Uit Eten (3)
Uit Eten (3)
Releasedatum: 7 juni 2016
Heb je vragen over dit pakket of wil je iets zeggen hierover? Plaats je bericht dan in dit topic.
Re: Uit Eten (3)
Klopt het dat er van dit pakket geen gids op de site staat? Of kijk ik met mijn neus?
Welkom op het forum en nee, je kijkt niet met je neus!
Toen ik met de site begon was het natuurlijk een blanco canvas waar ik in hele korte tijd veel informatie op moest plaatsen.
Ik ben v.w.b. de pakketten toen gestart met de pakketten die vanaf dat moment uitkwamen en ben daarna de site steeds verder uit gaan bouwen met allerlei handleidingen en overige informatie.
Het staat nog steeds op mijn lijstje om info van alle pakketten op de site te plaatsen, maar (tot mijn schande ) ben ik daar nog steeds niet aan toe gekomen.
Komt uiteindelijk wel, maar kan nog even duren.
Neemt niet weg dat als je een vraag hebt over Uit Eten (of een van die andere pakketten) je deze gewoon hier kunt stellen.
Wellicht kunnen we je dan toch gewoon helpen.
Toen ik met de site begon was het natuurlijk een blanco canvas waar ik in hele korte tijd veel informatie op moest plaatsen.
Ik ben v.w.b. de pakketten toen gestart met de pakketten die vanaf dat moment uitkwamen en ben daarna de site steeds verder uit gaan bouwen met allerlei handleidingen en overige informatie.
Het staat nog steeds op mijn lijstje om info van alle pakketten op de site te plaatsen, maar (tot mijn schande ) ben ik daar nog steeds niet aan toe gekomen.
Komt uiteindelijk wel, maar kan nog even duren.
Neemt niet weg dat als je een vraag hebt over Uit Eten (of een van die andere pakketten) je deze gewoon hier kunt stellen.
Wellicht kunnen we je dan toch gewoon helpen.
Nou Simmie...Wacht nog maar even met een gids schrijven
'Uit Eten' werkt allang niet meer hoe het bedoelt was Of je moet mods gebruiken om het weer werkend te krijgen
Uit Eten/Dine Out moet nu echt eens met een goede refresh of een flinke update komen vind ik, zodat het weer werkt
Nog steeds durft EA voor deze pack 20 euro te vragen als een volledige gamepack
'Uit Eten' werkt allang niet meer hoe het bedoelt was Of je moet mods gebruiken om het weer werkend te krijgen
Uit Eten/Dine Out moet nu echt eens met een goede refresh of een flinke update komen vind ik, zodat het weer werkt
Nog steeds durft EA voor deze pack 20 euro te vragen als een volledige gamepack
Afgelopen Dinsdag hebben we weer een update gekregen voor 'Uit Eten'. Het was een lange tijd een probleemkindje van EA, maar ik wou nu weer eens goed uittesten of 'Uit Eten' verbeteringen heeft gemaakt.
De grote update voor 'Uit Eten' van April 2023 heeft echt heel veel bugs opgelost Gelukkig aten de gasten elkaars eten niet meer op
Dat was wel grappig om te zien, maar je zit niet te wachten dat een meneer van een andere tafel er met jouw bestelde gerecht er vandoor gaat
Nou OK. Dat was allemaal gefixt
Het probleem nu was nog dat de gerechten niet werden geserveerd omdat je bestelling plotseling uit je interactiemenu verdween. Dus moest je weer opnieuw bestellen
Daar had ik ook last van, maar met de laatste update van afgelopen dinsdag zou dat verholpen moeten zijn
Even getest
Nou wow!
