Wellnessdag (2)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Game Packs.
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Re: Wellnessdag (2)

Bericht door Wieke »

Jeej wat is de nieuwe update leuk [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]

Alleen mijn Sim meerdere keren achter elkaar een gezichtsmasker geven was niet zo'n goed idee :mrgreen: :lol:
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Oei! :o Dat is natuurlijk niet de bedoeling! :mrgreen: :lol:

Heb je het pakket nu ook of is dit alleen van de update?

Ik mis de 'knipperdeflits' wel hoor! We moeten nodig weer op reis.... [tongue3.gif]

Zo jammer dat er nou weer een bug zit bij de nagels. Hebben jullie het bericht op de site gezien?
Het blijkt dat het bij veel meer kledingstukken een probleem geeft en niet alleen bij die ene jurk van Landelijk Leven. :?
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Nee inderdaad. Ze kwam slechter uit de spa dan toen ze er heenging [tongue3.gif] [new_rofl.gif]

Wellnessdag heb ik afgelopen november in een bundel gekocht [new_smile-l.gif]

Haha ik ook! Jaaa goed idee [icon_thumright.gif]

Ja ik las je bericht. Wel jammer ja! Goed dat je dat hebt ontdekt en dat je het via twitter aan SimGuruNick hebt doorgegeven [icon_thumright.gif] Hopelijk lossen ze het snel op [eusa_pray.gif] Ik heb nog niet gekeken bij welke kleding dit allemaal is.

Ik vind het nieuwe trainingspak mooi :D Donkerblauw is mijn favoriet!
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Hahaha....Wieke. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze weleens :lol:
Hopelijk zijn die rode vlekken bijgetrokken en heeft ze nu een perzikhuidje? ;)
Simmie schreef: 04 sep 2021, 18:21 Op Twitter is SimsCommunitea (niet te verwarren met SimsCommunity) weer terug en zij hadden altijd goede (en vaak kloppende) 'inside' nieuwtjes te melden voordat er officieel iets bekend was. [eusa_whistle.gif]
Ik heb nieuwe berichtjes van ze gelezen en zij zeggen dat er waarschijnlijk voorlopig geen nieuwe refresh updates meer zullen komen maar dat er volgende maand wel een nieuwe uitbreiding wordt aangekondigd! [eusa_eh.gif] :roll:
We zullen het zien!
Ik zou het jammer vinden dat alleen Welnessdag een update zou krijgen.
'In de natuur' en 'Uit eten' hebben na 6 jaar ook in mijn ogen zeker een refresh nodig. Er is zoveel bijgekomen.

Het grote meer in Granite Falls moet gewoon zwembaar worden. Activiteiten als hiken, een zipline en wateractiviteiten als windsurfen of zeilen zouden deze wereld als een echte vakantiewereld laten voelen :lol:

In 'Uit Eten' zou ik graag willen zien dat je niet de hele dag op je eten moet wachten [eusa_whistle.gif] En meer specifieke restaurants. Een fastfood, takeaway of een chique restaurant. Het managen van je werknemers moet helemaal opnieuw, want bij mij komen ze soms niet opdagen. Krijg dan gewoon een random NPC als kok :?

Nu ik toch bezig ben [tongue3.gif] 'Eiland Leven' :o Hoe durfde EA dit een expansion pack te noemen. Het was voor mij een gamepack. Alles maar dan ook alle nieuwe gameplay was beperkt tot Sulani. Deze pack verdient meer. Het kon zo veel beter. Verander die grot (rabbithole) dat je naar een onderwater wereld gaat met zeemeersims [eusa_clap.gif]

Jaaa! Ik weet wel hoe het moest zijn [tongue3.gif] Maar ik werk helaas niet voor Maxis/EA ;)
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

@Froos hahaha dat is waar :lol: Ja haar huid is weer gekalmeerd :mrgreen:

Leuke ideeën Froos [new_smile-l.gif]
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door tipigirl »

Ik vind het heel leuk dat ze een update hebben gedaan!
Ik ben heel benieuwd en kan niet wachten om het uit te proberen [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Plaats reactie