Uit Eten (3)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Game Packs.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Uit Eten (3)

Bericht door Simmie »

Afbeelding

Releasedatum: 7 juni 2016

Heb je vragen over dit pakket of wil je iets zeggen hierover? Plaats je bericht dan in dit topic. :D
Dama
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Re: Uit Eten (3)

Bericht door Dama »

Klopt het dat er van dit pakket geen gids op de site staat? Of kijk ik met mijn neus?
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Welkom op het forum en nee, je kijkt niet met je neus! :lol:
Toen ik met de site begon was het natuurlijk een blanco canvas waar ik in hele korte tijd veel informatie op moest plaatsen.
Ik ben v.w.b. de pakketten toen gestart met de pakketten die vanaf dat moment uitkwamen en ben daarna de site steeds verder uit gaan bouwen met allerlei handleidingen en overige informatie.
Het staat nog steeds op mijn lijstje om info van alle pakketten op de site te plaatsen, maar (tot mijn schande :oops: ) ben ik daar nog steeds niet aan toe gekomen. [tongue3.gif]
Komt uiteindelijk wel, maar kan nog even duren.

Neemt niet weg dat als je een vraag hebt over Uit Eten (of een van die andere pakketten) je deze gewoon hier kunt stellen.
Wellicht kunnen we je dan toch gewoon helpen. [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Nou Simmie...Wacht nog maar even met een gids schrijven :lol:
'Uit Eten' werkt allang niet meer hoe het bedoelt was [violent1.gif] Of je moet mods gebruiken om het weer werkend te krijgen :?
Uit Eten/Dine Out moet nu echt eens met een goede refresh of een flinke update komen vind ik, zodat het weer werkt [eusa_whistle.gif]
Nog steeds durft EA voor deze pack 20 euro te vragen als een volledige gamepack [icon_puke-r.gif]
Plaats reactie