Mijn Simself en Jessica kregen binnen 10 minuten ons eten
De volgorde van uitgifte lijkt ook gefixt te zijn. Soms kreeg een andere tafel namelijk eerder hun eten dan ons
Onze bestelde gerechten verdwenen gelukkig niet meer, hopelijk blijft dit zo
Staande ovatie dat 'Uit Eten' nog steeds verbeteringen krijgt
Maar toch...ja sorry...nog één dingetje
De werknemers. Er komen soms nog steeds random sims aanlopen die ik niet als werknemer heb aangenomen (vooral de kok/chef).
Dat is dus voor de volgende fix
De grote update voor 'Uit Eten' van April 2023 heeft echt heel veel bugs opgelost Gelukkig aten de gasten elkaars eten niet meer op
Dat was wel grappig om te zien, maar je zit niet te wachten dat een meneer van een andere tafel er met jouw bestelde gerecht er vandoor gaat
Nou OK. Dat was allemaal gefixt
Het probleem nu was nog dat de gerechten niet werden geserveerd omdat je bestelling plotseling uit je interactiemenu verdween. Dus moest je weer opnieuw bestellen
Daar had ik ook last van, maar met de laatste update van afgelopen dinsdag zou dat verholpen moeten zijn
Even getest
Nou wow!
Mijn Simself en Jessica kregen binnen 10 minuten ons eten
De volgorde van uitgifte lijkt ook gefixt te zijn. Soms kreeg een andere tafel namelijk eerder hun eten dan ons
Onze bestelde gerechten verdwenen gelukkig niet meer, hopelijk blijft dit zo
Staande ovatie dat 'Uit Eten' nog steeds verbeteringen krijgt
Maar toch...ja sorry...nog één dingetje
De werknemers. Er komen soms nog steeds random sims aanlopen die ik niet als werknemer heb aangenomen (vooral de kok/chef).
Dat is dus voor de volgende fix
Bedankt voor het uitzoeken Froos!
Goed om te weten dat het nu weer behoorlijk goed werkt. Lijkt me leuk samen met de Knusse Bistro Kit!
Goed om te weten dat het nu weer behoorlijk goed werkt. Lijkt me leuk samen met de Knusse Bistro Kit!
Fijn om te zien dat het pakket nu wel (redelijk) naar behoren werkt
Idd. super dat de gameplay steeds wordt verbeterd
Dat met die werknemers heb ik even verder uitgeplozen. Wat me daarin opviel.
Als je een restaurant runt met het maximale aantal werknemers (2 koks, 1 host en 3 bedieners). Niets aan de hand. Ze komen allemaal opdagen.
Maar als je een klein restaurant runt. Met maar 1 kok en 2 bedieners.
Dan genereert het spel er plotseling een random derde bediener erbij en koks worden willekeurig gekozen
Daar moet nog even naar gekeken worden
Voor de rest werkt het nu prima
Dat met die werknemers heb ik even verder uitgeplozen. Wat me daarin opviel.
Als je een restaurant runt met het maximale aantal werknemers (2 koks, 1 host en 3 bedieners). Niets aan de hand. Ze komen allemaal opdagen.
Maar als je een klein restaurant runt. Met maar 1 kok en 2 bedieners.
Dan genereert het spel er plotseling een random derde bediener erbij en koks worden willekeurig gekozen
Daar moet nog even naar gekeken worden
Voor de rest werkt het nu prima
^ Conclusie je moet bij een eigen restaurant maar gewoon een rijke sim hebben en meteen iedereen inhuren als extra personeel, of alles zelf doen.
Maar erg fijn dat het nu (weer/beter) werkt!
PS: Haha we spelen geen planet coaster oid.
Maar erg fijn dat het nu (weer/beter) werkt!
PS: Haha we spelen geen planet coaster oid.
-
- Podiumpoetser
Ik heb wel bij een ober het probleem dat hij het gerecht wat klaar is in zijn inventaris stopt in plaats van hij het uitserveert. Het gaat om de vampier Vladis Stauss. Zo heet hij in ieder geval in het engels. Weet niet hoe hij in het nederlands heet en het is in het Italiaanse restaurant.