Ik heb toch even zin om hierop te reageren ook al ben ik geen fervent Sims 4 speler
Vooropgesteld, ik ben een Star Wars fan, dus was enorm leuk om te zien dat ze R2-D2 hebben toegevoegd
(Voor de mensen die het niet weten, dat kleine blauw-witte rijdende robotje

)
Ik snap de commotie over dit pakket wel heel goed, want het is een enorme niche qua gameplay.
Het zijn allemaal spullen en dingen die je, denk ik, niet buiten die wereld snel zou gaan gebruiken.
Dus als ik nog die hard Sims speelde, zou ik misschien daaraan ook twijfelen of ik het zou kopen (en dan alsnog doen
![Gek [new_silly.gif]](./images/smilies/new_silly.gif)
).
Dat gezegd hebbende, in tegenstelling tot andere Game Pack trailers die ik heb gezien, het ziet er wel vol uit?
Er zijn volgens mij best veel nieuwe dingen toegevoegd qua activiteiten, CAS en de bouwmodus.
Als ik zo naar die wereld kijkt voelt en ademt het allemaal wel enorm Star Wars, waarvoor kudos.
En alles wat ik zie in de trailer ziet er wel leuk uit
![Fluiten [eusa_whistle.gif]](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
maar of ik er vaak mee zou spelen?
Wat dat betreft snap ik je heel goed Simmie, ik zou persoonlijk voor wat anders hebben gekozen, mocht ik die keuze mogen maken.
Maarja, ik zou daarmee ook enkele pakketten met bijvoorbeeld elven, tovenaars, heksen en weerwolven ook niet zelf kiezen, waar ook weer veel mensen om staan te springen. Dus er is wel voor iedereen wat en er zullen ook vast veel mensen blij mee zijn.
Maar als ik de backlash op Twitter lees omtrent dit pakket, is dat niet mals. Daarbij moet ik wel zeggen dat dat wel bij meerdere pakketten is gebeurd in het verleden: "Laten we het met z'n allen niet kopen, dat zal ze leren.".
Denk toch dat EA hier een dealtje met Disney heeft gesloten
Dit laat me ook een beetje denken, tussen De Sims en De Sims 2 zat 4 jaar, tussen 2 en 3 én 3 en 4 zat 5 jaar en we zijn nu inmiddels al 6 jaar onderweg met De Sims 4. Maar dit is ook beetje speculeren en waarschijnlijk veel te off-topic........