' champignons blijven toch een beetje een raadsel. [eusa_whistle.gif]
Ik ga nu zelf twijfelen waar ik die Mysterieuze champignon heb gevonden, maar heb wel iets ontdekt wat het 'mysterie' zou kunnen verklaren. :roll:

Een aantal champignons heb ik zelf geplant nadat ik ze gevonden had (waaronder 2x grasgroene).
Nu blijkt dat tussen de ene Grasgroene Champignons ook Wilde Champignons staan en daarvan zie je niets over de kwaliteit en seizoen en je kunt er ook niet op klikken. Als je die wilt oogsten (maar dan moet je klikken op een Grasgroene) staat er 'Wilde champignons oogsten' terwijl het dus eigenlijk Grasgroene zijn.
Bij die andere staat Grasgroene champignons oogsten maar daar staan inderdaad geen Wilde tussen. Kan je het nog volgen? Zie plaatje 1 en 2.

Het zou dus kunnen dat als je die Grasgroene/Wilde oogst, dat dan die 'Wilde' resulteren in (o.a.) de mysterieuze champignon.
Ik heb ze nog niet geoogst dus weet nog niet of dit klopt. :mrgreen:

En ik heb de Nachtelijke Champignon gelijk geplant nadat ik hem eindelijk had gevonden (zie plaatje 3). [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Graag gedaan [5grouphug.gif]
Fijn dat je het leuk vindt :D Ja ik was blij verrast dat ik de Enorme Champignon als krukje kan gebruiken haha [new_smile-l.gif]

Ja ik volg je [new_smile-l.gif] Wow dat is cool dat er tussen de Grasgroene Champignons ook Wilde Champignons staan [eusa_dance.gif] Zou je als je die geoogst hebt een keer willen laten weten of dat de Wilde Champignon de Mysterieuze Champignon wordt? Ik ga denk ik de Grasgroene ook een keer planten om te kijken wat gebeurd.
Fijn dat je de Nachtelijke Champignon ook hebt gevonden :D

Ik ben blij met mijn Mysterieuze Champignon [eusa_dance.gif] Alle planten van Landelijk Leven heb ik nu. Ik laat mijn Sim binnenkort weer Gouden eieren op toast maken en eten, zodat ik ook de Mysterieuze Champignon een Gouden Puls kan geven en de kwaliteit perfect wordt :D
Afbeelding

Pas ben ik 1ste geworden met de Tuinwedstrijd. Met mijn Pitaya die ik zelf geplant en geoogst heb :D
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Yes eindelijk 1ste geworden met de Koewedstrijd [eusa_dance.gif] :D Ik was al een keer 3e geworden en twee keer 2e. Ik zorgde ervoor dat mijn koe heel gelukkig was, maar toch lukte het mij niet om 1ste te worden. Ik dacht ik geef mij koe van te voren ook een Regenbooglekkernij en dat werkte :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie